Γ.Δ.
1414.09 +0,50%
ACAG
+1,55%
5.89
CENER
-0,71%
9.73
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
0,00%
8.5
NOVAL
-0,37%
2.71
OPTIMA
-0,50%
11.84
TITC
+0,35%
28.75
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
+0,71%
1.416
ΑΒΕ
0,00%
0.442
ΑΔΜΗΕ
-0,67%
2.22
ΑΚΡΙΤ
+16,44%
0.85
ΑΛΜΥ
-0,56%
2.645
ΑΛΦΑ
+0,48%
1.5675
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+1,15%
11.39
ΑΣΚΟ
+1,69%
3
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.64
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,24%
8.5
ΑΤΤ
0,00%
11
ΑΤΤΙΚΑ
+2,50%
2.46
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,22%
5.8
ΒΙΟΚΑ
-3,63%
2.39
ΒΙΟΣΚ
+1,55%
1.31
ΒΙΟΤ
0,00%
0.232
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.5
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,10%
16.58
ΔΑΑ
+0,44%
7.75
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
-0,18%
11.16
ΔΟΜΙΚ
+2,20%
3.945
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.328
ΕΒΡΟΦ
+1,69%
1.505
ΕΕΕ
0,00%
31.5
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.2
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
+4,91%
2.35
ΕΛΛ
+0,37%
13.4
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,20%
2.52
ΕΛΠΕ
+0,45%
7.875
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.11
ΕΛΤΟΝ
+0,83%
1.71
ΕΛΧΑ
+0,54%
1.87
ΕΝΤΕΡ
-1,76%
7.81
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
+0,33%
12.04
ΕΣΥΜΒ
+1,59%
1.28
ΕΤΕ
-0,05%
7.694
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.08
ΕΥΔΑΠ
+0,92%
5.46
ΕΥΡΩΒ
-0,53%
2.059
ΕΧΑΕ
+0,10%
4.85
ΙΑΤΡ
+2,29%
1.565
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
-1,45%
1.7
ΙΝΚΑΤ
-0,99%
4.99
ΙΝΛΙΦ
-1,89%
4.66
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.162
ΙΝΤΕΚ
+0,36%
5.54
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.4
ΙΝΤΕΤ
-0,82%
1.205
ΙΝΤΚΑ
+1,86%
3.29
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
-2,56%
1.33
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
-1,86%
1.58
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.476
ΚΟΥΑΛ
+0,81%
1.24
ΚΟΥΕΣ
+0,38%
5.28
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.25
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.12
ΛΑΒΙ
-1,39%
0.85
ΛΑΜΔΑ
+0,45%
6.77
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
-2,60%
2.62
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.812
ΜΕΒΑ
+4,59%
4.1
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.7
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
-0,55%
3.6
ΜΙΝ
-3,03%
0.64
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,56%
23.42
ΜΟΝΤΑ
-1,61%
3.05
ΜΟΤΟ
+0,74%
2.725
ΜΟΥΖΚ
-2,90%
0.67
ΜΠΕΛΑ
+1,42%
27.1
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,29%
3.42
ΜΠΡΙΚ
+0,81%
1.865
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,24%
35.9
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
+1,08%
0.94
ΞΥΛΚ
+0,38%
0.261
ΞΥΛΠ
+7,36%
0.496
ΟΛΘ
+3,41%
21.2
ΟΛΠ
-0,40%
25.2
ΟΛΥΜΠ
-1,21%
2.45
ΟΠΑΠ
+0,89%
14.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,89%
0.91
ΟΤΕ
+1,62%
13.78
ΟΤΟΕΛ
-1,40%
11.24
ΠΑΙΡ
0,00%
1.075
ΠΑΠ
+0,82%
2.47
ΠΕΙΡ
+0,77%
3.545
ΠΕΤΡΟ
+0,73%
8.24
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.81
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
+0,53%
1.128
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.6
ΠΡΟΦ
+0,11%
4.54
ΡΕΒΟΙΛ
+4,50%
2.09
ΣΑΡ
-1,07%
11.08
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.339
ΣΙΔΜΑ
-0,32%
1.55
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.54
ΣΠΙ
0,00%
0.628
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
+0,26%
19.56
ΤΖΚΑ
0,00%
1.39
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,37%
1.618
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.238
ΦΡΛΚ
0,00%
3.87
ΧΑΙΔΕ
+0,76%
0.665

Coca-Cola: Οι αυξήσεις τιμών έχουν επιβραδυνθεί

Ο πληθωρισμός μετριάζεται στις περισσότερες αγορές, μετά από μια περίοδο κατά την οποία η Coca-Cola βασίστηκε σε αυξήσεις τιμών για να αυξήσει τα έσοδά της, όπως δήλωσε την Τρίτη ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας παραγωγής αναψυκτικών, Τζέιμς Κουίνσι.

Η Coca-Cola ανακοίνωσε τα αποτελέσματα του τέταρτου τριμήνου, σήμερα Τρίτη, και δήλωσε ότι οι υψηλότερες τιμές βοήθησαν την εταιρεία να ξεπεράσει τις εκτιμήσεις της Wall Street για τις τριμηνιαίες πωλήσεις της. Αλλά οι αυξήσεις των τιμών της Coca-Cola έχουν επιβραδυνθεί από τις διψήφιες αυξήσεις των τελευταίων δύο ετών.

Οι συνολικές τιμές της Coca-Cola αυξήθηκαν κατά 9% το τέταρτο τρίμηνο, αλλά ο Κουίνσι δήλωσε ότι αυτό προήλθε από τον υπερπληθωρισμό σε αγορές όπως η Αργεντινή. Στην πλειονότητα των αγορών της Coca-Cola, οι αγοραστές πλήρωναν μόνο περίπου 3,5% περισσότερο για τα ποτά τους από ό,τι ένα χρόνο νωρίτερα.

«Όταν σκέφτεστε το 95% της επιχείρησης, το 3,5% σε παγκόσμια βάση είναι κοντά σε αυτό που παίρναμε πριν από την Covid, πριν από αυτή την έξαρση του πληθωρισμού», δήλωσε ο Κουίνσι στην εκπομπή «Squawk on the Street» του CNBC.

Ο δείκτης τιμών καταναλωτή στις ΗΠΑ αυξήθηκε κατά 3,1% τον Ιανουάριο σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, σύμφωνα με τα στοιχεία του αμερικανικού υπουργείου Εργασίας που δόθηκαν την Τρίτη στη δημοσιότητα.

Τον Ιούλιο, στελέχη της Coca-Cola δήλωσαν ότι η εταιρεία τελείωσε με την αύξηση των τιμών για το 2023. Οι καταναλωτές στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ είχαν αρχίσει να στρέφονται σε φθηνότερους χυμούς ιδιωτικής ετικέτας και εμφιαλωμένο νερό αντί να αγοράζουν τις μάρκες Simply και Smartwater.

Ο Κουίνσι δήλωσε, επίσης, ότι ο Αμερικανός καταναλωτής έχει πάει σε δύο διαφορετικές κατευθύνσεις. Όσοι έχουν περισσότερο διαθέσιμο εισόδημα αγοράζουν τα premium ποτά της Coca-Cola, όπως το γάλα Fairlife, ενώ όσοι έχουν πιο σφιχτό προϋπολογισμό περιορίζουν τις δαπάνες τους και αγοράζουν περισσότερες συσκευασίες αξίας. Ως αποτέλεσμα, ο όγκος της Coca-Cola στη Βόρεια Αμερική συρρικνώθηκε κατά 1% το τρίμηνο.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!