Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Hyundai: Αύξηση 31% στα καθαρά κέρδη δ’ τριμήνου

Η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία Hyundai Motor ανακοίνωσε αύξηση 31% στα κέρδη του τέταρτου τριμήνου, τα οποία δεν ικανοποίησαν τις προσδοκίες των αναλυτών λόγω των δυσμενών συναλλαγματικών ισοτιμιών, καθώς και των έκτακτων δαπανών που σχετίζονται με την πώληση του εργοστασίου της στη Ρωσία τον Δεκέμβριο.

Η Hyundai Motor, η νούμερο 3 αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο βάσει πωλήσεων με τη θυγατρική της Kia Corp ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 2,2 τρισεκατομμυρίων γουόν (1,65 δισ. δολάρια) για την περίοδο Οκτωβρίου-Δεκεμβρίου έναντι κερδών 1,7 τρισεκατομμυρίων γουόν ένα χρόνο νωρίτερα. Η μέση πρόβλεψη από την LSEG SmartEstimate, η οποία σταθμίζει τις εκτιμήσεις των αναλυτών που είναι πιο σταθερά ακριβείς, ήταν κέρδη 2,9 τρισεκατομμυρίων γουόν.

Τον Δεκέμβριο, η Hyundai Motor δήλωσε ότι θα λάβει ζημία 287 δισεκατομμυρίων γουόν (219,2 εκατομμύρια δολάρια) από την πώληση του εργοστασίου της στη Ρωσία, όπου οι εργασίες έχουν ανασταλεί από τον Μάρτιο του 2022.

Στόχος η αύξηση των εσόδων έως 5% το 2024

Η Hyundai στοχεύει σε αύξηση των εσόδων κατά 4%-5% φέτος. Αναμένει άλμα 4,9% στις πωλήσεις οχημάτων στη Βόρεια Αμερική, αλλά πτώση 3,7% και πτώση 0,6% στις πωλήσεις οχημάτων στην Κίνα και την Ευρώπη, αντίστοιχα. Προβλέπει περιθώριο λειτουργικού κέρδους μεταξύ 8,0% και 9,0%, σύμφωνα με το περασμένο έτος.

«Η Hyundai Motor αναμένει ότι το επιχειρηματικό περιβάλλον θα παραμείνει δύσκολο να προβλεφθεί, λόγω των μακροοικονομικών αβεβαιοτήτων με επίκεντρο τις αναδυόμενες αγορές και την ύφεση της πραγματικής οικονομίας», ανέφερε η Hyundai Motor σε ανακοίνωσή της.

Οι αναλυτές σημείωσαν ότι όπως και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, η Hyundai παλεύει με την επιβράδυνση της ανάπτυξης λόγω ενός δύσκολου οικονομικού περιβάλλοντος, συμπεριλαμβανομένων των υψηλών επιτοκίων και του πληθωρισμού που έχουν ωθήσει τα οχήματα εκτός της εμβέλειας ορισμένων αγοραστών.

«Φαίνεται ότι η συσσωρευμένη ζήτηση για οχήματα από τις περιορισμένες προμήθειες έχει εξαφανιστεί, καθώς τα υψηλά επιτόκια τρώνε την προθυμία των αγοραστών αυτοκινήτων να αγοράσουν», δήλωσε ο Lee Jae-il, αναλυτής της Eugene Investment & Securities.

Ο Lee πρόσθεσε ότι η Hyundai Motor πιθανότατα θα διαχειριστεί το επίπεδο των αποθεμάτων οχημάτων της πιο αυστηρά από ό,τι τα προηγούμενα χρόνια, καθώς η ανεβασμένη ζήτηση έχει εξαφανιστεί και τα υπερβολικά αποθέματα θα έβλαπταν την κερδοφορία της.

Οι μετοχές της Hyundai Motor σημείωσαν άνοδο 2% μετά την ανακοίνωση των κερδών της, ξεπερνώντας κατά 0,1 την άνοδο του δείκτη αναφοράς KOSPI.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!