Γ.Δ.
1397.63 0,00%
ACAG
0,00%
5.37
BOCHGR
0,00%
4.38
CENER
0,00%
8.24
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
0,00%
8.3
NOVAL
0,00%
2.275
OPTIMA
0,00%
12.76
TITC
0,00%
37.1
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.378
ΑΒΕ
0,00%
0.454
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.35
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
0,00%
1.5625
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
0,00%
9.445
ΑΣΚΟ
0,00%
2.54
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.9
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.59
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.14
ΒΙΟ
0,00%
5.17
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.74
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.375
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
17.58
ΔΑΑ
0,00%
7.98
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
0,00%
11.75
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.75
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.296
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.38
ΕΕΕ
0,00%
33.1
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.424
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
0,00%
1.97
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.62
ΕΛΠΕ
0,00%
6.8
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.02
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.788
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
0,00%
7.036
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.13
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.04
ΕΧΑΕ
0,00%
4.31
ΙΑΤΡ
0,00%
1.525
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.3075
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.745
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.69
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.29
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.88
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.64
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.015
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.62
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.48
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.395
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.01
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.56
ΚΡΙ
0,00%
14.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.922
ΛΑΒΙ
0,00%
0.726
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.28
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.74
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.01
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
0,00%
3.025
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
19.32
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.8
ΜΟΤΟ
0,00%
2.465
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.09
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
0,00%
31.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
0,00%
0.254
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
20.8
ΟΛΠ
0,00%
30
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.3
ΟΠΑΠ
0,00%
15.3
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.791
ΟΤΕ
0,00%
15.01
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.24
ΠΑΙΡ
0,00%
0.974
ΠΑΠ
0,00%
2.33
ΠΕΙΡ
0,00%
3.63
ΠΕΡΦ
0,00%
5.28
ΠΕΤΡΟ
0,00%
7.78
ΠΛΑΘ
0,00%
3.965
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.172
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
0,00%
5.1
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.58
ΣΑΡ
0,00%
10.82
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.331
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.53
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.6
ΣΠΙ
0,00%
0.504
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.81
ΤΖΚΑ
0,00%
1.41
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.22
ΦΡΛΚ
0,00%
3.57
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.61

Hyundai: Αύξηση 31% στα καθαρά κέρδη δ’ τριμήνου

Η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία Hyundai Motor ανακοίνωσε αύξηση 31% στα κέρδη του τέταρτου τριμήνου, τα οποία δεν ικανοποίησαν τις προσδοκίες των αναλυτών λόγω των δυσμενών συναλλαγματικών ισοτιμιών, καθώς και των έκτακτων δαπανών που σχετίζονται με την πώληση του εργοστασίου της στη Ρωσία τον Δεκέμβριο.

Η Hyundai Motor, η νούμερο 3 αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο βάσει πωλήσεων με τη θυγατρική της Kia Corp ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 2,2 τρισεκατομμυρίων γουόν (1,65 δισ. δολάρια) για την περίοδο Οκτωβρίου-Δεκεμβρίου έναντι κερδών 1,7 τρισεκατομμυρίων γουόν ένα χρόνο νωρίτερα. Η μέση πρόβλεψη από την LSEG SmartEstimate, η οποία σταθμίζει τις εκτιμήσεις των αναλυτών που είναι πιο σταθερά ακριβείς, ήταν κέρδη 2,9 τρισεκατομμυρίων γουόν.

Τον Δεκέμβριο, η Hyundai Motor δήλωσε ότι θα λάβει ζημία 287 δισεκατομμυρίων γουόν (219,2 εκατομμύρια δολάρια) από την πώληση του εργοστασίου της στη Ρωσία, όπου οι εργασίες έχουν ανασταλεί από τον Μάρτιο του 2022.

Στόχος η αύξηση των εσόδων έως 5% το 2024

Η Hyundai στοχεύει σε αύξηση των εσόδων κατά 4%-5% φέτος. Αναμένει άλμα 4,9% στις πωλήσεις οχημάτων στη Βόρεια Αμερική, αλλά πτώση 3,7% και πτώση 0,6% στις πωλήσεις οχημάτων στην Κίνα και την Ευρώπη, αντίστοιχα. Προβλέπει περιθώριο λειτουργικού κέρδους μεταξύ 8,0% και 9,0%, σύμφωνα με το περασμένο έτος.

«Η Hyundai Motor αναμένει ότι το επιχειρηματικό περιβάλλον θα παραμείνει δύσκολο να προβλεφθεί, λόγω των μακροοικονομικών αβεβαιοτήτων με επίκεντρο τις αναδυόμενες αγορές και την ύφεση της πραγματικής οικονομίας», ανέφερε η Hyundai Motor σε ανακοίνωσή της.

Οι αναλυτές σημείωσαν ότι όπως και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, η Hyundai παλεύει με την επιβράδυνση της ανάπτυξης λόγω ενός δύσκολου οικονομικού περιβάλλοντος, συμπεριλαμβανομένων των υψηλών επιτοκίων και του πληθωρισμού που έχουν ωθήσει τα οχήματα εκτός της εμβέλειας ορισμένων αγοραστών.

«Φαίνεται ότι η συσσωρευμένη ζήτηση για οχήματα από τις περιορισμένες προμήθειες έχει εξαφανιστεί, καθώς τα υψηλά επιτόκια τρώνε την προθυμία των αγοραστών αυτοκινήτων να αγοράσουν», δήλωσε ο Lee Jae-il, αναλυτής της Eugene Investment & Securities.

Ο Lee πρόσθεσε ότι η Hyundai Motor πιθανότατα θα διαχειριστεί το επίπεδο των αποθεμάτων οχημάτων της πιο αυστηρά από ό,τι τα προηγούμενα χρόνια, καθώς η ανεβασμένη ζήτηση έχει εξαφανιστεί και τα υπερβολικά αποθέματα θα έβλαπταν την κερδοφορία της.

Οι μετοχές της Hyundai Motor σημείωσαν άνοδο 2% μετά την ανακοίνωση των κερδών της, ξεπερνώντας κατά 0,1 την άνοδο του δείκτη αναφοράς KOSPI.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!