THEPOWERGAME
Η πολυεθνική εταιρεία αθλητικών ειδών Puma πέτυχε αύξηση των πωλήσεων για το 2023, κατά περίπου 6,6% στα 8,6 δισ., παρά το γεγονός ότι οι επιδόσεις της επηρεάστηκαν από την έκτακτη υποτίμηση του πέσο Αργεντινής κατά 54% τον Δεκέμβριο του 2023.
Η υποτίμηση επηρέασε κυρίως το οικονομικό αποτέλεσμα, με τα καθαρά κέρδη να διαμορφώνονται σε περίπου 305 εκατ. ευρώ. Εξαιρουμένης της έκτακτης υποτίμησης του πέσο Αργεντινής, η Puma σημείωσε αύξηση των πωλήσεων σε συναλλαγματικές διαφορές άνω του 8%, χάρη στη συνεχιζόμενη δυναμική του brand και τη σταθερή ζήτηση για τα προϊόντα της.
Για το 2023, η Puma ανέφερε προκαταρκτικές πωλήσεις για το σύνολο του έτους περίπου 8,60 δισ. ευρώ (9,35 δισ. δολάρια) και EBIT περίπου 622 εκατ. ευρώ, σε γενικές γραμμές σύμφωνα με την προηγούμενη πρόβλεψή της για αύξηση των πωλήσεων προσαρμοσμένη σε νόμισμα σε υψηλό μονοψήφιο ποσοστό και EBIT μεταξύ 590 και 670 εκατ. ευρώ.
Οι προβλέψεις της Puma για το 2024
Η Puma δήλωσε ότι αναμένει μεσαίο μονοψήφιο ποσοστό αύξησης των πωλήσεων της για το 2024. Προέβλεψε ότι το λειτουργικό της αποτέλεσμα (EBIT) θα κυμανθεί μεταξύ 620 εκατ. και 700 εκατ. ευρώ για το τρέχον έτος.
Για το 2024, η PUMA αναμένει μια μέση μονοψήφια αύξηση των πωλήσεων προσαρμοσμένη σε νόμισμα και ένα EBIT της τάξης των 620 έως 700 εκατ. ευρώ, υποθέτοντας ότι η μελλοντική υποτίμηση του πέσο Αργεντινής θα αντισταθμιστεί πλήρως από αντίστοιχες αυξήσεις τιμών στην Αργεντινή.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Puma, Arne Freundt, δήλωσε ότι η εταιρεία βρίσκεται σε καλύτερη θέση στις αρχές του 2024 από ό,τι στις αρχές του 2023, με εκκαθαρισμένα αποθέματα, μια σειρά προϊόντων με συναρπαστικές προϊοντικές καινοτομίες και καινοτομίες και μια νέα καμπάνια μάρκας που θα ξεκινήσει σύντομα.