Γ.Δ.
1397.63 0,00%
ACAG
0,00%
5.37
BOCHGR
0,00%
4.38
CENER
0,00%
8.24
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
0,00%
8.3
NOVAL
0,00%
2.275
OPTIMA
0,00%
12.76
TITC
0,00%
37.1
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.378
ΑΒΕ
0,00%
0.454
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.35
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
0,00%
1.5625
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
0,00%
9.445
ΑΣΚΟ
0,00%
2.54
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.9
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.59
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.14
ΒΙΟ
0,00%
5.17
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.74
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.375
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
17.58
ΔΑΑ
0,00%
7.98
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
0,00%
11.75
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.75
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.296
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.38
ΕΕΕ
0,00%
33.1
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.424
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
0,00%
1.97
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.62
ΕΛΠΕ
0,00%
6.8
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.02
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.788
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
0,00%
7.036
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.13
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.04
ΕΧΑΕ
0,00%
4.31
ΙΑΤΡ
0,00%
1.525
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.3075
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.745
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.69
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.29
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.88
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.64
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.015
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.62
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.48
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.395
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.01
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.56
ΚΡΙ
0,00%
14.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.922
ΛΑΒΙ
0,00%
0.726
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.28
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.74
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.01
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
0,00%
3.025
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
19.32
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.8
ΜΟΤΟ
0,00%
2.465
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.09
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
0,00%
31.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
0,00%
0.254
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
20.8
ΟΛΠ
0,00%
30
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.3
ΟΠΑΠ
0,00%
15.3
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.791
ΟΤΕ
0,00%
15.01
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.24
ΠΑΙΡ
0,00%
0.974
ΠΑΠ
0,00%
2.33
ΠΕΙΡ
0,00%
3.63
ΠΕΡΦ
0,00%
5.28
ΠΕΤΡΟ
0,00%
7.78
ΠΛΑΘ
0,00%
3.965
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.172
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
0,00%
5.1
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.58
ΣΑΡ
0,00%
10.82
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.331
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.53
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.6
ΣΠΙ
0,00%
0.504
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.81
ΤΖΚΑ
0,00%
1.41
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.22
ΦΡΛΚ
0,00%
3.57
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.61

Pet City: Σε τροχιά επέκτασης η επένδυση της BC Partners 

Στρατηγικά τοποθετημένη στην αγορά προϊόντων και υπηρεσιών για κατοικίδια, η BC Partners προωθεί μεθοδικά τα σχέδιά της και στην ελληνική αγορά, μετά την εξαγορά της Pet City από την επιχειρηματική οικογένεια Μαντζουρανάκη. Με επικεφαλής -στη θέση του προέδρου- τον Νίκο Σταθόπουλο, πρόεδρο και βασικό μέτοχο της BC Partners και αντιπρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο τον Γιάννη Γαβριηλίδη, έμπειρο στέλεχος της αγοράς, οδεύει σε νέα φάση ανάπτυξης, έχοντας ενισχύσει σημαντικά το δίκτυο καταστημάτων και το ανθρώπινο δυναμικό της.

Δύο χρόνια περίπου μετά την εξαγορά, η Pet City Group ΑΕΒΕ έχει προσθέσει σχεδόν 20 καταστήματα, 200 εργαζομένους και 20 εκατ. ευρώ τζίρο στο δυναμικό της, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες. Σήμερα διαθέτει δίκτυο 93 καταστημάτων, με 4 υπό κατασκευή, και απασχολεί περίπου 800 εργαζομένους σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της. Οι πωλήσεις της το 2023 αναπτύχθηκαν με διψήφιο ρυθμό, σύμφωνα με πηγές στον όμιλο.

Τα νέα σημεία πώλησης πριμοδοτούν τα έσοδα της Pet City, που αποδείχθηκε ανθεκτική στις πληθωριστικές πιέσεις. Ας σημειωθεί ότι κατά την έξαρση της ενεργειακής κρίσης δεν μετακύλησε στα προϊόντα της ανατιμήσεις, που παρατηρήθηκαν τόσο στα είδη που εμπορεύεται όσο και στην ενέργεια, αλλά το 2022, που βρέθηκε αντιμέτωπη με κλιμάκωση των ανατιμήσεων, προβλήματα στη διαθεσιμότητα πρώτων υλών για τη βιομηχανία τροφίμων και υψηλά μεταφορικά και ενεργειακά κόστη, μετακύλησε ένα μέρος του επιπλέον κόστους στην κατανάλωση. Σημειώνεται ότι το 2022, με βάση τον ισολογισμό της εταιρείας, ο κύκλος εργασιών σε επίπεδο ομίλου ανήλθε σε 53,7 εκατ. ευρώ, από 51,4 εκατ. ευρώ έναν χρόνο πριν, με αύξηση περίπου 4,5%, τα κέρδη EBITDA διαμορφώθηκαν σε 8,75 εκατ. ευρώ, μειωμένα λόγω αύξησης δαπανών, από τα 11,7 εκατ. ευρώ της προηγούμενης χρήσης, και τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 1,7 εκατ. ευρώ, από 5,7 εκατ. ευρώ αντίστοιχα.

Εντός του 2022 η Pet City Group άνοιξε 12 νέα καταστήματα, με αποτέλεσμα να αυξηθεί ο αριθμός των εργαζομένων της σε 728 άτομα, έναντι 677 του 2021. Στο τέλος του 2022 είχε δίκτυο 88 καταστημάτων, κυρίως στην περιοχή της Αττικής και σε Θεσσαλονίκη, Εύβοια και Κόρινθο.

Η αυτονομία και οι κινήσεις σε φυσικά καταστήματα και online

Το 2023 άνοιξαν άλλα 5 νέα καταστήματα, για να φτάσουν τα 93, ενώ -όπως αναφέρθηκε- άλλα 4 είναι υπό κατασκευή. Η διοίκηση του ομίλου, εν μέσω προκλήσεων στο οικονομικό περιβάλλον, με αιχμή το κόστος ενέργειας, τα υψηλά επιτόκια (σ.σ.: έχει δάνειο 45 εκατ. ευρώ με μέσο επιτόκιο στη χρήση 2022 3,28%) και τον πληθωρισμό, συνεχίζει την εφαρμογή του στρατηγικού σχεδίου της για μετασχηματισμό της εταιρικής ταυτότητας και ανάπτυξης του δικτύου Pet City, προκειμένου να εκπληρώσει τους στόχους για διαφοροποίηση των πηγών κερδοφορίας και βελτίωση των σταθερών ταμειακών ροών. Στο πλαίσιο αυτό, εξαγόρασε και την εταιρεία AURORA ΙΚΕ, η οποία δραστηριοποιείται στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Σημειώνεται ότι μέχρι πριν από λίγους μήνες η οικογένεια των ιδρυτών της Pet City Group διατηρούσε ένα χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό στην εταιρεία, μετά τη μεταβίβαση του 94,2% των μετοχών, με την αρχική συμφωνία. Πλέον μοναδικός μέτοχος στην εταιρεία είναι η λουξεμβουργιανή Zorba Sarl, που συστάθηκε από το fund BC Partners GR Investment LP. Ως αποτέλεσμα, παραιτήθηκε ο μέτοχος και πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου, Μαντζουράνης Μαντζουρανάκης, και ανέλαβε η νέα διοίκηση.

Η τελευταία έχει θέσει μεσομακροπρόθεσμους αναπτυξιακούς στόχους και σχεδιάζει επέκταση του δικτύου και των εμπορικών δραστηριοτήτων του ομίλου σε μεγάλα αστικά κέντρα εκτός Αττικής, ενώ παράλληλα προγραμματίζει την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου του ηλεκτρονικού εμπορίου. Η ανάπτυξη των εμπορικών δραστηριοτήτων αναμένεται να υλοποιηθεί μέσα από τις νέες συνεργασίες με ισχυρά brands, καθώς και με την ανάπτυξη private labels, τα οποία εκτιμάται ότι θα φέρουν νέο πελατολόγιο στην εταιρεία, που κατέχει ήδη ηγετική θέση στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας των σούπερ μάρκετ.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!