Γ.Δ.
1536.37 -0,20%
ACAG
0,00%
6.01
BOCHGR
-0,39%
5.06
CENER
+1,98%
9.77
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,12%
8.18
EVR
0,00%
1.495
NOVAL
+0,65%
2.315
OPTIMA
+0,15%
12.96
TITC
+0,79%
44.85
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
+0,21%
1.888
ΑΒΕ
+0,22%
0.458
ΑΔΜΗΕ
+0,18%
2.745
ΑΚΡΙΤ
-1,29%
0.765
ΑΛΜΥ
+1,48%
4.11
ΑΛΦΑ
-1,08%
1.7485
ΑΝΔΡΟ
+1,25%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+3,10%
10.99
ΑΣΚΟ
-0,61%
3.28
ΑΣΤΑΚ
-2,75%
7.06
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-1,03%
0.77
ΑΤΤΙΚΑ
+0,46%
2.18
ΒΙΟ
+0,35%
5.7
ΒΙΟΚΑ
+2,06%
1.98
ΒΙΟΣΚ
-1,90%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,54%
2.34
ΓΕΒΚΑ
-0,35%
1.41
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,43%
18.6
ΔΑΑ
+2,00%
8.26
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
+0,31%
12.85
ΔΟΜΙΚ
-1,37%
2.89
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,82%
0.365
ΕΒΡΟΦ
-0,84%
1.78
ΕΕΕ
-0,42%
33.1
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
5.2
ΕΛΙΝ
+1,36%
2.24
ΕΛΛ
+1,41%
14.4
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,89%
2.255
ΕΛΠΕ
-0,73%
7.495
ΕΛΣΤΡ
+2,36%
2.17
ΕΛΤΟΝ
+0,11%
1.858
ΕΛΧΑ
+0,48%
2.1
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,84%
1.2
ΕΤΕ
-1,42%
8.354
ΕΥΑΠΣ
-0,59%
3.38
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.92
ΕΥΡΩΒ
-1,13%
2.448
ΕΧΑΕ
+1,90%
4.815
ΙΑΤΡ
+3,06%
1.685
ΙΚΤΙΝ
+2,14%
0.3575
ΙΛΥΔΑ
+1,14%
1.77
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.8
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
-0,22%
4.6
ΙΝΛΟΤ
+0,37%
1.074
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
5.96
ΙΝΤΕΤ
-2,16%
1.13
ΙΝΤΚΑ
+1,71%
3.275
ΚΑΡΕΛ
+1,21%
334
ΚΕΚΡ
+1,50%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
+0,67%
0.451
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.382
ΚΟΥΕΣ
-0,97%
6.1
ΚΡΙ
0,00%
16
ΚΤΗΛΑ
+0,55%
1.82
ΚΥΡΙΟ
-1,48%
1
ΛΑΒΙ
0,00%
0.793
ΛΑΜΔΑ
-0,69%
7.15
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
+0,80%
0.252
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
0,00%
3.07
ΜΑΘΙΟ
-0,99%
0.6
ΜΕΒΑ
0,00%
3.76
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
+1,23%
2.87
ΜΙΝ
-8,74%
0.47
ΜΟΗ
-0,84%
21.32
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.74
ΜΟΤΟ
+0,18%
2.835
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
-0,77%
25.64
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
-0,44%
2.25
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-0,41%
34.16
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
+1,54%
0.79
ΞΥΛΚ
-0,34%
0.289
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
-2,46%
27.8
ΟΛΠ
+2,49%
30.85
ΟΛΥΜΠ
-0,78%
2.53
ΟΠΑΠ
+0,25%
16.02
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,90%
0.789
ΟΤΕ
-0,60%
14.86
ΟΤΟΕΛ
-0,89%
11.1
ΠΑΙΡ
+0,96%
1.05
ΠΑΠ
+1,61%
2.53
ΠΕΙΡ
-1,15%
4.315
ΠΕΡΦ
+0,55%
5.46
ΠΕΤΡΟ
-0,95%
8.38
ΠΛΑΘ
+0,24%
4.16
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
-8,57%
0.256
ΠΡΕΜΙΑ
+0,65%
1.232
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
+1,13%
5.36
ΡΕΒΟΙΛ
-0,30%
1.67
ΣΑΡ
+0,37%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,28%
0.357
ΣΙΔΜΑ
+1,60%
1.585
ΣΠΕΙΣ
-1,36%
5.8
ΣΠΙ
+3,68%
0.62
ΣΠΥΡ
-8,61%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
-0,20%
20
ΤΖΚΑ
+0,98%
1.55
ΤΡΑΣΤΟΡ
+0,82%
1.23
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,37%
1.648
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
-2,11%
0.186
ΦΡΛΚ
-0,88%
3.94
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

Starbucks: Ο “γίγαντας” του καφέ και το στοίχημα των 3 δισ. δολ.

Η Starbucks προσπαθεί να προσελκύσει τους πελάτες της με… αυγά στην προσπάθεια της να ενισχύσει την επιχείρηση τροφίμων αξίας 3 δισ. δολαρίων. Ειδικότερα, σύμφωνα με το Bloomberg, ο «γίγαντας» του καφέ επεκτείνει την γκάμα των τροφίμων της στην τελευταία της προσπάθεια να φέρει τους πελάτες της που αγαπούν τον καφέ στην πόρτα εκτός των πρωινών ωρών αιχμής.

Η αλυσίδα θα προσθέσει ένα σάντουιτς με κοτόπουλο, βούτυρο σφενδάμου και αυγό στο μόνιμο μενού της από σήμερα Τετάρτη, καθώς και ένα bake με πατάτες, τσένταρ και σχοινόπρασο, σύμφωνα με ανακοίνωσ

Η Starbucks θέλει να ενισχύσει την απογευματινή της δραστηριότητα ως μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής για την προώθηση της ανάπτυξης με την κυκλοφορία νέων ροφημάτων, τη δημιουργία προϊόντων που έχουν σχεδιαστεί για να απευθύνονται στους πελάτες σε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας και την παρακίνηση των πελατών να προσθέσουν φαγητό στις παραγγελίες τους.

Ο γίγαντας του καφέ έχει προσπαθήσει στο παρελθόν να πωλήσει περισσότερο φαγητό μαζί με τα ροφήματά του, αλλά αντιμετώπισε προκλήσεις, όπως παράπονα για τις υψηλές τιμές και τα κρύα γλυκά. Τελευταία, περισσότεροι επισκέπτες προσθέτουν φαγητό στις παραγγελίες τους, εν μέρει χάρη σε εποχιακά προϊόντα, όπως ένα κρουασάν με ψημένο μήλο.

Κατά το οικονομικό έτος που έληξε την 1η Οκτωβρίου, οι πωλήσεις της σειράς πρωινού αυξήθηκαν κατά 20% στα 3 δισεκατομμύρια δολάρια στα καταστήματα που διαχειρίζεται η εταιρεία στη Βόρεια Αμερική, αντιπροσωπεύοντας το ήμισυ των επιχειρήσεων τροφίμων της περιοχής και περίπου το 8% των συνολικών εσόδων της Starbucks. Τα σχέδια για την προώθηση της ανάπτυξης περιλαμβάνουν την ενίσχυση των προσφορών σνακ και αρτοποιίας.

«Θα μας δείτε να διευρύνουμε τα μενού των προϊόντων μας με τρόπους που θα μεταφέρουν τους πελάτες μας μεταξύ μεσημεριανού και βραδινού γεύματος», δήλωσε τον Νοέμβριο ο επικεφαλής μάρκετινγκ Μπρέιντι Μπρούερ.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι σημαντικά ενισχυμένα οικονομικά αποτελέσματα για το γ’ τρίμηνο του 2023 παρουσίασε τον περασμένο Νοεμβρίο η Starbucks, με τα έσοδα να αυξάνονται εξαιτίας των υψηλότερων τιμών στα ροφήματα του «κολοσσού» στον τομέα του καφέ.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!