Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Starbucks: Ο “γίγαντας” του καφέ και το στοίχημα των 3 δισ. δολ.

Η Starbucks προσπαθεί να προσελκύσει τους πελάτες της με… αυγά στην προσπάθεια της να ενισχύσει την επιχείρηση τροφίμων αξίας 3 δισ. δολαρίων. Ειδικότερα, σύμφωνα με το Bloomberg, ο «γίγαντας» του καφέ επεκτείνει την γκάμα των τροφίμων της στην τελευταία της προσπάθεια να φέρει τους πελάτες της που αγαπούν τον καφέ στην πόρτα εκτός των πρωινών ωρών αιχμής.

Η αλυσίδα θα προσθέσει ένα σάντουιτς με κοτόπουλο, βούτυρο σφενδάμου και αυγό στο μόνιμο μενού της από σήμερα Τετάρτη, καθώς και ένα bake με πατάτες, τσένταρ και σχοινόπρασο, σύμφωνα με ανακοίνωσ

Η Starbucks θέλει να ενισχύσει την απογευματινή της δραστηριότητα ως μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής για την προώθηση της ανάπτυξης με την κυκλοφορία νέων ροφημάτων, τη δημιουργία προϊόντων που έχουν σχεδιαστεί για να απευθύνονται στους πελάτες σε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας και την παρακίνηση των πελατών να προσθέσουν φαγητό στις παραγγελίες τους.

Ο γίγαντας του καφέ έχει προσπαθήσει στο παρελθόν να πωλήσει περισσότερο φαγητό μαζί με τα ροφήματά του, αλλά αντιμετώπισε προκλήσεις, όπως παράπονα για τις υψηλές τιμές και τα κρύα γλυκά. Τελευταία, περισσότεροι επισκέπτες προσθέτουν φαγητό στις παραγγελίες τους, εν μέρει χάρη σε εποχιακά προϊόντα, όπως ένα κρουασάν με ψημένο μήλο.

Κατά το οικονομικό έτος που έληξε την 1η Οκτωβρίου, οι πωλήσεις της σειράς πρωινού αυξήθηκαν κατά 20% στα 3 δισεκατομμύρια δολάρια στα καταστήματα που διαχειρίζεται η εταιρεία στη Βόρεια Αμερική, αντιπροσωπεύοντας το ήμισυ των επιχειρήσεων τροφίμων της περιοχής και περίπου το 8% των συνολικών εσόδων της Starbucks. Τα σχέδια για την προώθηση της ανάπτυξης περιλαμβάνουν την ενίσχυση των προσφορών σνακ και αρτοποιίας.

«Θα μας δείτε να διευρύνουμε τα μενού των προϊόντων μας με τρόπους που θα μεταφέρουν τους πελάτες μας μεταξύ μεσημεριανού και βραδινού γεύματος», δήλωσε τον Νοέμβριο ο επικεφαλής μάρκετινγκ Μπρέιντι Μπρούερ.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι σημαντικά ενισχυμένα οικονομικά αποτελέσματα για το γ’ τρίμηνο του 2023 παρουσίασε τον περασμένο Νοεμβρίο η Starbucks, με τα έσοδα να αυξάνονται εξαιτίας των υψηλότερων τιμών στα ροφήματα του «κολοσσού» στον τομέα του καφέ.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!