Γ.Δ.
1423.56 +1,17%
ACAG
+1,72%
5.9
CENER
+1,02%
9.9
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
0,00%
8.5
NOVAL
-0,02%
2.7195
OPTIMA
-0,50%
11.84
TITC
+0,87%
28.9
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
+1,42%
1.426
ΑΒΕ
+2,49%
0.453
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.235
ΑΚΡΙΤ
+20,55%
0.88
ΑΛΜΥ
+0,19%
2.665
ΑΛΦΑ
+3,21%
1.61
ΑΝΔΡΟ
+0,62%
6.46
ΑΡΑΙΓ
+2,31%
11.52
ΑΣΚΟ
+1,02%
2.98
ΑΣΤΑΚ
+0,90%
6.7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,24%
8.5
ΑΤΤ
+0,45%
11.05
ΑΤΤΙΚΑ
+7,92%
2.59
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+3,49%
5.93
ΒΙΟΚΑ
-1,21%
2.45
ΒΙΟΣΚ
+0,39%
1.295
ΒΙΟΤ
0,00%
0.232
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-4,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,22%
16.6
ΔΑΑ
+0,57%
7.76
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
+1,25%
11.32
ΔΟΜΙΚ
-1,30%
3.81
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,52%
0.323
ΕΒΡΟΦ
+1,69%
1.505
ΕΕΕ
+1,59%
32
ΕΚΤΕΡ
+0,12%
4.205
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
+2,68%
2.3
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,01%
2.54
ΕΛΠΕ
+0,13%
7.85
ΕΛΣΤΡ
+2,84%
2.17
ΕΛΤΟΝ
-0,59%
1.686
ΕΛΧΑ
+0,54%
1.87
ΕΝΤΕΡ
-1,26%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,79%
1.27
ΕΤΕ
+1,07%
7.78
ΕΥΑΠΣ
+0,65%
3.1
ΕΥΔΑΠ
+0,18%
5.42
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.055
ΕΧΑΕ
-1,86%
4.755
ΙΑΤΡ
0,00%
1.53
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,87%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+0,40%
5.06
ΙΝΛΙΦ
-0,42%
4.73
ΙΝΛΟΤ
+3,27%
1.2
ΙΝΤΕΚ
+0,54%
5.55
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,83%
2.42
ΙΝΤΕΤ
+3,29%
1.255
ΙΝΤΚΑ
+2,94%
3.325
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
-1,10%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
-2,48%
1.57
ΚΟΡΔΕ
+0,63%
0.479
ΚΟΥΑΛ
-1,30%
1.214
ΚΟΥΕΣ
+0,38%
5.28
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,78%
11.45
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+1,79%
1.14
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.859
ΛΑΜΔΑ
+2,37%
6.9
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
+2,17%
0.94
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
+2,14%
0.286
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,72%
1.4
ΛΟΥΛΗ
-3,35%
2.6
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.812
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,11%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
+0,28%
3.63
ΜΙΝ
-7,58%
0.61
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,26%
23
ΜΟΝΤΑ
+5,16%
3.26
ΜΟΤΟ
+0,74%
2.725
ΜΟΥΖΚ
-2,17%
0.675
ΜΠΕΛΑ
+1,42%
27.1
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.43
ΜΠΡΙΚ
+1,35%
1.875
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+2,65%
36.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
+1,08%
0.94
ΞΥΛΚ
+0,77%
0.262
ΞΥΛΠ
+7,36%
0.496
ΟΛΘ
+1,95%
20.9
ΟΛΠ
0,00%
25.3
ΟΛΥΜΠ
-0,81%
2.46
ΟΠΑΠ
+0,89%
14.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,89%
0.894
ΟΤΕ
+1,77%
13.8
ΟΤΟΕΛ
+0,70%
11.48
ΠΑΙΡ
+5,12%
1.13
ΠΑΠ
+1,22%
2.48
ΠΕΙΡ
+2,10%
3.592
ΠΕΤΡΟ
+2,45%
8.38
ΠΛΑΘ
+0,26%
3.825
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
+1,25%
1.136
ΠΡΟΝΤΕΑ
-9,87%
6.85
ΠΡΟΦ
+2,43%
4.645
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
2
ΣΑΡ
-2,68%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.339
ΣΙΔΜΑ
+0,32%
1.56
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.54
ΣΠΙ
+3,18%
0.648
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
+0,97%
19.7
ΤΖΚΑ
+7,19%
1.49
ΤΡΑΣΤΟΡ
+5,26%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+1,49%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
-3,36%
0.23
ΦΡΛΚ
+0,78%
3.9
ΧΑΙΔΕ
-2,27%
0.645

PwC: Ενισχύει το δυναμικό της- Βελτιστοποιεί την εμπειρία του καταναλωτή

Η PwC Ελλάδας προχωρά σε μια δυναμική επένδυση που αφορά την εμπειρία του καταναλωτή «Customer Experience», καθώς ανταποκρινόμενη στις αυξημένες ανάγκες της αγοράς και των επιχειρήσεων για βελτιστοποίηση της εμπειρίας του τελικού καταναλωτή συνεχίζει να επενδύει σε λύσεις με επίκεντρο τον πελάτη.

Την ίδια στιγμή φροντίζει να ενισχύσει το δυναμικό της με την ένταξη του Διονύση Ζήβα, στη θέση του Executive Advisor Customer Experience.

Η επένδυση στην εμπειρία του πελάτη γίνεται ολοένα και πιο αναγκαία καθώς η πανδημία του COVID-19 ανέδειξε ακόμα περισσότερο τη σημασία της για την αύξηση των αγορών και κατ’ επέκτασιν των εσόδων. Ο σχεδιασμός μιας άριστης εμπειρίας, και η επίτευξη υψηλού επιπέδου ικανοποίησης πελάτη, αυξάνει  κατακόρυφα τις πιθανότητες για ενίσχυση των εσόδων συμβάλλοντας στην βιωσιμότητα. Αντιθέτως, αρκεί μια κακή αγοραστική εμπειρία για την δημιουργία αρνητικών εντυπώσεων απέναντι σε μια εταιρεία με αντίκτυπο στα μειωμένα έσοδα.

Προς αυτή τη κατεύθυνση, η ενδυνάμωση της ομάδας Customer Experience της PwC Ελλάδας με τον Διονύση Ζήβα ως Executive Advisor Customer Experience, θα συμβάλει στην περαιτέρω υποστήριξη των εταιρειών της ελληνικής αγοράς.

Διονύσης Ζήβας
Διονύσης Ζήβας

Ο Διονύσης Ζήβας, αποτελεί στέλεχος με μακροχρόνια εμπειρία και βαθιά γνώση της αγοράς. Έχει υπάρξει σύμβουλος επιχειρήσεων ενώ ως συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Net Spirit δημιούργησε το 2013 το πρώτο online supermarket για την ελληνική αγορά www.welovesupermarket.gr το οποίο μέσα από ολική εξαγορά της Net Spirit από τον όμιλο Metro to 2020, έχει μετεξελιχθεί στο online shop των My market του Ομίλου Metro.

Νωρίτερα, το 2011 δημιούρηγησε το www.welovetoys.gr το πρώτο online shop παιχνιδιών και το 2012 το www.welovebabies.gr το πρώτο online shop βρεφικών πανών. Από το 1996 έως το 2010 διετέλεσε διευθυντής marketing και Εμπορικός Διευθυντής και μέλος Δ.Σ. στην Intersys, τότε αντιπρόσωπο στην Ελλάδα της Canon, Pioneer, Toshiba, XBox της Microsoft.

Ο συνδυασμός της ενισχυμένης πλέον ομάδας Customer Experience με την εξειδίκευσή της PwC και σε άλλα πεδία όπως τα Cloud Services, Technology, Operations, Data Analytics, Strategy και HR δημιουργεί μια νέα δυναμική για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση λύσεων που οδηγούν τις επιχειρήσεις στην επόμενη μέρα.

Κώστας Περρής
Κώστας Περρής

Ο Κώστας Περρής, Advisory, Consulting Leader σχολίασε σχετικά: «Οι επιχειρήσεις αντιλαμβάνονται μέρα με τη μέρα την αυξανόμενη σημασία της εμπειρίας του πελάτη. Πλέον, πέραν του ROI (Return on Investment) οι επιχειρήσεις λαμβάνουν υπόψη το ROX (Return on Experience). Η εξειδίκευση και η εμπειρία που διαθέτουμε τόσο σε επίπεδο τεχνολογίας όσο και  σχεδιασμού στρατηγικής για κάθε διαφορετικό κανάλι που αξιοποιεί μια εταιρεία, ενισχύει τη θέση μας στη αγορά και μας επιτρέπει να απαντήσουμε αποτελεσματικά στις προκλήσεις των πελατών μας».

Κυριάκος Ανδρέου

Ο Κυριάκος Ανδρέου, Advisory Leader προσθέτει: «Η ένταξη του Διονύση Ζήβα στην ομάδα μας, ενισχύει την γνώση και την εξειδίκευση μας στο κομμάτι του Customer Experience. Η σφαιρική του εμπειρία σε συνδυασμό με την εξειδικευμένη γνώση των ομάδων μας, θα βοηθήσει τους πελάτες μας να δημιουργήσουν υψηλού επιπέδου CX».

Η διαρκής αύξηση των σημείων επαφής με τους πελάτες επιδρά  και στα διαφορετικά κανάλια που μπορεί μια εταιρεία να αξιοποιήσει (φυσικά, ψηφιακά, social media, live streaming κ.ο.κ.). Ωστόσο, πέραν των κλασικών πεδίων που επικεντρώνονται μέχρι σήμερα οι επιχειρήσεις, στη χαρτογράφηση ενός omnichannel “ταξιδιού” του καταναλωτή, στον εντοπισμό όλων των πιθανών σημείων επαφής, στο feedback των πελατών, στα διαθέσιμα δεδομένα για περαιτέρω ανάλυση, χρειάζεται να επενδύσουν και  στην καινοτομία, και τα συναισθήματα που βιώνει ο πελάτης στο πλαίσιο της εμπειρίας που του προσφέρουν ώστε να ενισχυθεί το WOM (Word Of Mouth).

 

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!