Γ.Δ.
1407.03 0,00%
ACAG
0,00%
5.8
CENER
0,00%
9.8
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
0,00%
8.5
NOVAL
0,00%
2.72
OPTIMA
0,00%
11.9
TITC
0,00%
28.65
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
0,00%
1.406
ΑΒΕ
0,00%
0.442
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.235
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.73
ΑΛΜΥ
0,00%
2.66
ΑΛΦΑ
0,00%
1.56
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.26
ΑΣΚΟ
0,00%
2.95
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.64
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.48
ΑΤΤ
0,00%
11
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.4
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.73
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.48
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.29
ΒΙΟΤ
0,00%
0.232
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.5
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.4
ΔΑΑ
0,00%
7.716
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
0,00%
11.18
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.86
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.328
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.48
ΕΕΕ
0,00%
31.5
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.2
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.24
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.49
ΕΛΠΕ
0,00%
7.84
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.11
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.696
ΕΛΧΑ
0,00%
1.86
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.95
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.26
ΕΤΕ
0,00%
7.698
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.08
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.41
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.07
ΕΧΑΕ
0,00%
4.845
ΙΑΤΡ
0,00%
1.53
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.725
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.04
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.75
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.162
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.52
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.4
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.215
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
0,00%
1.365
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
0,00%
1.61
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.476
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.23
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.26
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.25
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.12
ΛΑΒΙ
0,00%
0.862
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.74
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.812
ΜΕΒΑ
0,00%
3.92
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.7
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
0,00%
3.62
ΜΙΝ
0,00%
0.66
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
23.06
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.1
ΜΟΤΟ
0,00%
2.705
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
0,00%
26.72
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.43
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.85
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
0,00%
35.46
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
0,00%
0.93
ΞΥΛΚ
0,00%
0.26
ΞΥΛΠ
0,00%
0.462
ΟΛΘ
0,00%
20.5
ΟΛΠ
0,00%
25.3
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.48
ΟΠΑΠ
0,00%
14.67
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.902
ΟΤΕ
0,00%
13.56
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.4
ΠΑΙΡ
0,00%
1.075
ΠΑΠ
0,00%
2.45
ΠΕΙΡ
0,00%
3.518
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.18
ΠΛΑΘ
0,00%
3.815
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.122
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.6
ΠΡΟΦ
0,00%
4.535
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
2
ΣΑΡ
0,00%
11.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.339
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.555
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.54
ΣΠΙ
0,00%
0.628
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.51
ΤΖΚΑ
0,00%
1.39
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.612
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.238
ΦΡΛΚ
0,00%
3.87
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.66

Gastrade: Στο αγκυροβόλιο του λιμένα Αλεξανδρούπολης το FSRU

Το ειδικά διαμορφωμένο δεξαμενόπλοιο της Gastrade , η υπεράκτια μονάδα αποθήκευσης και επαναεριοποίησης φυσικού αερίου – μήκους περίπου 300 μέτρων – που μετασκευάστηκε σε FSRU στο ναυπηγείο Keppel στη Σιγκαπούρη, κατέπλευσε στο αγκυροβόλιο του λιμένα Αλεξανδρούπολης . Ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Gastrade ΑΕ, Κωνσταντίνος Σιφναίος περιγράφει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ το χρονοδιάγραμμα πρόσδεσης του μετασκευασμένου πλοίου στον θαλάσσιο χώρο της Αλεξανδρούπολης και λειτουργίας του FSRU, της νέας πύλης εισόδου φυσικού αερίου στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, μίας στρατηγικής σημασίας για την ενεργειακή ασφάλεια υποδομής καθώς διαφοροποιεί τον ενεργειακό χάρτη ως προς τις πηγές προμήθειας φυσικού αερίου.

Σιφναίος: Τον Μάρτιο η λειτουργία του FSRU Αλεξανδρούπολης

«Το δεξαμενόπλοιο είναι ήδη στο αγκυροβόλιο του λιμένος Αλεξανδρούπολης και μεθαύριο αναμένεται να φύγει για τη θέση της μόνιμης αγκυροβολίας του η οποία είναι 17 χιλιόμετρα – περίπου δέκα ναυτικά μίλια – νοτιοδυτικά από το λιμάνι απέναντι από τη Μάκρη…», δηλώνει ο κ. Σιφναίος σημειώνοντας πως το αργότερο εντός μίας εβδομάδας – αναλόγως των καιρικών συνθηκών – με τη συνδρομή ειδικών ρυμουλκών θα ολοκληρωθεί το δέσιμο του πλοίου με 12 άγκυρες, έξι μπροστά κι έξι πίσω. Σύμφωνα με τον κ. Σιφναίο ακολουθεί η σύνδεση του πλωτού με τον «ομφάλιο λώρο», του συστήματος επικοινωνίας του πλωτού με την ακτή. «…ουσιαστικά είναι το σετ από τα καλώδια επικοινωνίας τα οποία θα μεταφέρουν την πληροφορία από το πλωτό προς την εγκατάσταση στο βυθό και από εκεί προς το βανοστάσιο της ακτής…». Παράλληλα θα πραγματοποιηθεί και η σύνδεση του υποθαλάσσιου σωλήνα με το πλωτό. «Αυτό θα γίνει μ’ έναν εύκαμπτο σωλήνα. Υπάρχει ένα «ειδικό μπαλκόνι» επάνω στο πλωτό στο οποίο θα συνδεθούν αυτά τα δύο εξαρτήματα (σ.σ. το σύστημα επικοινωνίας και ο υποθαλάσσιος σωλήνας) κι έτσι θα μπορεί να μεταδίδει πληροφορίες και κυρίως να μεταφέρει το αέριο το οποίο αεριοποιείται επάνω στο πλωτό προς τον υποθαλάσσιο σωλήνα και να φύγει προς το δίκτυο…».

Μετά και την ολοκλήρωση των εργασιών εγκατάστασης «θα περιμένουμε πλέον το πρώτο πλοίο που θα δέσει για να ξεφορτώσει», αναφέρει ο κ. Σιφναίος διευκρινίζοντας ότι «αυτό θα είναι το δοκιμαστικό αέριο με το οποίο θα γίνουν όλες οι προαπαιτούμενες δοκιμές του συνόλου του εξοπλισμού (καυστήρων, αεριοποιητών κ.λ.π.). Ταυτόχρονα θα πραγματοποιηθεί και η σύνδεση του χερσαίου αγωγού με το δίκτυο του ΔΕΣΦΑ – ολοκληρώνεται ο μετρητικός και ρυθμιστικός σταθμός της Αμφιτρίτης – και πλέον το FSRU θα είναι έτοιμο να ξεκινήσει τη λειτουργία του. «Πιστεύω ότι μεταξύ 15 και 20 Ιανουάριου θα έρθει το δοκιμαστικό φορτίο και θα γίνουν όλες οι δοκιμές σε διάστημα έξι με εφτά εβδομάδων, άρα λογικά τέλη Φεβρουαρίου αρχές Μαρτίου θα είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε», καταλήγει ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Gastrade ΑΕ.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!