THEPOWERGAME
Τον Απρίλιο του 2019 έκαναν την εμφάνιση τους στα ράφια των σούπερ μάρκετ οι πρώτες ρυζογκοφρέτες, που παράγονταν στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στις εγκαταστάσεις της Agrino στην Αιτωλοακαρνανία. Σε χρόνο ρεκόρ κατάλαβαν την πρώτη θέση στην αγορά και πλέον καλύπτουν το 1/3 των πωλήσεων στην κατηγορία.
Η υψηλή ζήτηση για τις ρυζογκοφρέτες της Agrino έχει δημιουργήσει έναν ευχάριστο πονοκέφαλο στην οικογένεια Πιστιόλα καθώς η παραγωγή δεν προλαβαίνει να καλύψει την ζήτηση. Η εταιρεία έχει παραγγείλει τα μηχανήματα με στόχο την αύξηση της παραγωγής όμως εξαιτίας των συνθηκών για τον περιορισμό της πανδημίας οι διαδικασίες έχουν πάει αρκετούς μήνες πίσω. Αυτός είναι και ο λόγος που η Agrino αν και προχώρησε στο λανσάρισμα τρίτης σειράς προϊόντων – μετά από τις «κλασσικές» και αυτές με την επικάλυψη σοκολάτας προστέθηκαν πρόσφατα και οι μίνι – δεν τις έχει τοποθετήσει σε όλο το δίκτυο διανομής της ούτε έχει προωθήσει διαφημιστικά το νέο προϊόν.
Όπως εξηγεί στο powergame.gr o Άγης Πιστιόλας, Μέλος ΔΣ κι Επικεφαλής Διεύθυνσης Μάρκετινγκ και Εξαγωγών της Agrino- ΕΥ.ΓΕ ΠΙΣΤΙΟΛΑΣ ΑΒΕΕ, «αν και η κατηγορία της ρυζογκοφρέτας είναι μία σχετική μικρή αγορά καταφέραμε μέσα από ένα προϊόν που συνδυάζει το σνακ με την υγεία να δημιουργήσουμε μία νέα κατηγορία η οποία πέτυχε μέσα σε μικρό διάστημα να αναρριχηθεί σε διψήφιο ποσοστό στον τζίρο μας».
Με την δεύτερη ιδιότητα του, αυτή του Προέδρου της πρωτοβουλίας Ελλα-δικά μας, θεωρεί πιο σημαντικό ότι «μία κατηγορία η οποία ήταν αμιγώς εισαγωγική, έχει γίνει σε ένα μεγάλο βαθμό ελληνική με εγχώρια παραγωγή και πρώτες ύλες. Καταφέραμε κοινώς να υποκαταστήσουμε τις εισαγωγές και την απώλεια συναλλάγματος με εγχώριες πωλήσεις και νέες θέσεις εργασίας στην Ελλάδα».
Το νέο προϊόν όχι μόνο έχει υποκαταστήσει εισαγωγές αλλά έχει καταφέρει να πραγματοποιήσει και τις πρώτες εξαγωγές οι οποίες θα ήταν πολύ υψηλότερες εάν είχε λυθεί το πρόβλημα στην παραγωγική διαδικασία. Εδώ θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η Agrino πέρα από την κορυφαία θέση που κατέχει στην ελληνική αγορά στο ρύζι, πραγματοποιεί εξαγωγές σε πάνω από 30 χώρες προωθώντας κυρίως ελληνικά ρύζια και όσπρια.
Τέλος, σε ό,τι αφορά στην οικονομική πορεία της Agrino η διοίκηση δεν έχει ακόμη την τελική εικόνα όμως ο κύκλος εργασιών κινήθηκε ανοδικά το 2020 επηρεασμένες σε έναν βαθμό από την αποθεματοποίηση που πραγματοποίησαν τα νοικοκυριά εξαιτίας του κορονοϊού.