Γ.Δ.
1393.87 -0,27%
ACAG
-0,93%
5.32
BOCHGR
0,00%
4.38
CENER
+1,09%
8.33
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+0,66%
2.29
OPTIMA
-1,10%
12.62
TITC
+1,21%
37.55
ΑΑΑΚ
-9,82%
4.04
ΑΒΑΞ
-0,15%
1.376
ΑΒΕ
+0,22%
0.455
ΑΔΜΗΕ
-0,43%
2.34
ΑΚΡΙΤ
-0,73%
0.68
ΑΛΜΥ
-1,64%
3.6
ΑΛΦΑ
-1,79%
1.5345
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+0,69%
9.51
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,87%
6.84
ΑΤΕΚ
-9,86%
0.384
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
+3,39%
0.61
ΑΤΤΙΚΑ
+0,47%
2.15
ΒΙΟ
+0,58%
5.2
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.74
ΒΙΟΣΚ
-1,82%
1.35
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,14%
17.78
ΔΑΑ
-0,08%
7.974
ΔΑΙΟΣ
-2,73%
3.56
ΔΕΗ
0,00%
11.75
ΔΟΜΙΚ
-2,18%
2.69
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+1,45%
1.4
ΕΕΕ
+1,03%
33.44
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.424
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
-0,51%
1.96
ΕΛΛ
-1,12%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,11%
1.638
ΕΛΠΕ
-1,03%
6.73
ΕΛΣΤΡ
+0,99%
2.04
ΕΛΤΟΝ
+2,24%
1.828
ΕΛΧΑ
+2,78%
1.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-2,56%
6.856
ΕΥΑΠΣ
+0,64%
3.15
ΕΥΔΑΠ
-0,87%
5.7
ΕΥΡΩΒ
-1,96%
2
ΕΧΑΕ
-0,93%
4.27
ΙΑΤΡ
+0,33%
1.53
ΙΚΤΙΝ
-2,60%
0.2995
ΙΛΥΔΑ
-2,01%
1.71
ΙΝΚΑΤ
+0,96%
4.735
ΙΝΛΙΦ
-1,17%
4.24
ΙΝΛΟΤ
-1,02%
0.871
ΙΝΤΕΚ
-1,06%
5.58
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
-0,57%
2.605
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+0,85%
1.18
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-1,69%
1.455
ΚΟΡΔΕ
+5,82%
0.418
ΚΟΥΑΛ
+1,19%
1.022
ΚΟΥΕΣ
-0,18%
5.55
ΚΡΙ
-2,09%
14.05
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+2,39%
0.944
ΛΑΒΙ
-2,75%
0.706
ΛΑΜΔΑ
-1,65%
7.16
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
-6,25%
0.24
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,73%
2.72
ΜΑΘΙΟ
-8,92%
0.592
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.01
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,32%
2.985
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,29%
19.07
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
+0,81%
2.485
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,58%
24.34
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-1,44%
2.06
ΜΠΤΚ
-8,06%
0.57
ΜΥΤΙΛ
+0,25%
31.48
ΝΑΚΑΣ
+1,37%
2.96
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
-0,79%
0.252
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,96%
21
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-0,87%
2.28
ΟΠΑΠ
+1,83%
15.58
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+0,40%
15.07
ΟΤΟΕΛ
-0,78%
10.16
ΠΑΙΡ
-2,46%
0.95
ΠΑΠ
-0,43%
2.32
ΠΕΙΡ
-2,31%
3.546
ΠΕΡΦ
-1,14%
5.22
ΠΕΤΡΟ
0,00%
7.78
ΠΛΑΘ
+0,38%
3.98
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
-4,00%
0.24
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
-0,81%
6.15
ΠΡΟΦ
-0,39%
5.08
ΡΕΒΟΙΛ
-1,90%
1.55
ΣΑΡ
-1,48%
10.66
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,81%
0.325
ΣΙΔΜΑ
-1,31%
1.51
ΣΠΕΙΣ
+0,36%
5.62
ΣΠΙ
-0,40%
0.502
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
19.79
ΤΖΚΑ
-2,13%
1.38
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,84%
3.54
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Renault: Πωλεί μερίδιο της Nissan έναντι 824 εκατ. δολ.

Η Renault SA πωλεί περίπου το 5% του μεριδίου της στη συνεργαζόμενη Nissan Motor Co., ξεφορτώνοντας τις μετοχές στο πλαίσιο της επαναγοράς μετοχών από την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία.

Η κίνηση αποτελεί μέρος ενός σχεδίου, που ολοκληρώθηκε τον περασμένο μήνα, για τη μείωση του ποσοστού συμμετοχής της Renault στη Nissan. Η πώληση του μεριδίου αποτιμάται σε περίπου 765 εκατ. ευρώ (824 εκατ. δολάρια), αλλά θα οδηγήσει σε κεφαλαιακή ζημία ύψους 1,5 δισ. ευρώ, ανακοίνωσε την Τρίτη η γαλλική εταιρεία.

Τελικά, οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες στοχεύουν να εξισώσουν τις αμοιβαίες συμμετοχές τους στο 15%, χαλαρώνοντας τους δεσμούς που τις κράτησαν μαζί σε μια συμμαχία αυτοκινητοβιομηχανίας για δύο δεκαετίες. Η εταιρική σχέση μεταξύ Nissan και Renault κλονίστηκε το 2018 από τη σύλληψη του Carlos Ghosn, προέδρου και των δύο εταιρειών. Έκτοτε, έχουν απομακρυνθεί και πλέον χαράζουν ξεχωριστούς δρόμους.

Δεδομένου ότι οι μετοχές της Nissan διαπραγματεύονται κάτω από την κατευθυντήρια γραμμή του χρηματιστηρίου του Τόκιο για τη διατήρηση ενός λόγου τιμής προς λογιστική αξία άνω του 1, η επαναγορά θα “βοηθήσει στη βελτίωση της κατάστασης”, δήλωσε ο αναλυτής του Bloomberg Intelligence, Tatsuo Yoshida.

Τα μετρητά θα ενισχύσουν τις προσπάθειες του διευθύνοντος συμβούλου Luca de Meo να πάρει μπροστά η Ampere, ο βραχίονας της Renault για τα ηλεκτρικά οχήματα και το λογισμικό, καθώς επιδιώκει να αποσπάσει τη μονάδα και να την εισάγει στο χρηματιστήριο ως ξεχωριστή δημόσια οντότητα ήδη από τον Απρίλιο ή τον Μάιο. Η Nissan έχει επίσης συμφωνήσει να επενδύσει στην Ampere.

Η Renault μεταβίβασε το 28,4% της συμμετοχής της στη Nissan σε ένα καταπίστευμα στις αρχές Νοεμβρίου για να ανοίξει το δρόμο για τη μείωση της συμμετοχής της. Ακόμα και έτσι, θα εξακολουθούν να υπάρχουν υποχρεώσεις δέσμευσης και αναμονής. Ο De Meo δήλωσε τον περασμένο μήνα ότι η Renault θα αρχίσει να ξεφορτώνεται το μερίδιο «πολύ σύντομα» στις αρχές του 2024, οπότε η ανακοίνωση της Τρίτης ήταν ελαφρώς νωρίτερα από ό,τι αναμενόταν.

Για τη Nissan, η επαναγορά είναι καλά μέσα στην αξία των μετρητών και των ισοδυνάμων, τα οποία ανέρχονταν σε 1,6 τρισεκατομμύρια γιεν (11 δισεκατομμύρια δολάρια) στα τέλη Σεπτεμβρίου. Η Nissan δήλωσε ότι θα ακυρώσει όλες τις μετοχές που αποκτήθηκαν.

«Είναι καλά νέα για τη μετοχή ότι η Nissan θα αποσύρει το ισοδύναμο του 5% των μετοχών της που βρίσκονται σε κυκλοφορία», δήλωσε ο Yoshida.

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία πληρώνει 568,5 γεν για κάθε μετοχή, την τιμή στο κλείσιμο της διαπραγμάτευσης στο Τόκιο την Τρίτη. Ενώ η μετοχή της Nissan έχει ανέβει 36% φέτος, βρίσκεται περίπου στο μισό της αξίας της από τις αρχές του 2017.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!