Γ.Δ.
1407.03 -0,97%
ACAG
-0,34%
5.8
CENER
-0,41%
9.8
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
+0,35%
8.5
NOVAL
+0,02%
2.72
OPTIMA
-1,16%
11.9
TITC
-0,69%
28.65
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
+4,30%
1.406
ΑΒΕ
-0,45%
0.442
ΑΔΜΗΕ
+1,82%
2.235
ΑΚΡΙΤ
-6,41%
0.73
ΑΛΜΥ
-1,48%
2.66
ΑΛΦΑ
-1,95%
1.56
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-2,51%
11.26
ΑΣΚΟ
-0,67%
2.95
ΑΣΤΑΚ
+1,22%
6.64
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.48
ΑΤΤ
-0,45%
11
ΑΤΤΙΚΑ
-0,41%
2.4
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-2,72%
5.73
ΒΙΟΚΑ
+0,81%
2.48
ΒΙΟΣΚ
+0,78%
1.29
ΒΙΟΤ
0,00%
0.232
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.5
ΓΕΒΚΑ
-1,01%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,61%
16.4
ΔΑΑ
-1,68%
7.716
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
-0,18%
11.18
ΔΟΜΙΚ
+0,92%
3.86
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,30%
0.328
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.48
ΕΕΕ
-1,38%
31.5
ΕΚΤΕΡ
-0,24%
4.2
ΕΛΒΕ
-1,96%
5
ΕΛΙΝ
+2,28%
2.24
ΕΛΛ
+0,38%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,20%
2.49
ΕΛΠΕ
+0,26%
7.84
ΕΛΣΤΡ
+0,96%
2.11
ΕΛΤΟΝ
+1,07%
1.696
ΕΛΧΑ
-1,90%
1.86
ΕΝΤΕΡ
+0,51%
7.95
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,56%
1.26
ΕΤΕ
-3,10%
7.698
ΕΥΑΠΣ
-0,32%
3.08
ΕΥΔΑΠ
-1,64%
5.41
ΕΥΡΩΒ
-1,29%
2.07
ΕΧΑΕ
-1,12%
4.845
ΙΑΤΡ
-0,97%
1.53
ΙΚΤΙΝ
-0,55%
0.36
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.725
ΙΝΚΑΤ
-0,79%
5.04
ΙΝΛΙΦ
+0,42%
4.75
ΙΝΛΟΤ
-1,02%
1.162
ΙΝΤΕΚ
-1,08%
5.52
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,83%
2.4
ΙΝΤΕΤ
-0,82%
1.215
ΙΝΤΚΑ
-3,00%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
+2,63%
1.365
ΚΕΠΕΝ
-9,00%
1.82
ΚΛΜ
+1,90%
1.61
ΚΟΡΔΕ
+0,42%
0.476
ΚΟΥΑΛ
+0,16%
1.23
ΚΟΥΕΣ
-0,57%
5.26
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-1,75%
11.25
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+0,90%
1.12
ΛΑΒΙ
0,00%
0.862
ΛΑΜΔΑ
-0,15%
6.74
ΛΑΜΨΑ
-1,64%
36
ΛΑΝΑΚ
+2,22%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,72%
1.39
ΛΟΥΛΗ
+0,75%
2.69
ΜΑΘΙΟ
-1,69%
0.812
ΜΕΒΑ
+1,29%
3.92
ΜΕΝΤΙ
-4,26%
2.7
ΜΕΡΚΟ
-8,11%
40.8
ΜΙΓ
+0,28%
3.62
ΜΙΝ
+14,78%
0.66
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,86%
23.06
ΜΟΝΤΑ
+1,31%
3.1
ΜΟΤΟ
-2,70%
2.705
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
-0,15%
26.72
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,29%
3.43
ΜΠΡΙΚ
-2,12%
1.85
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+0,28%
35.46
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
+2,20%
0.93
ΞΥΛΚ
0,00%
0.26
ΞΥΛΠ
0,00%
0.462
ΟΛΘ
-1,91%
20.5
ΟΛΠ
0,00%
25.3
ΟΛΥΜΠ
+1,22%
2.48
ΟΠΑΠ
-0,47%
14.67
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,53%
0.902
ΟΤΕ
+0,37%
13.56
ΟΤΟΕΛ
-0,35%
11.4
ΠΑΙΡ
0,00%
1.075
ΠΑΠ
0,00%
2.45
ΠΕΙΡ
-2,01%
3.518
ΠΕΤΡΟ
+1,49%
8.18
ΠΛΑΘ
-0,26%
3.815
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
-0,18%
1.122
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.6
ΠΡΟΦ
-1,41%
4.535
ΡΕΒΟΙΛ
+7,53%
2
ΣΑΡ
+2,00%
11.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
-1,74%
0.339
ΣΙΔΜΑ
+4,71%
1.555
ΣΠΕΙΣ
-0,91%
6.54
ΣΠΙ
+1,29%
0.628
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.51
ΤΖΚΑ
+0,72%
1.39
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,37%
1.612
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
+0,85%
0.238
ΦΡΛΚ
-0,51%
3.87
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.66

Renault: Πωλεί μερίδιο της Nissan έναντι 824 εκατ. δολ.

Η Renault SA πωλεί περίπου το 5% του μεριδίου της στη συνεργαζόμενη Nissan Motor Co., ξεφορτώνοντας τις μετοχές στο πλαίσιο της επαναγοράς μετοχών από την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία.

Η κίνηση αποτελεί μέρος ενός σχεδίου, που ολοκληρώθηκε τον περασμένο μήνα, για τη μείωση του ποσοστού συμμετοχής της Renault στη Nissan. Η πώληση του μεριδίου αποτιμάται σε περίπου 765 εκατ. ευρώ (824 εκατ. δολάρια), αλλά θα οδηγήσει σε κεφαλαιακή ζημία ύψους 1,5 δισ. ευρώ, ανακοίνωσε την Τρίτη η γαλλική εταιρεία.

Τελικά, οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες στοχεύουν να εξισώσουν τις αμοιβαίες συμμετοχές τους στο 15%, χαλαρώνοντας τους δεσμούς που τις κράτησαν μαζί σε μια συμμαχία αυτοκινητοβιομηχανίας για δύο δεκαετίες. Η εταιρική σχέση μεταξύ Nissan και Renault κλονίστηκε το 2018 από τη σύλληψη του Carlos Ghosn, προέδρου και των δύο εταιρειών. Έκτοτε, έχουν απομακρυνθεί και πλέον χαράζουν ξεχωριστούς δρόμους.

Δεδομένου ότι οι μετοχές της Nissan διαπραγματεύονται κάτω από την κατευθυντήρια γραμμή του χρηματιστηρίου του Τόκιο για τη διατήρηση ενός λόγου τιμής προς λογιστική αξία άνω του 1, η επαναγορά θα “βοηθήσει στη βελτίωση της κατάστασης”, δήλωσε ο αναλυτής του Bloomberg Intelligence, Tatsuo Yoshida.

Τα μετρητά θα ενισχύσουν τις προσπάθειες του διευθύνοντος συμβούλου Luca de Meo να πάρει μπροστά η Ampere, ο βραχίονας της Renault για τα ηλεκτρικά οχήματα και το λογισμικό, καθώς επιδιώκει να αποσπάσει τη μονάδα και να την εισάγει στο χρηματιστήριο ως ξεχωριστή δημόσια οντότητα ήδη από τον Απρίλιο ή τον Μάιο. Η Nissan έχει επίσης συμφωνήσει να επενδύσει στην Ampere.

Η Renault μεταβίβασε το 28,4% της συμμετοχής της στη Nissan σε ένα καταπίστευμα στις αρχές Νοεμβρίου για να ανοίξει το δρόμο για τη μείωση της συμμετοχής της. Ακόμα και έτσι, θα εξακολουθούν να υπάρχουν υποχρεώσεις δέσμευσης και αναμονής. Ο De Meo δήλωσε τον περασμένο μήνα ότι η Renault θα αρχίσει να ξεφορτώνεται το μερίδιο «πολύ σύντομα» στις αρχές του 2024, οπότε η ανακοίνωση της Τρίτης ήταν ελαφρώς νωρίτερα από ό,τι αναμενόταν.

Για τη Nissan, η επαναγορά είναι καλά μέσα στην αξία των μετρητών και των ισοδυνάμων, τα οποία ανέρχονταν σε 1,6 τρισεκατομμύρια γιεν (11 δισεκατομμύρια δολάρια) στα τέλη Σεπτεμβρίου. Η Nissan δήλωσε ότι θα ακυρώσει όλες τις μετοχές που αποκτήθηκαν.

«Είναι καλά νέα για τη μετοχή ότι η Nissan θα αποσύρει το ισοδύναμο του 5% των μετοχών της που βρίσκονται σε κυκλοφορία», δήλωσε ο Yoshida.

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία πληρώνει 568,5 γεν για κάθε μετοχή, την τιμή στο κλείσιμο της διαπραγμάτευσης στο Τόκιο την Τρίτη. Ενώ η μετοχή της Nissan έχει ανέβει 36% φέτος, βρίσκεται περίπου στο μισό της αξίας της από τις αρχές του 2017.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!