THEPOWERGAME
Η Puma θα τερματίσει τη χορηγία της στην εθνική ομάδα ποδοσφαίρου του Ισραήλ το επόμενο έτος, σε μια απόφαση που ελήφθη πριν από την επίθεση της Χαμάς στις 7 Οκτωβρίου, δήλωσε σήμερα εκπρόσωπος της γερμανικής εταιρείας αθλητικών ειδών.
«Ενώ δύο νέες εθνικές ομάδες που υπέγραψαν συμβόλαιο θα ανακοινωθούν σύντομα πριν το τέλος του 2023 και το 2024, τα συμβόλαια ορισμένων ομοσπονδιών, όπως της Σερβίας και του Ισραήλ, θα λήξουν το 2024», ανέφερε ο εκπρόσωπος σε δήλωση που έστειλε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Η απόφαση ελήφθη το 2022 στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής της Puma «fewer-bigger-better» και ήταν σύμφωνη με τα κανονικά χρονοδιαγράμματα για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη των φανέλων των ομάδων, πρόσθεσε ο εκπρόσωπος. Να σημειωθεί ότι οι Financial Times ανέφεραν πρώτοι την είδηση.
Το παλαιστινιακής ηγεσίας κίνημα Boycott, Divestment, Sanctions (BDS)
είχε καλέσει σε μποϊκοτάζ της εταιρείας αθλητικών ειδών πριν από την επίθεση της 7ης Οκτωβρίου για τη χορηγία της στην ισραηλινή ομάδα. Ωστόσο, οι εκκλήσεις για μποϊκοτάζ έγιναν πιο έντονες και επεκτάθηκαν σε περισσότερες εταιρείες και προϊόντα μετά τη στρατιωτική επίθεση του Ισραήλ στη Λωρίδα της Γάζας, μετά την επίθεση της Χαμάς στο νότιο Ισραήλ.
Puma: Οι πωλήσεις τριμήνου ξεπέρασαν τις προσδοκίες
Η πολυεθνική εταιρεία αθλητικών ειδών Puma επέμεινε στις προβλέψεις της για το σύνολο του έτους και ανακοίνωσε ένα ισχυρότερο από το αναμενόμενο περιθώριο κέρδους τρίτου τριμήνου, καθησυχάζοντας τους επενδυτές και ενισχύοντας τις μετοχές της, αφού το ισχυρότερο ευρώ έπληξε τα τριμηνιαία κέρδη της γερμανικής μάρκας αθλητικών ειδών.
«Ενόψει των αποτελεσμάτων υπήρχε μεγάλη επιφυλακτικότητα, ιδίως όσον αφορά την κορυφαία γραμμή και το περιθώριο κέρδους, αλλά τα πράγματα ήταν λίγο καλύτερα από ό,τι αναμενόταν», δήλωσε ο Damien Lanternier, διαχειριστής χαρτοφυλακίου στην DNCA στο Παρίσι, ο οποίος κατέχει μετοχές της Puma.
Τα λειτουργικά κέρδη της Puma διαμορφώθηκαν στα 236,3 εκατ. ευρώ (252,3 εκατ. δολάρια) στο τρίμηνο, από 257,7 εκατ. ευρώ ένα χρόνο νωρίτερα, αλλά τα έσοδα ξεπέρασαν τις προσδοκίες των αναλυτών με αύξηση φτάνοντας τα 2,31 δισ. ευρώ.
Το μεικτό περιθώριο κέρδους ήταν επίσης ισχυρότερο από το αναμενόμενο, στο 47,1%, από 46,8% πριν από ένα χρόνο. Οι αναλυτές ανέμεναν πτώση του μεικτού περιθωρίου κέρδους.
Η Puma επιβεβαίωσε τον στόχο της για ετήσια λειτουργικά κέρδη μεταξύ 590 και 670 εκατομμυρίων ευρώ, λέγοντας ότι αναμένει «ισχυρή βελτίωση της κερδοφορίας» στο τέταρτο τρίμηνο, βοηθούμενη από τη μείωση του κόστους μάρκετινγκ, προμηθειών και μεταφοράς, παρά το δυσοίωνο σκηνικό για την καταναλωτική ζήτηση.
«Παραμένουμε, ας πούμε, πολύ συντηρητικοί και πολύ επιφυλακτικοί, διότι βλέπουμε απλώς πάρα πολλά κινούμενα μέρη αυτή τη στιγμή στον κόσμο», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Arne Freundt σε δημοσιογράφους. Οι συναλλαγματικές επιδράσεις είχαν αρνητικό αντίκτυπο στις πωλήσεις σε ευρώ, δήλωσε η Puma. Το ευρώ ήταν πολύ ισχυρότερο κατά το τρίτο τρίμηνο σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, επηρεάζοντας τη μετατροπή των πωλήσεων σε δολάρια στο εγχώριο νόμισμα της Puma.
Σε συναλλαγματικά προσαρμοσμένους όρους, η περιοχή EMEA ήταν η ισχυρότερη για την Puma με αύξηση 9,9% το τρίτο τρίμηνο, ενώ οι πωλήσεις στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού αυξήθηκαν κατά 4,6% και οι πωλήσεις στην Αμερική αυξήθηκαν μόλις κατά 2,5%. «Το μεγαλύτερο πρόβλημα για την Puma είναι ότι στις μεγάλες αγορές, όπως οι ΗΠΑ και η Κίνα, η αντίληψη της μάρκας της δεν είναι τόσο ισχυρή», δήλωσε ο αναλυτής της Deutsche Bank Adam Cochrane. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, η Puma προσπαθεί να τοποθετήσει περισσότερα από τα προϊόντα της σε καταστήματα υψηλότερης κατηγορίας, δήλωσε ο Cochrane.