Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Uber: Ανοίγει την πλατφόρμα στα μαύρα ταξί του Λονδίνου

Η Uber θα ανοίξει την πλατφόρμα της στα εμβληματικά μαύρα ταξί του Λονδίνου το επόμενο έτος, δήλωσε την Τετάρτη η εταιρεία παροχής υπηρεσιών μεταφοράς, προσπαθώντας να κερδίσει τα ταξί της βρετανικής πρωτεύουσας μετά από μια δεκαετία εντάσεων.

Οι οδηγοί μαύρων ταξί του Λονδίνου – οι οποίοι πρέπει να περάσουν ένα τεστ που ονομάζεται «The Knowledge» και απαιτεί να απομνημονεύσουν χιλιάδες διαδρομές εντός της πόλης – βρίσκονται εδώ και καιρό σε αντιπαράθεση με την Uber, υποστηρίζοντας ότι απειλεί τα προς το ζην.

Η νέα υπηρεσία που προσφέρει η Uber, η οποία θα αναπτυχθεί στις αρχές του 2024, θα επιτρέπει στους οδηγούς των μαύρων ταξί να εγγράφονται στην εφαρμογή για να πραγματοποιούν κλεισμένες διαδρομές. Ο αμερικανικός κολοσσός τους προσφέρει συμφωνία χωρίς προμήθεια για τους πρώτους έξι μήνες.

Ωστόσο, μια ομάδα που εκπροσωπεί την πλειοψηφία των οδηγών μαύρων ταξί απέρριψε την προσφορά, λέγοντας ότι δεν υπάρχει ζήτηση από τα μέλη της.

«Δεν μας ενδιαφέρει να αμαυρώσουμε το όνομα του εμβληματικού, παγκοσμίου φήμης κλάδου των μαύρων ταξί του Λονδίνου, ευθυγραμμίζοντάς το με την Uber, το κακό ιστορικό ασφαλείας της και ό,τι άλλο συνεπάγεται», δήλωσε ο Steve McNamara, γενικός γραμματέας της Ένωσης Αδειούχων Οδηγών Ταξί (LTDA).

Τα μαύρα ταξί, γνωστά και ως Hackney carriages, είναι τα μόνα οχήματα του Λονδίνου που μπορούν να παραλαμβάνουν επιβάτες από το δρόμο ή τις πιάτσες ταξί στην πόλη. Μπορούν επίσης να γίνουν κρατήσεις μέσω άλλων εφαρμογών.

Στο Λονδίνο, μια από τις πέντε μεγαλύτερες αγορές της Uber, η εταιρεία θέλει οι οδηγοί ταξί να ενταχθούν στην υπηρεσία της, όπως έχουν ήδη κάνει στο Παρίσι, τη Νέα Υόρκη και τη Ρώμη. Λέει ότι τόσο οι επιβάτες όσο και οι οδηγοί ταξί επωφελούνται όταν οι τελευταίοι συνεργάζονται με την Uber.

Η διαμάχη της Uber με τους «ταξιτζήδες» του Λονδίνου

Εάν οι «ταξιτζήδες» του Λονδίνου αποδεχθούν την προσφορά να ενταχθούν στην πλατφόρμα σε σημαντικό αριθμό, αυτό θα αποτελέσει ένα τεράστιο ξεπάγωμα στις σχέσεις.

Η διαμάχη τους ήταν στο αποκορύφωμά της το 2014, όταν οι οδηγοί ταξί έκλεισαν τους δρόμους για να διαμαρτυρηθούν κατά της Uber, αλλά έκτοτε συνεχίζουν να εκφράζουν την αντίθεσή τους στην υπηρεσία.

Ένας οδηγός, ο Hameed Hameedi, δήλωσε ότι είναι μέσα στο πρόγραμμα, αποτελώντας τον πρώτο ταξιτζή του Λονδίνου που εγγράφεται. Είπε ότι θα μπορούσε να αποτελέσει «τεράστιο πλεονέκτημα» για το επάγγελμα.

«Τελικά, περισσότεροι επιβάτες που κλείνουν ταξίδια σημαίνει περισσότερα μετρητά για τους ταξιτζήδες», είπε.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!