THEPOWERGAME
Η κινεζική ByteDance, η μητρική εταιρεία της εφαρμογής σύντομων βίντεο TikTok, μειώνει εκατοντάδες θέσεις εργασίας στο τμήμα παιχνιδιών της, δήλωσε στο CNBC άτομο που γνωρίζει το θέμα, σηματοδοτώντας μια σημαντική υποχώρηση από ένα τμήμα στο οποίο έχει επενδύσει δισεκατομμύρια δολάρια για να αμφισβητήσει τον ηγέτη της αγοράς Tencent.
«Εξετάζουμε τακτικά τις δραστηριότητές μας και κάνουμε προσαρμογές για να επικεντρωθούμε σε μακροπρόθεσμους στρατηγικούς τομείς ανάπτυξης. Μετά από πρόσφατη επανεξέταση, πήραμε τη δύσκολη απόφαση να αναδιαρθρώσουμε την επιχείρησή μας στον τομέα των τυχερών παιχνιδιών», δήλωσε εκπρόσωπος της ByteDance στο CNBC.
Το κύριο τμήμα παιχνιδιών του κινεζικού τεχνολογικού γίγαντα ονομάζεται Nuverse. Εκατοντάδες θέσεις εργασίας αναμένεται να περικοπούν απ’ αυτή τη μονάδα, δήλωσε στο CNBC άτομο που γνωρίζει το θέμα, το οποίο δεν ήταν εξουσιοδοτημένο να μιλήσει δημοσίως. Το Nuverse δεν θα κλείσει εντελώς, αλλά θα μειωθεί σημαντικά, δήλωσε το άτομο.
Η ByteDance έχει επίσης πει στους υπαλλήλους να σταματήσουν να εργάζονται σε μη κυκλοφορημένα παιχνίδια, δήλωσε το άτομο. Το Reuters μετέδωσε πρώτο την είδηση.
Τα τελευταία χρόνια, η ByteDance έχει κάνει μια επιθετική ώθηση στο gaming σε μια προσπάθεια να αμφισβητήσει άλλους γίγαντες του gaming, όπως η κινεζική Tencent και NetEase.
ByteDance: Στόχος της να πωλήσει την Moonton
Η ByteDance απέκτησε ένα σημαντικό στούντιο παιχνιδιών για κινητά τηλέφωνα με την ονομασία Moonton το 2021 έναντι 4 δισεκατομμυρίων δολαρίων, υπογραμμίζοντας τις φιλοδοξίες της. Η εταιρεία επιδιώκει τώρα να πωλήσει την Moonton, σύμφωνα με το CNBC.
Η υποχώρηση έρχεται μετά από μια δύσκολη διετία στην αγορά παιχνιδιών της Κίνας, η οποία δεν κατάφερε να ανακτήσει τα ύψη που είχε φτάσει κατά την κορύφωση της πανδημίας του Covid, όταν οι άνθρωποι κλείνονταν στα σπίτια τους και έπαιζαν παιχνίδια. Ο κλάδος αντιμετώπισε επίσης ένα σκληρό ρυθμιστικό περιβάλλον, αν και αυτό έχει χαλαρώσει τελευταία.
Η επιτυχία στον τομέα των τυχερών παιχνιδιών είναι δύσκολη, καθώς εξαρτάται από μια εταιρεία που δημιουργεί μια σταθερή ροή επιτυχιών, καθώς και τίτλους που κρατούν τους παίκτες καθηλωμένους. Η Tencent, η οποία διαχειρίζεται τη μεγαλύτερη κινεζική εφαρμογή WeChat all-in-one, εκδίδει για παράδειγμα το Honor of Kings, το οποίο συγκαταλέγεται στα μεγαλύτερα παιχνίδια της Κίνας.
Η ByteDance είχε κάποιες δημοφιλείς κυκλοφορίες, για παράδειγμα με το Crystal of Atlan, ένα παιχνίδι δράσης ρόλων, αλλά φαίνεται ότι δυσκολεύτηκε να το μετατρέψει σε εμπορική επιτυχία.