THEPOWERGAME
Σε νέες περιπέτειες βρίσκεται η Sony. Ο τεχνολογικός κολοσσός πρέπει να αντιμετωπίσει μαζική αγωγή ύψους έως και 6,3 δισεκατομμυρίων λιρών (7,9 δισ. δολαρίων) για τους ισχυρισμούς ότι η κατασκευάστρια εταιρεία του PlayStation καταχράστηκε τη δεσπόζουσα θέση της, οδηγώντας σε αθέμιτες τιμές για τους πελάτες, αποφάνθηκε δικαστήριο του Λονδίνου την Τρίτη.
Η Sony Interactive Entertainment (SIE) μηνύθηκε πέρυσι εκ μέρους σχεδόν 9 εκατομμυρίων ανθρώπων στο Ηνωμένο Βασίλειο που είχαν αγοράσει ψηφιακά παιχνίδια ή πρόσθετο περιεχόμενο μέσω του PlayStation Store της Sony.
Ο Άλεξ Νιλ, συνήγορος των καταναλωτών που έχει εργαστεί σε προηγούμενες εκστρατείες, ασκεί την υπόθεση κατά της Sony, η οποία αποτιμάται έως και σε 5 δισεκατομμύρια λίρες (6,23 δισεκατομμύρια δολάρια) συν τους τόκους.
Οι δικηγόροι της ανέφεραν ότι η συνολική εκτίμηση των ζημιών της υπόθεσης ανέρχεται έως και σε 6,3 δισεκατομμύρια λίρες σε δικαστικές καταθέσεις τον περασμένο μήνα.
Λέει ότι η εταιρεία έκανε κατάχρηση της δεσπόζουσας θέσης της απαιτώντας τα ψηφιακά παιχνίδια και τα πρόσθετα να αγοράζονται και να πωλούνται μόνο μέσω του PlayStation Store, το οποίο χρεώνει προμήθεια 30% στους προγραμματιστές και τους εκδότες.
Η αγωγή ισχυρίζεται ότι οι πελάτες πλήρωσαν, ως εκ τούτου, υψηλότερες τιμές για παιχνίδια και πρόσθετο περιεχόμενο από ό,τι θα πλήρωναν.
Οι δικηγόροι της Sony υποστήριξαν ότι η υπόθεση ήταν «ελαττωματική από την αρχή μέχρι το τέλος» και δήλωσαν ότι πρέπει να απορριφθεί.
Το Εφετείο Ανταγωνισμού έκρινε ότι η υπόθεση του Νιλ μπορεί να συνεχιστεί, αν και δήλωσε ότι τα άτομα που είχαν πραγματοποιήσει αγορές από το PlayStation Store μετά την κατάθεση της υπόθεσης το 2022 θα πρέπει να αφαιρεθούν από την προτεινόμενη κατηγορία ενάγοντων.
Ο Νιλ ανέφερε σε δήλωσή του ότι η απόφαση της Τρίτης ήταν «το πρώτο βήμα για να διασφαλιστεί ότι οι καταναλωτές θα πάρουν πίσω αυτά που τους οφείλονται». Η Sony δεν ανταποκρίθηκε αμέσως σε αίτημα για σχολιασμό.