THEPOWERGAME
Τηλεοράσεις, smartwatches, laptops και αξεσουάρ για κινητά έχουν την τιμητική τους στο Shopflix αποτελώντας τα προϊόντα με την υψηλότερη ζήτηση ενόψει Black Friday, αν και οι επισκέπτες της πλατφόρμας αναζητούν ευκαιρίες και για gaming, είδη σπιτιού, προσωπική φροντίδα, ακόμη και βρεφικές πάνες και τροφές για κατοικίδια.
Η Black Friday, η μεγαλύτερη γιορτή για τους καταναλωτές, ξεκίνησε την πρώτη εβδομάδα του Νοεμβρίου στο γνωστό marketplace, με προσφορές που φτάνουν και το -80% οι οποίες ανανεώνονται καθημερινά. Ενόψει μάλιστα της επόμενης Παρασκευής, 24 Νοεμβρίου, που κορυφώνεται το εμπορικό γεγονός, γίνονται διακριτές κάποιες τάσεις αναφορικά με τη ζήτηση. Σύμφωνα με στοιχεία που μας παραχώρησε η εταιρεία, οι επισκέπτες της πλατφόρμας Shopflix αναζητούν κυρίως είδη τεχνολογίας και αξεσουάρ όπως: τηλεοράσεις, smartwatches, bluetooth handsfree, laptops, smartphones, θήκες για κινητά και tablets.
Μεγάλη ζήτηση όμως καταγράφεται και στα είδη σπιτιού, όπου οι επισκέπτες της πλατφόρμας αναζητούν κυρίως: φριτέζες, καφετιέρες, κουζίνες & φούρνους, σκούπες stick, σκούπες ρομπότ, πλυντήρια ρούχων, αφυγραντήρες καθώς και προϊόντα από την κατηγορία θέρμανση & κλιματισμός.
Στα είδη προσωπικής φροντίδας το αγοραστικό ενδιαφέρον εστιάζεται σε γυναικεία και ανδρικά αρώματα καθώς και συσκευές περιποίησης ενώ αξιοσημείωτο είναι το ενδιαφέρον των καταναλωτών και για την κατηγορία Gaming όπου οι κονσόλες Νext-Gen αποτελούν το προϊόν με τις περισσότερες αναζητήσεις.
Είναι επίσης εντυπωσιακό ότι οι χρήστες της πλατφόρμας Shopflix αναζητούν προσφορές Black Friday και σε κατηγορίες που παραδοσιακά δεν θα περίμενε κανείς να παρουσιάζουν ζήτηση αυτή την περίοδο, όπως τα βρεφικά προϊόντα, όπως οι πάνες αλλά και τα είδη για κατοικίδια, με τις τροφές για γάτες και σκύλους να εμφανίζονται ως πιο δημοφιλή προϊόντα.
Αμείωτη η «όρεξη» για προσφορές
Εντωμεταξύ, οι καταναλωτές φαίνεται να μην χορταίνουν τις “προσφορές”. Είναι ενδεικτικά στοιχεία που προέκυψαν από ερωτηματολόγιο στη βάση του πελατολογίου του Shopflix που δείχνουν ότι οι μισοί σχεδόν πελάτες θα ήθελαν -όπως λένε- οι προσφορές να διαρκέσουν πάνω από μία εβδομάδα, ώστε να έχουν τον χρόνο να κάνουν τις ηλεκτρονικές τους αγορές με άνεση. Επίσης, ποσοστό 45% απάντησε ότι θα κάνει τις αγορές του την περίοδο πριν την Black Friday, ενώ το 55% θα περιμένει την ίδια μέρα.
Σημειώνεται τέλος ότι μαζί με το μήνυμα της σεζόν “Αν πας αλλού, θα το πληρώσεις ακριβά!”, που ανακοίνωσε πρόσφατα το Shopflix, ενημέρωνε το καταναλωτικό κοινό ότι προσφέρει στους επισκέπτες της πλατφόρμας τη δυνατότητα να βρίσκουν συγκεντρωμένες σε ένα σημείο τις καλύτερες προσφορές, από χιλιάδες επιλεγμένα ελληνικά καταστήματα και εξασφαλίζει ότι ο πελάτης θα παραλάβει άμεσα και εγγυημένα, όπου κι αν βρίσκεται σε όλη την Ελλάδα, ακόμα και εν μέσω Black Friday. Επιπλέον, έχει κρατήσει τα μεταφορικά χαμηλά, παρέχει όλους τους τρόπους πληρωμής προσφέροντας έως και 60 άτοκες δόσεις ή την υπηρεσία 4 πληρωμών Shopflix Pay 4 και προσφέρει την επιλογή για παράδοση με μία μόνο αποστολή ή ακόμα και σε γειτονικά καταστήματα του πελάτη.