THEPOWERGAME
O βρετανικός όμιλος Burberry δήλωσε ότι πλήττεται από την παγκόσμια επιβράδυνση των δαπανών για είδη πολυτελείας και ότι αν η τάση συνεχιστεί είναι απίθανο να επιτύχει την πρόβλεψή της για χαμηλό διψήφιο ποσοστό αύξησης των εσόδων για το τρέχον οικονομικό έτος, με αντίκτυπο στα κέρδη.
Η εταιρεία ανέμενε προηγουμένως να παρουσιάσει χαμηλή διψήφια αύξηση των εσόδων της στο οικονομικό έτος 2024.
Η Burberry, γνωστή για τις καμπαρντίνες της, ανακοίνωσε την Πέμπτη μια απότομη επιβράδυνση της αύξησης των συγκρίσιμων πωλήσεων των καταστημάτων κατά τους τρεις μήνες έως το τέλος Σεπτεμβρίου στο 1%, από 18% το προηγούμενο τρίμηνο, με αποτέλεσμα το εξάμηνο να είναι χειρότερο του αναμενόμενου κατά 10%.
Η βρετανική εταιρεία ειδών πολυτελείας ανέφερε αν η αδυναμία της ζήτησης συνεχιστεί, τα προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη για το οικονομικό έτος 2024 θα είναι προς το χαμηλότερο επίπεδο του αναμενόμενου εύρους της αγοράς, από 552 έως 668 εκατομμύρια λίρες (685,4 εκατομμύρια δολάρια – 829,5 εκατομμύρια δολάρια).
Ο αυξανόμενος πληθωρισμός και η οικονομική αβεβαιότητα έχουν περιορίσει την όρεξη των αγοραστών για πολυτελή είδη μετά από χρόνια blockbuster ζήτησης, ωθώντας τους επενδυτές να μειώσουν τις προβλέψεις.
Η LVMH, ο μεγαλύτερος όμιλος πολυτελείας στον κόσμο με μάρκες όπως η Louis Vuitton, η Dior και η Tiffany, ανακοίνωσε επιβράδυνση των τριμηνιαίων πωλήσεων τον Οκτώβριο, όπως και η Kering με τις μάρκες Yves Saint Laurent, Balenciaga και Bottega Veneta.
Ο ιδιοκτήτης της Cartier, η Richemont, προέβλεψε επίσης χαλάρωση της ανάπτυξης.