THEPOWERGAME
«Τα οικονομικά μας αποτελέσματα αποδεικνύουν ότι η στρατηγική μας αποδίδει καρπούς και μπορεί να στηρίξει τον όμιλο απέναντι στις όποιες πιέσεις μπορεί να βρεθεί αντιμέτωπος στο μέλλον». Με αυτόν τον τρόπο απάντησε ο επικεφαλής του ΟΤΕ, Μιχάλης Τσαμάζ, πριν από λίγο, σε ερωτήσεις αναλυτών σχετικά με τον ανταγωνισμό στην εγχώρια αγορά τηλεπικοινωνιών. Παράλληλα, ξεκαθάρισε, κληθείς να σχολιάσει αν ο όμιλος θα προχωρήσει σε αυξήσεις τιμών, ότι «δεν θα αυξήσουμε τις τιμές λόγω πληθωρισμού».
Στη διάρκεια του conference call με τους θεσμικούς αναλυτές, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΤΕ υπερασπίστηκε την εμπορική πολιτική του ομίλου, σημειώνοντας: «Στις αρχές του έτους χαράσσουμε την εμπορική μας πολιτική και την ακολουθούμε πιστά. Παρακολουθούμε τον ανταγωνισμό, αλλά εμείς είμαστε αφοσιωμένοι στη δική μας πολιτική». Πάντως, ο κ. Τσαμάζ αρνήθηκε να σχολιάσει την επιθετική πολιτική τιμών του ανταγωνισμού.
«Ο ανταγωνισμός στην ελληνική αγορά έχει εντατικοποιηθεί τα τελευταία τρίμηνα. Σε αυτό το πλαίσιο, όχι μόνο διατηρήσαμε τη θέση μας το τελευταίο τρίμηνο, αλλά προσθέσαμε νέους πελάτες σε όλες τους στρατηγικούς τομείς, όπως στις ευρυζωνικές, στην οπτική ίνα μέχρι το σπίτι, στην τηλεόραση και κυρίως στην κινητή τηλεφωνία. Οι πελάτες αυτοί που εκτιμούν τη θέση του brand είναι το “κλειδί” για τη μελλοντική μας επιτυχία», σχολίασε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΤΕ στη διάρκεια του conference call με τους αναλυτές.
«Υπήρξε συνεχιζόμενη πρόοδος στους περισσότερους κλάδους δραστηριότητας του ομίλου και είμαστε στον σωστό δρόμο για περαιτέρω ανάπτυξη και αύξηση μεριδίων, παρά το περιβάλλον υψηλού κόστους και ενέργειας και τον αυξανόμενο ανταγωνισμό τα τελευταία τρίμηνα», τόνισε ο κ. Τσαμάζ.
ΟΤΕ: Εμπορική στρατηγική
Η διοίκηση του ΟΤΕ σημείωσε ότι βασικός στόχος του ομίλου είναι να θωρακίσει τη συνδρομητική του βάση, βελτιώνοντας διαρκώς την εμπειρία του πελάτη και προσθέτοντας συνεχώς νέες υπηρεσίες. «Δεν μειώσαμε τις τιμές, αλλά ξεκινήσαμε πρωτοβουλίες με νέες υπηρεσίες που αποδίδουν. Δεν χάσαμε μερίδιο αγοράς», πρόσθεσαν τα στελέχη του ΟΤΕ.
«Το μείγμα είναι διαφοροποιημένο και πιο ελπιδοφόρο, καθώς η συνεισφορά της τηλεόρασης και του broadband στην αύξηση των εσόδων ήταν θετική, επιβεβαιώνοντας την τάση στη σταθερή. Οι επιδόσεις στο broadband έχουν αρχίσει να ανακάμπτουν. Η αναβάθμιση των ταχυτήτων ενίσχυσε την πίστη των πελατών και ενίσχυσε τη θέση μας. Έπειτα από τρια τρίμηνα επιβράδυνσης, βλέπουμε να ανεβαίνει και πάλι ο αριθμός συνδρομητών», σημείωσε η διοίκηση του ΟΤΕ.
ΟΤΕ: Πορεία στο ICT
Αναφερόμενος στη μείωση των εσόδων από έργα Πληροφορικής, ο οικονομικός διευθυντής του ΟΤΕ, Μπάμπης Μαζαράκης, σχολίασε ότι ο τομέας αυτός επηρεάζεται «από ζητήματα χρονισμού», όπως οι εκλογικές αναμετρήσεις, αλλά και από έκτακτα φαινόμενα, όπως οι πυρκαγιές και οι πλημμύρες. Ο ίδιος πάντως πρόσθεσε ότι «ο Οκτώβριος εξελίχθηκε πολύ καλά για τον όμιλο όσον αφορά τον τομέα του ICT, ενώ εκτίμησε ότι το 2024 θα είναι μια ισχυρή χρονιά, καθώς η ψηφιοποίηση της χώρας επιταχύνεται».