Γ.Δ.
1440.52 0,00%
ACAG
0,00%
5.86
CENER
0,00%
9.96
CNLCAP
0,00%
7.3
DIMAND
0,00%
8.58
NOVAL
0,00%
2.691
OPTIMA
0,00%
11.78
TITC
0,00%
28.85
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
0,00%
1.43
ΑΒΕ
0,00%
0.447
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.225
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.95
ΑΛΜΥ
0,00%
2.705
ΑΛΦΑ
0,00%
1.633
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.46
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.73
ΑΣΚΟ
0,00%
3.05
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.9
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.5
ΑΤΤ
0,00%
11.1
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.55
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
6.2
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.48
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.285
ΒΙΟΤ
0,00%
0.23
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.51
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.68
ΔΑΑ
0,00%
7.788
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
0,00%
11.27
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.89
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.326
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.505
ΕΕΕ
0,00%
32.1
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.24
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.43
ΕΛΛ
0,00%
13.4
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.58
ΕΛΠΕ
0,00%
8.085
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.26
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.72
ΕΛΧΑ
0,00%
1.882
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.94
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12.02
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.32
ΕΤΕ
0,00%
8.064
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.15
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.64
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.132
ΕΧΑΕ
0,00%
4.715
ΙΑΤΡ
0,00%
1.52
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.3545
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.725
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.02
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.7
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.23
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.81
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.5
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.275
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.41
ΚΑΡΕΛ
0,00%
348
ΚΕΚΡ
0,00%
1.405
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
0,00%
1.545
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.48
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.18
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.26
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.12
ΛΑΒΙ
0,00%
0.875
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.97
ΛΕΒΚ
0,00%
0.298
ΛΕΒΠ
0,00%
0.286
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.41
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.81
ΜΕΒΑ
0,00%
3.97
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.64
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
0,00%
3.62
ΜΙΝ
0,00%
0.655
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
23.06
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.4
ΜΟΤΟ
0,00%
2.72
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
0,00%
27
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.45
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.865
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
0,00%
37.22
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.7
ΝΑΥΠ
0,00%
0.986
ΞΥΛΚ
0,00%
0.264
ΞΥΛΠ
0,00%
0.45
ΟΛΘ
0,00%
20.7
ΟΛΠ
0,00%
25.95
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.55
ΟΠΑΠ
0,00%
15.04
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.892
ΟΤΕ
0,00%
13.56
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.8
ΠΑΙΡ
0,00%
1.16
ΠΑΠ
0,00%
2.46
ΠΕΙΡ
0,00%
3.66
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.76
ΠΛΑΘ
0,00%
3.83
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.24
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.186
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.85
ΠΡΟΦ
0,00%
4.94
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.98
ΣΑΡ
0,00%
11.6
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.344
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.65
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.58
ΣΠΙ
0,00%
0.67
ΣΠΥΡ
0,00%
0.14
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.6
ΤΖΚΑ
0,00%
1.535
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.64
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.23
ΦΡΛΚ
0,00%
4.01
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Ταχιάος: Μέχρι το τέλος του έτους η παραχώρηση της Εγνατίας

Η εκκρεμότητα της παραχώρησης της Εγνατίας Οδού, κατά την πιο πρόσφατη ενημέρωση από το ΤΑΙΠΕΔ, θα κλείσει μέχρι το τέλος του έτους, σύμφωνα με τα όσα απάντησε στη Βουλή ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές Νίκος Ταχιάος, σε επίκαιρες ερωτήσεις που του τέθηκαν.

Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, Νίκος Ταχιάος, βρέθηκε την Τετάρτη 08/11 στη Βουλή προκειμένου να απαντήσει σε επίκαιρες ερωτήσεις που του τέθηκαν από βουλευτές του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, σχετικά με το τμήμα της ΠΑΘΕ Πολυκάστρου- Μαλγάρων  και τα αντιπλημμυρικά έργα στην Περιφερειακή Ενότητα Λασιθίου, στην Κρήτη.

Σε ερώτηση που του τέθηκε από τον βουλευτή του ΠΑΣΟΚ- ΚΙΝΑΛ, Στέφανο Παραστατίδη, σχετικά με τις καθυστερήσεις υλοποίησης του έργου του τμήματος της ΠΑΘΕ, Πολυκάστρου – Μαλγάρων και τα μέτρα αποτροπής τροχαίων δυστυχημάτων, ο Υφυπουργός Υποδομών απάντησε ότι πράγματι είναι ένας δρόμος με σημαντική επικινδυνότητα, καθώς οι μεγάλες ευθείες ευνοούν την ανάπτυξη ταχυτήτων, ωστόσο, όπως επεσήμανε το πρόβλημα έγκειται στην τοποθέτηση των στηθαίων.

Ο Νίκος Ταχιάος σημείωσε ότι η Εγνατία Οδός είναι υπό παραχώρηση και ότι μέσα στις συμβατικές υποχρεώσεις του επόμενου παραχωρησιούχου είναι η κατασκευή δεύτερου κλάδου του ίδιου δρόμου, προκειμένου η υπό συζήτηση οδός να λειτουργήσει ως κλάδος καθόδου από το Πολύκαστρο, προς τη Χαλάστρα και την Θεσσαλονίκη.

«Αυτό που μας απασχολεί είναι πώς το ΤΑΙΠΕΔ θα προχωρήσει πολύ γρήγορα στην παραχώρηση και να μην επιβαρυνθεί το ελληνικό δημόσιο με μια δαπάνη η οποία είναι του παραχωρησιούχου», υπογράμμισε ο Νίκος Ταχιάος. Όπως προσέθεσε μάλιστα, η πιο πρόσφατη ενημέρωση που έχει από την πλευρά του ΤΑΙΠΕΔ είναι πως η εκκρεμότητα της παραχώρησης θα κλείσει μέχρι το τέλος του έτους.

Ως προς τα μέτρα αποτροπής, ο Υφυπουργός σημείωσε ότι, ενώ ο βασικός προσανατολισμός του υπουργείου είναι να προχωρήσει η παραχώρηση και να προτεραιοποιηθεί το έργο της κατασκευής του δεύτερου κλάδου, οπότε θα υπάρξουν και επεμβάσεις στην υφιστάμενη οδό, θα πρέπει να γίνει συνάντηση με την Τροχαία Θεσσαλονίκης και την Τροχαία Κιλκίς προκειμένου να συζητηθούν μέτρα μικρού κόστους που θα βελτιώσουν την κατάσταση από άποψη τουλάχιστον οδικής ασφαλείας. Παράλληλα, υπογράμμισε ότι θα πρέπει να υπάρχει και ατομική ευθύνη, με τήρηση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Ταχιάος: Το φράγμα των Μπραμιανών είναι μία από τις προτεραιότητες που έθεσε ο ίδιος ο Πρωθυπουργός

Η δεύτερη ερώτηση που τέθηκε στον Υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών ήταν από την βουλευτή του ΠΑΣΟΚ- ΚΙΝΑΛ, Κατερίνα Σπυριδάκη, σχετικά με την απένταξη των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των Αντιπλημμυρικών έργων Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου, της Περιφερειακής Ενότητας Λασιθίου Κρήτης, από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.

Ο Νίκος Ταχιάος επεσήμανε ότι το φράγμα των Μπραμιανών είναι μία από τις προτεραιότητες που έθεσε ο ίδιος ο Πρωθυπουργός με την ανάληψη της νέας κυβέρνησης και ότι η επιλογή της απένταξης από τα έργα του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας ήταν μονόδρομος αφού στις δεσμεύσεις του τελευταίου είναι ότι πρέπει το έργο να έχει τελειώσει μέχρι 31/12/2025. Αυτό μας οδήγησε στην απόφαση να απενταχθεί από το Ταμείο Ανάκαμψης και να ενταχθεί σε νέο χρηματοδοτικό εργαλείο, στο ΕΣΠΑ, διαβεβαίωσε ο κ. Ταχιάος, συμπληρώνοντας ότι χρονικά δεν θα υπάρξει καμία καθυστέρηση.

Κλείνοντας, στη δευτερολογία του, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών αναφέρθηκε στην δυσπιστία που υπάρχει για την ολοκλήρωση του έργου και κατέληξε ότι οι καταστροφές από τα φυσικά φαινόμενα στην Θεσσαλία μας προσγείωσαν  όλους στην πραγματικότητα πως τα αντιπλημμυρικά έργα είναι έργα στα οποία πρέπει να επενδύσουμε και δεν υπάρχει περίπτωση να αφήσουμε ούτε ένα από αυτά πίσω.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!