THEPOWERGAME
Τα οικονομικά αποτελέσματα για το γ’ τρίμηνο του 2023 δημοσίευσε η Restaurant Brands International, με τις απογοητευτικές πωλήσεις των Burger King να ρίχνουν και τα συνολικά έσοδα της μητρικής. Υπενθυμίζεται ότι η Restaurant Brands International είναι καναδο-αμερικανική πολυεθνική εταιρεία χαρτοφυλακίου fast food με θυγατρικές την Burger King, Tim Hortons, Popeyes Louisiana Kitchen, Firehouse Subs και The TDL Group Corp.
Tα οικονομικά αποτελέσματα της Restaurant Brands και οι αποδόσεις της Burger King
Αναλυτικά η πολυεθνική σημείωσε:
- Kέρδη 252 εκατ. δολάρια από 360 εκατ. δολάρια το αντίστοιχο τρίμηνο του 2022
- Έσοδα 1,84 δισ. δολάρια λίγο χαμηλότερα από τις προβλέψεις για 1,87 δισ. δολάρια. Να σημειωθεί βέβαια ότι το ποσό αυτό συνιστά αύξηση 6,4% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο
Οι πωλήσεις της Burger King στα κατάστηματα αυξήθηκαν κατά 7,2%, κάτω από τις εκτιμήσεις δηλαδή για αύξηση 8,6%. Οι διεθνείς πωλήσεις στα καταστήματα της αλυσίδας χάμπουργκερ αυξήθηκαν κατά 7,6%, ενώ η μέτρηση αυξήθηκε κατά 6,6% στις Η.Π.Α.
Να σημειωθεί ότι η Burger King προσπαθεί να αναζωογονήσει την επιχείρησή της στις ΗΠΑ για περισσότερο από ένα χρόνο μέσω του σχεδίου της «Reclaim the Flame» ύψους 400 εκατ. δολαρίων. Αυτή η στρατηγική προέκυψε αφότου η αλυσίδα έχανε έδαφος έναντι των ανταγωνιστών της στο εσωτερικό για αρκετά χρόνια.
Από την άλλη οι αλυσίδες Tim Hortons και Popeyes κινήθηκαν στα ίδια επίπεδα με τις εκτιμήσεις των αναλυτών, ενώ η αλυσίδα fried chicken Popeye ξεπέρασε τις προσδοκίες.