Γ.Δ.
1452.5 0,00%
ACAG
0,00%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
0,00%
9.11
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
0,00%
7.82
NOVAL
0,00%
2.285
OPTIMA
0,00%
12.56
TITC
0,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.494
ΑΒΕ
0,00%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
0,00%
4.56
ΑΛΦΑ
0,00%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.19
ΒΙΟ
0,00%
5.27
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.865
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
0,00%
11.6
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.755
ΕΕΕ
0,00%
32.18
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
0,00%
2.18
ΕΛΛ
0,00%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
0,00%
7.3
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.08
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.856
ΕΛΧΑ
0,00%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
0,00%
7.84
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.25
ΕΧΑΕ
0,00%
4.47
ΙΑΤΡ
0,00%
1.5
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.334
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.975
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.83
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.75
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.998
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.86
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.429
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.18
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.86
ΚΡΙ
0,00%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
0,00%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.52
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
0,00%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΟΗ
0,00%
20.56
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.56
ΜΟΤΟ
0,00%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.75
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
0,00%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
0,00%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
0,00%
30.05
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.34
ΟΠΑΠ
0,00%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.798
ΟΤΕ
0,00%
14.85
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.36
ΠΑΙΡ
0,00%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
0,00%
3.891
ΠΕΡΦ
0,00%
5.39
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.24
ΠΛΑΘ
0,00%
3.92
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.55
ΠΡΟΦ
0,00%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
0,00%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.334
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.575
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.94
ΣΠΙ
0,00%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20.02
ΤΖΚΑ
0,00%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.23
ΦΡΛΚ
0,00%
3.7
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.6

ΕΡΓΟΣΕ: Σχέδιο δημιουργίας ασφαλούς σιδηροδρομικού δικτύου

Στο σχέδιο δράσης που προσβλέπει στην ολοκλήρωση έργων ζωτικής σημασίας, για τη δημιουργία ενός ασφαλούς σιδηροδρομικού δικτύου, αναφέρθηκε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ κ. Χρήστος Παληός, από το βήμα του συνεδρίου Green Deal Greece 2023, που διοργάνωσε την Πέμπτη το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος.

«Οι καταστροφές στις σιδηροδρομικές υποδομές που άφησαν πίσω τους οι διαδοχικές κακοκαιρίες των προηγούμενων μηνών στη Θεσσαλία, δημιούργησαν νέα δεδομένα και προτεραιότητες για την ταχύτερη δυνατή ανάταξη του, αλλά δεν άλλαξαν την εθνική στρατηγική επιδίωξη», τόνισε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, υπογραμμίζοντας: «Η αναβάθμιση του σιδηρόδρομου, παραμένει το κλειδί της ενίσχυσης των εμπορευματικών μεταφορών. Μέσω αυτής θα δημιουργηθούν προϋποθέσεις για την αναγκαία αναπτυξιακή ώθηση στην εθνική οικονομία».

ΕΡΓΟΣΕ: Σκληρή δουλειά για την άρτια εκτέλεση όλων των συμβασιοποιημένων έργων

Ο κ. Παληός, επεσήμανε, ότι το στελεχιακό δυναμικό της ΕΡΓΟΣΕ εργάζεται ακούραστα για την άρτια εκτέλεση όλων των συμβασιοποιημένων έργων που αφορούν σε εγκατάσταση συστημάτων ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης και τηλεπικοινωνιών στον σιδηροδρομικό άξονα ΠΑΘΕΠ, όπως:

  1. Η νέα σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο – Ροδοδάφνη – Ρίο και η αναβάθμιση συστημάτων στη σήραγγα Παναγοπούλας
  2. Η εγκατάσταση συστημάτων ηλεκτροκίνησης/τηλεδιοίκησης στη γραμμή Θεσσαλονίκη – Ειδομένη
  3. Η αναβάθμιση της γραμμής Πολύκαστρο – Ειδομένη
  4. Η νέα γραμμή Τιθορέα – Λιανοκλάδι – Δομοκός
  5. Η εγκατάσταση συστημάτων ηλεκτροκίνησης στη γραμμή Ισθμού-Λουτρακίου
  6. Η νέα σιδηροδρομική στάση στον Νέο Παντελεήμονα Πιερίας
  7. Η β΄ φάση ανάπτυξης του Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών
  8. Η υπογειοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής στην περιοχή Σεπολίων

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, τόνισε ακόμη, ότι έχουν ήδη ολοκληρωθεί τα τεύχη δημοπράτησης για ένα επίσης σημαντικό σιδηροδρομικό έργο, που αφορά στην ολοκλήρωση εγκατάστασης του συστήματος ραδιοκάλυψης GSM-R σε όλο το μήκος του σιδηροδρομικού άξονα.

Συγκεκριμένα, το προς δημοπράτηση έργο, θα αφορά στα υπολειπόμενα τμήματα:

  • Κιάτο – Ρίο
  • Τιθορέα – Δομοκός
  • Θεσσαλονίκη – Ειδομένη

και στους κύριους κλάδους του ΠΑΘΕΠ:

  • Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα και
  • Λάρισα – Βόλος

Παληός: Στο επίκεντρο του σχεδιασμού μας η ανάπτυξη σημαντικών σιδηροδρομικών υποδομών

Ο κ. Παληός, υπογράμμισε τέλος, ότι η ανάπτυξη σιδηροδρομικών υποδομών, που είναι σημαντικές για το Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών, όπως είναι τα έργα του Ανταγωνιστικού Διαλόγου, παραμένει στο επίκεντρο του σχεδιασμού της ΕΡΓΟΣΕ.

«Τα κομβικά έργα του Ανταγωνιστικού Διαλόγου, που θα διασυνδέσουν τις λεγόμενες κρίσιμες υποδομές -λιμάνια, αεροδρόμια, εμπορευματικούς σταθμούς και βιομηχανικές περιοχές- με το σιδηροδρομικό δίκτυο, έχουν ειδικό βάρος, καθώς ενισχύουν τη διασυνοριακή σιδηροδρομική σύνδεση με την υπόλοιπη νοτιοανατολική Ευρώπη και εξυπηρετούν την ευρωπαϊκή πολιτική για τη βιώσιμη κινητικότητα».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!