Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Coca Cola HBC: Αύξηση πωλήσεων 17% στο εννεάμηνο

Αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 15,3%  σε οργανική βάση για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο εμφάνισε η Coca-Cola HBC AG που ανακοίνωσε σήμερα την περιληπτική ενημέρωση για την πορεία των εργασιών του τρίτου τριμήνου 2023. Επίσης τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις εννεαμήνου αυξήθηκαν κατά 17,0% σε οργανική βάση ενώ αναμένει αύξηση των λειτουργικών κερδών 9-12% εφέτος.

«Επαναλαμβάνουμε την πρόβλεψή μας για ισχυρή ανάπτυξη το 2023 και, παρά τις συνεχιζόμενες μακροοικονομικές αβεβαιότητες, είμαστε σε καλή θέση για να επιτύχουμε τους μεσοπρόθεσμους στόχους μας» το μήνυμα του CEO Z. Bogdanovic.

H ανακοίνωση της Coca Cola HBC AG

Η Coca-Cola HBC AG, μια επιχείρηση συσκευασμένων καταναλωτικών αγαθών με επίκεντρο την ανάπτυξη και στρατηγικός συνεργάτης εμφιάλωσης της The Coca-Cola Company, ανακοινώνει σήμερα την εμπορική ενημέρωση για το τρίτο τρίμηνο του 2023.

Κύρια σημεία του τρίτου τριμήνου

Άλλο ένα τρίμηνο ισχυρής οργανικής ανάπτυξης χάρη στη συνεχή εκτέλεση της στρατηγικής μας 24/7

Αύξηση των οργανικών εσόδων κατά 15,3%- αύξηση των οργανικών εσόδων από την αρχή του έτους κατά 17,0%

Οργανική αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 2,2% που καθοδηγήθηκε από τις στρατηγικές μας κατηγορίες προτεραιότητας, με Sparkling +1,5%, Energy +24,8% και Coffee +33,5%

Οργανική αύξηση των εσόδων ανά κιβώτιο κατά 12,9%, η οποία αντανακλά τα σωρευτικά οφέλη των πρωτοβουλιών διαχείρισης της αύξησης των εσόδων κατά τους τελευταίους δώδεκα μήνες, σε όλες τις κατηγορίες και τα τμήματα

Αναφερόμενα έσοδα αυξημένα κατά 3,8%, με ισχυρή οργανική ανάπτυξη που αντισταθμίζεται από τις αρνητικές επιπτώσεις από συναλλαγματικές διαφορές στις αναδυόμενες αγορές.

Περαιτέρω βελτίωση της αύξησης του μεριδίου αξίας από έτος σε έτος- 110 μονάδες βάσης στην κατηγορία των μη αλκοολούχων έτοιμων ποτών (NARTD) και 60 μονάδες βάσης στην κατηγορία των ανθρακούχων ποτών.

Σημαντικότερα σημεία ανά τομέα: Η αύξηση των πωλήσεων σε επίπεδο τομέα: Οργανική αύξηση των εσόδων σε ευρεία βάση, με ιδιαίτερα ισχυρές επιδόσεις στις αναδυόμενες

Αναπτυγμένες αγορές: Τα οργανικά έσοδα αυξήθηκαν κατά 7,7%, με αιχμή την επέκταση των εσόδων ανά κιβώτιο, με μικτές επιδόσεις σε όγκο έναντι δύσκολων συγκριτικών στοιχείων και ποικίλων καιρικών συνθηκών

 Αναπτυσσόμενες αγορές: Ο κύκλος εργασιών για το σύνολο των πελατών της Τράπεζας της Ελλάδος αυξήθηκε κατά 1,5 δισ: Οργανικά έσοδα αυξημένα κατά 15,9%, με ισχυρές επιδόσεις στον όγκο των προϊόντων Energy και Coffee, αντισταθμίζοντας εν μέρει τους ασθενέστερους όγκους στους ανθρακούχους, το νερό και τους χυμούς.

Αναδυόμενες αγορές: Οργανικά έσοδα αυξημένα κατά 21,8%, με ισχυρή βελτίωση της αύξησης του όγκου, ιδίως στην Αίγυπτο.

Τι είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, Zoran Bogdanovic

Ο Zoran Bogdanovic, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, σχολίασε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να επιτύχουμε άλλη μια σταθερή επίδοση και ένα δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο οργανικής αύξησης του όγκου πωλήσεων. Αυτό οφείλεται στην ισχυρή μας εκτέλεση, η οποία υποστηρίζεται από τη συνεχή εστίαση στις στρατηγικές μας κατηγορίες προτεραιότητας Sparkling, Energy και Coffee, καθώς και από την εστίασή μας στην εξατομικευμένη ανάπτυξη ικανοτήτων για την εξατομικευμένη εκτέλεση για κάθε σημείο πώλησης. Η εξελιγμένη διαχείριση της αύξησης των εσόδων μας, η οποία βασίζεται σε δεδομένα, γνώσεις και αναλύσεις, μας βοηθά να προσαρμόζουμε τις πρωτοβουλίες και την εκτέλεσή μας σε διαφορετικά καταναλωτικά περιβάλλοντα και να εξισορροπούμε με επιτυχία την προσιτή τιμή και την πριμοδότηση. Ως αποτέλεσμα, έχουμε τόσο βελτιώσει τα έσοδα ανά περίπτωση όσο και οδηγήσει σε υψηλότερα επίπεδα μεριδίου αγοράς. Συνεχίζουμε να επενδύουμε στο μέλλον μας με σαφή έμφαση στην επίτευξη του προγράμματος αειφορίας μας. Στην Αυστρία, έχουμε εισαγάγει μια πρωτοποριακή στον κλάδο εναλλακτική λύση για την πλαστική μεμβράνη συρρίκνωσης για πολυσυσυσκευασίες φιαλών πολλαπλών σερβιρίσματος και στη Ρουμανία, έχουμε επενδύσει σε δυνατότητες ανακύκλωσης ΡΕΤ για να προωθήσουμε την κυκλικότητα της συσκευασίας. Επαναλαμβάνουμε την πρόβλεψή μας για ισχυρή ανάπτυξη το 2023 και, παρά τις συνεχιζόμενες μακροοικονομικές αβεβαιότητες, είμαστε σε καλή θέση για να επιτύχουμε τους μεσοπρόθεσμους στόχους μας».

Επιχειρηματικές προοπτικές

Οι επιδόσεις της Coca Cola HBC κατά το τρίτο τρίμηνο ήταν αντίστοιχες των προσδοκιών της εταιρείας, υποστηριζόμενες από το δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο αύξησης του όγκου πωλήσεων σε οργανική βάση, παρά τις αντίξοες συνθήκες που επικράτησαν σε ορισμένες αγορές. Σε σχετική ανακοίνωση σημειώνεται ότι «λαμβάνοντας πάντα υπόψη τους μακροοικονομικούς και γεωπολιτικούς κινδύνους, έχουμε μεγάλη εμπιστοσύνη στο ευρύ χαρτοφυλάκιο προϊόντων μας 24/7 κατανάλωσης, καθώς και στις ευκαιρίες ανάπτυξης στις διαφορετικών χαρακτηριστικών αγορές όπου δραστηριοποιούμαστε, που ενισχύονται από την εστίασή μας στην υλοποίηση της στρατηγικής μας στην αγορά και στις ικανότητες τις οποίες έχουμε θέσει ως προτεραιότητα, αλλά κυρίως στους ταλαντούχους ανθρώπους μας.

Οι προσδοκίες μας για το 2023 παραμένουν αμετάβλητες:

• Εξακολουθούμε να αναμένουμε αύξηση των καθαρών εσόδων στο άνω άκρο του μεσαίου επιπέδου του εύρους 10-20% σε οργανική βάση για το σύνολο του έτους.
• Συνεχίζουμε να αναμένουμε αύξηση του κόστους πωληθέντων ανά κιβώτιο κατά υψηλό μονοψήφιο ποσοστό για το 2023, καθώς οι πληθωριστικές πιέσεις αρχίζουν να μετριάζονται.
• Αναμένουμε αύξηση των λειτουργικών κερδών στο εύρος 9% με 12% σε οργανική βάση για το 2023 συνολικά».

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!