THEPOWERGAME
Η Shein, η εταιρεία λιανικής πώλησης γρήγορης μόδας που ιδρύθηκε στην Κίνα, αγόρασε το εμπορικό σήμα Missguided από τον όμιλο Frasers Group του Μάικ Άσλεϊ, την πρώτη αγορά βρετανικής μάρκας από τον γίγαντα του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Η Frasers δήλωσε τη Δευτέρα, ότι η Shein θα αποκτήσει την πνευματική ιδιοκτησία και τα εμπορικά σήματα της Missguided, ενώ η Frasers θα διατηρήσει την ακίνητη περιουσία και τους υπαλλήλους της, οι οποίοι έχουν πλέον ενσωματωθεί στο τμήμα μόδας της Frasers.
Οι οικονομικές λεπτομέρειες της συμφωνίας δεν έγιναν ακόμη γνωστές, αλλά η Frasers δήλωσε ότι η συναλλαγή επέτρεψε «συναρπαστικές συζητήσεις» με τη Shein σχετικά με ευκαιρίες για πιθανή συνεργασία σε όλο το χαρτοφυλάκιο των εμπορικών σημάτων της.
Η Frasers, η οποία προηγουμένως ονομαζόταν Sports Direct, αγόρασε τη Missguided από τη διαχείριση για 20 εκατομμύρια λίρες (24,2 εκατομμύρια δολάρια) τον Ιούνιο του 2022.
«Η κίνηση αυτή είναι ιδιαίτερα αξιοσημείωτη επειδή σηματοδοτεί την πρώτη εξαγορά βρετανικής μάρκας από τη Shein, ευθυγραμμιζόμενη καλά με την εστίασή της στο Ηνωμένο Βασίλειο ως μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές της», δήλωσε η αναλύτρια της Shore Capital Eleonora Dani.
Θα φέρει την ετικέτα Missguided στην ηλεκτρονική πλατφόρμα της Shein, η οποία εξυπηρετεί περίπου 150 εκατομμύρια χρήστες.
Η Frasers κατέχει επίσης τις μάρκες «I Saw it First» και «Missy Empire» στη γυναικεία διαδικτυακή μόδα.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Frasers, Michael Murray, δήλωσε ότι η διατήρηση των συνδυασμένων ομάδων μόδας της Frasers και ο εξορθολογισμός του χαρτοφυλακίου της στο χώρο αυτό, ώστε να επικεντρωθεί σε λιγότερες μάρκες, έχει νόημα στην τρέχουσα συγκυρία.
«Είμαστε επίσης ενθουσιασμένοι με τις συνεχιζόμενες συζητήσεις σχετικά με την περαιτέρω συνεργασία μεταξύ του Frasers Group και της Shein», δήλωσε.
Αύξηση μετοχών Frasers μετά το deal με την Shein
Οι μετοχές της Frasers αυξήθηκαν κατά 1,4% στις πρώτες συναλλαγές.
Η Shein έχει μεταφέρει την έδρα της στη Σιγκαπούρη, αλλά κατασκευάζει τα περισσότερα προϊόντα της στην Κίνα.
Το Reuters ανέφερε τον Ιούλιο ότι η Shein επεξεργαζόταν μια πιθανή αρχική δημόσια προσφορά στις ΗΠΑ και είχε συνομιλήσει με το Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης και τον Nasdaq.
Τον Αύγουστο, η Shein συνεργάστηκε με την SPARC Group, μια κοινοπραξία μεταξύ της ιδιοκτήτριας της Forever 21 Authentic Brands και της διαχειρίστριας εμπορικών κέντρων Simon Property, καθώς η διαδικτυακή εταιρεία λιανικής πώλησης μόδας επεδίωκε να επεκτείνει την εμβέλειά της στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών.