THEPOWERGAME
Κατά 16% αυξήθηκαν οι πωλήσεις της Barbie το τρίτο τρίμηνο του 2023, όπως ανακοίνωσε η Mattel. H τεράστια εισπρακτική επιτυχία της κινηματογραφικής ταινίας «Barbie», που κυκλοφόρησε τον Ιούλιο, διαδραμάτισε κομβικό ρόλο σε αυτό το άλμα πωλήσεων στο συγκεκριμένο brand της Mattel, το οποίο ενίσχυσε την κερδοφορία της εταιρείας στο Q3/2023. Η «Barbie» είναι η ταινία με τα υψηλότερα έσοδα το 2023, ξεπερνώντας τα 1,4 δισ. δολάρια σε εισπράξεις παγκοσμίως.
«Τα αποτελέσματά μας επωφελήθηκαν από την επιτυχία της ταινίας “Barbie”, η οποία έγινε παγκόσμιο πολιτιστικό φαινόμενο και σηματοδότησε ένα σημαντικό ορόσημο για τη Mattel» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος, Ynon Kreiz.
Ενίσχυση κερδοφορίας για τη Mattel στο γ’ τρίμηνο του 2023
Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα που ανακοίνωσε η Mattel, τα προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα 1,08 δολάρια, έναντι 86 σεντς που περίμεναν οι αναλυτές της Refinitiv. Τα έσοδα της Mattel διαμορφώθηκαν στα 1,92 δισ. δολάρια, έναντι 1,84 δισ. δολαρίων των προβλέψεων (αύξηση 9%).
Η Barbie δεν είναι το μόνο brand της Mattel που σημειώνει σημαντική άνοδο. Όπως μετέδωσε το CNBC, οι πωλήσεις των Hot Wheels αυξήθηκαν κατά 22%, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.