THEPOWERGAME
Το νέο Κέντρο Διαλογής της στο Αιγάλεω, εγκαινίασε την Πέμπτη 19 Οκτωβρίου η ACS παρουσία του Υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών κ. Κωστή Χατζηδάκη, του Υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης, κ. Δημήτρη Παπαστεργίου, του Υφυπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης κ. Κωνσταντίνου Κυρανάκη, του Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου του Ομίλου Quest, κ. Θεόδωρου Φέσσα, της Αντιπροέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου του Ομίλου Quest, κ. Έφης Κουτσουρέλη, του Διευθύνοντα Συμβούλου του Ομίλου Quest και Προέδρου και Διευθύνοντα Συμβούλου της ACS, κ. Απόστολου Γεωργαντζή, ανώτατων στελεχών του Ομίλου Quest και της ACS, εκπροσώπων τοπικών φορέων, της τοπικής αυτοδιοίκησης, του επιχειρηματικού κόσμου και μεγάλων πελατών της ACS.
Της εκδήλωσης των εγκαινίων προηγήθηκε ξενάγηση εκπροσώπων των Μέσων Ενημέρωσης στις εγκαταστάσεις του Κέντρου Διαλογής και Συνέντευξη Τύπου, στην οποία υπήρξε εκτεταμένη ενημέρωση για τις δυνατότητες και προοπτικές του Κέντρου Διαλογής, το οποίο αναβαθμίζει σημαντικά τις επιχειρησιακές δυνατότητες της ACS. Ενώ, μετά τα εγκαίνια, τα ανώτατα στελέχη της ACS υποδέχθηκαν συνεργάτες και πράκτορες της εταιρείας, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά το νέο Κέντρο Διαλογής.
Η συνολική επένδυση για την ανέγερση του Κέντρου αποτιμάται στα 50 εκατ. ευρώ και παρέχει στην ACS παραγωγική δυνατότητα που μπορεί να φτάσει τις 50.000 αποστολές / ώρα, ενώ οι κτηριακές εγκαταστάσεις του κέντρου είναι συνολικά 36.000 m2.
Ο Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, κ. Κωστής Χατζηδάκης, στον σύντομο χαιρετισμό του, μεταξύ άλλων, σημείωσε: «Θέλω να εκφράσω τη χαρά μου που βρίσκομαι εδώ, εκπροσωπώντας και τον Πρωθυπουργό. Να δώσω συγχαρητήρια στην ACS και στον Όμιλο Quest για μια ακόμα θετική πρωτοβουλία. Αυτή η επένδυση, που ωθεί και τον Όμιλο προς τα εμπρός και την ACS προς τα εμπρός, ιδιαίτερα λαμβάνοντας υπόψιν ότι είναι μια επένδυση που συνδέεται και συμβαδίζει με την τεχνολογία, έχει καλά νέα για όλους. Πρώτα από όλα για τους ίδιους τους μετόχους, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία. Δεύτερον, έχει καλά νέα για τους εργαζομένους, διότι κάνει πιο εύκολη τη δουλειά τους. Τους βοηθάει να λειτουργήσουν σε ένα πιο σύγχρονο περιβάλλον και πρόκειται να δημιουργήσει και νέες θέσεις εργασίας και βεβαίως είναι και καλό νέο και για τους καταναλωτές. Οι καταναλωτές θέλουν καλύτερες υπηρεσίες και τις θέλουν σε όλους τους τομείς και σε όλες τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται οπουδήποτε. Υπό αυτή την έννοια, η Πολιτεία δε μπορεί παρά να χαιρετήσει αυτή την πρωτοβουλία».
Ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, κ. Δημήτρης Παπαστεργίου, στον σύντομο χαιρετισμό του, μεταξύ άλλων, σημείωσε: «Το λογότυπο της ACS όπως άλλαξε μέσα στο χρόνο, από τη σαΐτα στο drone, συμβολίζει την πρόοδο του ψηφιακού μετασχηματισμού που βλέπουμε πώς αξιοποιείται από την εταιρεία. Το κέντρο διαλογής της είναι ένας παράδεισος για τους ανθρώπους της τεχνολογίας. Πολλά συγχαρητήρια, καλή επιτυχία, και εύχομαι η πορεία να είναι πάντοτε δυναμική και με άξονα την τεχνολογία, ώστε να εξυπηρετεί και να βελτιώνει την καθημερινότητα. Τα τελευταία χρόνια, ο δημόσιος τομέας κινήθηκε με έμφαση στον ψηφιακό μετασχηματισμό, υλοποιώντας το όραμα του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη. Τα καταφέραμε, και πλέον περνάμε στην επόμενη ημέρα, βελτιώνοντας την εμπειρία του πολίτη. Δημόσιος και ιδιωτικός τομέας από κοινού, αποδεικνύουν ότι η Ελλάδα μπορεί, αλλάζει και πρωτοπορεί στην καινοτομία».
O Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ομίλου Quest, κ. Θεόδωρος Φέσσας, στην ομιλία του, μεταξύ άλλων, ανέφερε: «Αυτό το Κέντρο είναι μια μοναδική έμπρακτη απόδειξη για το τι μπορούν να επιτύχουν οι άνθρωποι της ACS και πως καταφέρνουν να δημιουργήσουν μια τόσο επιτυχημένη εταιρεία, με επαγγελματισμό, ενσυναίσθηση, με μεγάλη αποδοτικότητα. Η επένδυση αυτή “μιλάει” από μόνη της. Μιλάει για τη δυνατότητα που έχουν οι άνθρωποι της ACS να δημιουργούν, να επενδύουν και να φτάσουν στο σημείο να διαχειρίζονται έως και 50 χιλιάδες δέματα την ώρα, που είναι η δυνατότητα αυτού του Κέντρου. Το Κέντρο Διαλογής της ACS έγινε από τους ανθρώπους της ACS, για τους ανθρώπους της εταιρίας και τελικά θα εξυπηρετεί όλους τους Έλληνες καταναλωτές».
H Αντιπρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ομίλου Quest, κ. Έφη Κουτσουρέλη, στην ομιλία της, μεταξύ άλλων, τόνισε: «Για εμάς, οι οποίοι θέσαμε τα standards στον κλάδο των ταχυμεταφορών και ηγηθήκαμε της κούρσας της ανάπτυξης του κλάδου στην Ελλάδα, οι άνθρωποι μας ήταν, είναι και θα είναι η κινητήρια δύναμη της επιτυχίας μας. Είναι αυτοί που θα αξιοποιήσουν στο μέγιστο τις απεριόριστες δυνατότητες που προσφέρει το νέο υπερσύγχρονο Κέντρο Διαλογής μας. Είμαστε περήφανοι για το νέο Κέντρο Διαλογής, είμαστε περήφανοι για τους ανθρώπους μας, τους εργαζόμενους της ACS. Αυτοί οι άνθρωποι και αυτό το Κέντρο Διαλογής, θα γράψουν τη νέα σελίδα στον κλάδο των ταχυμεταφορών στην Ελλάδα. Και για μια ακόμη φορά οι άνθρωποι της ACS, οι άνθρωποι του Ομίλου Quest, οι άνθρωποί μας, θα οδηγήσουν τις εξελίξεις».
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Quest και Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ACS, κ. Απόστολος Γεωργαντζής, στην ομιλία του, μεταξύ άλλων, επισήμανε: «Σήμερα το νέο Κέντρο Διαλογής μας, οδηγεί τις εξελίξεις και μας κατευθύνει να συμπαρασύρουμε όλον τον κλάδο σε νέες επενδύσεις. Αυξάνει τη δυναμική της ACS, διευρύνοντας την απόσταση από τον ανταγωνισμό. Αποδεικνύει στην πράξη ότι η ACS είναι ο στρατηγικός εταίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου. Μας προσδίδει σημαντικά βελτιωμένες επιχειρησιακές δυνατότητες, καθώς:
- Τετραπλασιάζει την δυναμικότητα διαλογής.
- Μειώνει τον χρόνο διαλογής κατά >50%, βελτιώνοντας και την παραγωγικότητα κατά >30%.
- Επιτρέπει τη διαλογή σε δρομολόγια για το Last Mile, αναβαθμίζοντας χρόνους και ποιότητα παράδοσης.
- Επιτρέπει διευρυμένη λειτουργία και επιμηκύνει τη δυνατότητα παραλαβής των αποστολών από τους πελάτες.
Και, κάτι εξίσου σημαντικό για τους ανθρώπους μας. Βελτιώνει τον τρόπο λειτουργίας και τις συνθήκες εργασίες για τους εργαζομένους μας».
Η ACS θα συνεχίζει να επενδύει, πάντα με γνώμονα του τέσσερις πυλώνες λειτουργίας της, τους ανθρώπους της, την ψηφιακή καινοτομία, την βιώσιμη ανάπτυξη της εταιρείας και τις ενέργειες ΕΚΕ, στοχεύοντας στη διαρκή βελτίωση των υπηρεσιών της.