THEPOWERGAME
Άλμα σημείωσαν οι πωλήσεις της Hermes κατά το τρίτο τρίμηνο, ξεπερνώντας τις προσδοκίες, καθώς οι οικονομικοί αντίξοοι άνεμοι δεν εμπόδισαν την πλούσια πελατεία της να ξοδέψει χρήματα για τσάντες Birkin υψηλής ποιότητας.
Οι πωλήσεις της Hermes για το τρίμηνο έως το τέλος Σεπτεμβρίου ανήλθαν σε 3,37 δισ. ευρώ (3,60 δισ. δολάρια), σημειώνοντας αύξηση 15,6%, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις της Visible Alpha για αύξηση 14%. Ισχυρές οι πωλήσεις σε ΗΠΑ, που αυξήθηκαν κατά 20% και στην Ευρώπη κατά 18,1%.
Η Hermes αύξησε τις τιμές κατά περίπου 7% φέτος σε παγκόσμιο επίπεδο για να καλύψει το υψηλότερο κόστος παραγωγής, με εξαίρεση τις ΗΠΑ, όπου οι αυξήσεις ήταν περίπου 3%, και την Ιαπωνία, όπου ήταν διψήφιες λόγω των συναλλαγματικών διακυμάνσεων.
«Παρά το αβέβαιο πλαίσιο, οι προοπτικές μας παραμένουν αμετάβλητες», δήλωσε ο Eric du Halgouet, εκτελεστικός αντιπρόεδρος οικονομικών της Hermes.
Οι μετοχές της Hermes σημείωναν άνοδο 1,5% στις ενδιάμεσες πρωινές συναλλαγές.
Οι αναλυτές έχουν μειώσει τις εκτιμήσεις τους για τον κλάδο της πολυτέλειας τις τελευταίες εβδομάδες μετά από μια έκθεση πωλήσεων από την εταιρεία-καμπανάκι LVMH νωρίτερα αυτό το μήνα, η οποία έδειξε ότι οι αγοραστές ξοδεύουν λιγότερα χρήματα για μόδα υψηλών προδιαγραφών, καθώς ο πληθωρισμός και η οικονομική αβεβαιότητα αυξάνονται.
Αλλά η Hermes, η οποία απευθύνεται σε αγοραστές που μπορούν να αντέξουν οικονομικά τσάντες όπως το πολυπόθητο μοντέλο Birkin αξίας 10.000 δολαρίων και άνω, έχει τη φήμη ότι αντέχει καλύτερα από τους ανταγωνιστές της στις οικονομικές αναταράξεις.
«Άλλο ένα τρίμηνο ανάπτυξης που ξεπερνά τον κλάδο είναι πιθανό να τοποθετήσει την Hermes ως ένα ενδιαφέρον παιχνίδι σε έναν τομέα που δεν είναι πλέον δημοφιλής», δήλωσε ο Thomas Chauvet της Citi.
Αύξηση 29% των πωλήσεων της Hermes στις ΗΠΑ, 18,1% στην Ευρώπη
Οι πωλήσεις στην αμερικανική ήπειρο αυξήθηκαν κατά 20%, παρά τις μικρότερες αυξήσεις τιμών από ό,τι σε άλλα μέρη του κόσμου, με ομοιόμορφα ποσοστά ανάπτυξης και στις δύο ακτές των ΗΠΑ, δήλωσε η Hermes. Το κατάστημα της λεωφόρου Μάντισον στη Νέα Υόρκη, το οποίο άνοιξε τον Οκτώβριο του περασμένου έτους, συνέβαλε επίσης σημαντικά.
Στην Ευρώπη, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 18,1%, με τον Du Halgouet να σημειώνει ότι δεν υπάρχει κανένα σημάδι επιβράδυνσης της τουριστικής κίνησης στην περιοχή και καμία επιβράδυνση στη Γαλλία, συμπεριλαμβανομένων των πρώτων εβδομάδων του Οκτωβρίου.
«Είμαστε προσεκτικοί», δήλωσε ο Du Halgouet, σημειώνοντας ότι ένα αβέβαιο γεωπολιτικό πλαίσιο θα μπορούσε να επηρεάσει τον τουρισμό.
Η κίνηση των καταστημάτων συνέχισε να αυξάνεται έντονα στην ηπειρωτική Κίνα, με ισχυρή ανάκαμψη των επιχειρήσεων τον Ιούλιο και τον Αύγουστο και επιτάχυνση το τρίτο τρίμηνο.
«Πρόκειται για μια ομοιογενή εξέλιξη σε όλες τις γεωγραφικές περιοχές και τις κατηγορίες προϊόντων», δήλωσε ο αναλυτής της Bernstein, Luca Solca.