Γ.Δ.
1417.88 +0,77%
ACAG
+1,38%
5.88
CENER
+0,61%
9.86
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
0,00%
8.5
NOVAL
-0,92%
2.695
OPTIMA
-0,50%
11.84
TITC
+0,35%
28.75
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
+1,00%
1.42
ΑΒΕ
-0,91%
0.438
ΑΔΜΗΕ
-0,45%
2.225
ΑΚΡΙΤ
-1,37%
0.72
ΑΛΜΥ
+0,19%
2.665
ΑΛΦΑ
+1,57%
1.5845
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+1,60%
11.44
ΑΣΚΟ
+1,69%
3
ΑΣΤΑΚ
+1,81%
6.76
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,24%
8.5
ΑΤΤ
0,00%
11
ΑΤΤΙΚΑ
+4,17%
2.5
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,75%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-2,02%
2.43
ΒΙΟΣΚ
+1,55%
1.31
ΒΙΟΤ
-9,48%
0.21
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.5
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,85%
16.54
ΔΑΑ
+0,62%
7.764
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
+0,98%
11.29
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.86
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,30%
0.329
ΕΒΡΟΦ
+0,68%
1.49
ΕΕΕ
+0,19%
31.56
ΕΚΤΕΡ
-0,95%
4.16
ΕΛΒΕ
+1,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+4,02%
2.33
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,01%
2.54
ΕΛΠΕ
+0,64%
7.89
ΕΛΣΤΡ
+3,32%
2.18
ΕΛΤΟΝ
+0,47%
1.704
ΕΛΧΑ
-0,54%
1.85
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.95
ΕΠΙΛΚ
-10,00%
0.117
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+2,38%
1.29
ΕΤΕ
+0,60%
7.744
ΕΥΑΠΣ
+1,62%
3.13
ΕΥΔΑΠ
+0,55%
5.44
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.055
ΕΧΑΕ
-0,31%
4.83
ΙΑΤΡ
+2,29%
1.565
ΙΚΤΙΝ
-0,42%
0.3585
ΙΛΥΔΑ
+0,87%
1.74
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.04
ΙΝΛΙΦ
-1,05%
4.7
ΙΝΛΟΤ
+2,24%
1.188
ΙΝΤΕΚ
+0,54%
5.55
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.4
ΙΝΤΕΤ
-2,06%
1.19
ΙΝΤΚΑ
+1,55%
3.28
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
+0,37%
1.37
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
-1,86%
1.58
ΚΟΡΔΕ
-0,63%
0.473
ΚΟΥΑΛ
+0,16%
1.232
ΚΟΥΕΣ
-0,57%
5.23
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,44%
11.3
ΚΤΗΛΑ
-2,78%
1.75
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.12
ΛΑΒΙ
-0,23%
0.86
ΛΑΜΔΑ
+0,30%
6.76
ΛΑΜΨΑ
-0,56%
35.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
-1,49%
2.65
ΜΑΘΙΟ
-1,48%
0.8
ΜΕΒΑ
+2,30%
4.01
ΜΕΝΤΙ
-0,74%
2.68
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
-0,55%
3.6
ΜΙΝ
-3,03%
0.64
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,52%
23.18
ΜΟΝΤΑ
+2,90%
3.19
ΜΟΤΟ
+1,11%
2.735
ΜΟΥΖΚ
-2,90%
0.67
ΜΠΕΛΑ
+1,57%
27.14
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,29%
3.42
ΜΠΡΙΚ
+1,35%
1.875
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,69%
36.06
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
+1,08%
0.94
ΞΥΛΚ
-0,38%
0.259
ΞΥΛΠ
+7,36%
0.496
ΟΛΘ
+0,49%
20.6
ΟΛΠ
+0,79%
25.5
ΟΛΥΜΠ
-1,61%
2.44
ΟΠΑΠ
+0,82%
14.79
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,22%
0.9
ΟΤΕ
+1,62%
13.78
ΟΤΟΕΛ
-0,53%
11.34
ΠΑΙΡ
-1,40%
1.06
ΠΑΠ
+1,22%
2.48
ΠΕΙΡ
+0,97%
3.552
ΠΕΤΡΟ
+0,73%
8.24
ΠΛΑΘ
+0,13%
3.82
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
+1,25%
1.136
ΠΡΟΝΤΕΑ
-9,87%
6.85
ΠΡΟΦ
+1,43%
4.6
ΡΕΒΟΙΛ
+3,50%
2.07
ΣΑΡ
-0,36%
11.16
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.339
ΣΙΔΜΑ
-0,32%
1.55
ΣΠΕΙΣ
-0,92%
6.48
ΣΠΙ
+3,50%
0.65
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
+0,41%
19.59
ΤΖΚΑ
-1,80%
1.365
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+1,24%
1.632
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
-5,88%
0.224
ΦΡΛΚ
+0,78%
3.9
ΧΑΙΔΕ
+0,76%
0.665

Αυτόνομα στην ελληνική αγορά η Campari

Με ανακοίνωση που εξέδωσε, ο Όμιλος Campari έκανε γνωστό πως από την 1η Ιανουαρίου 2024, λανσάρει επίσημα την Campari Hellas και εισέρχεται στην ελληνική αγορά.

Η σχετική ανακοίνωση: 

Ο Όμιλος Campari, από την 1η Ιανουαρίου 2024, λανσάρει επίσημα την Campari Hellas και εισέρχεται δυναμικά στην ελληνική αγορά. Μια εταιρεία πρωτοπόρος, επενδύει στη χώρα σε οικονομικό και εργασιακό επίπεδο, με στόχο να εδραιώσει τις σχέσεις της με το ελληνικό καταναλωτικό κοινό.

Η Ελλάδα είναι μια κομβική αγορά για τον Όμιλο Campari, καθώς προσβλέπει και στις προοπτικές που έχει ως χώρα, ούσα ένας από τους πιο δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς. To καλοκαίρι είναι συνώνυμο με τον ελληνικό τουρισμό και είναι ως επί το πλείστον η εποχή των δροσερών aperitifs, σήμα κατατεθέν του Ομίλου. Συνεπώς, η επένδυση στη χώρα διευρύνει περαιτέρω τον αναπτυξιακό σχεδιασμό του και τον προσδιορισμό του σε κορυφαίο πρωταγωνιστή του κλάδου.

Οι Έλληνες καταναλωτές, από την είσοδο των brands του Ομίλου στην ελληνική αγορά, έδειξαν περίτρανα την προτίμησή τους, με τις πωλήσεις να αυξάνονται συνεχώς και με τη ταύτιση σημαντικών στιγμών τους με τα προϊόντα της Campari. Στιγμές που χαρακτηρίζονται από το μήνυμα της εταιρείας “Toasting Life Together” που παρακινεί τους καταναλωτές της  να γιορτάζουν την κάθε στιγμή και να μοιράζονται χρόνο με φίλους. Για αυτούς ακριβώς τους λόγους και τιμώντας την εμπιστοσύνη τους, η Campari Hellas έρχεται να συστηθεί στο ελληνικό καταναλωτικό κοινό, διευρύνοντας και κάνοντας αμεσότερη τη σχέση μαζί τους.

Μια ιστορική εταιρεία στο χώρο της παραγωγής και διανομής αλκοολούχων ποτών, διαθέτοντας πάνω από 50 brands στο portfolio της και με παρουσία σε 190 αγορές σε όλο τον κόσμο, επιλέγει στρατηγικά να εισέλθει και να επενδύσει στην ελληνική αγορά. Η συνεχής αναπτυξιακή τροχιά της εταιρείας στην χώρα, δημιούργησε τις προϋποθέσεις για ένα ευρύτερο πλαίσιο επένδυσης σε μια αγορά με εξαιρετικές προοπτικές.

Ο Γιάννης Στράτος, Managing Director της Campari Hellas, επεσήμανε: «Η δημιουργία της Campari Hellas για τον Όμιλο αποτελεί μια στρατηγική επιλογή, στο πλαίσιο της συνεχούς ανάπτυξης και επένδυσης σε αγορές που έχουν σημειώσει ανοδικά οικονομικά αποτελέσματα, όπως η ελληνική. Στόχος μας είναι να εδραιώσουμε τη θέση του Ομίλου στη χώρα, αλλά και να ενισχύσουμε την ελληνική οικονομία, επενδύοντας στο ανθρώπινο δυναμικό με την δημιουργία νέων θέσεων εργασίας. Ως Έλληνας, η επιστροφή μου στην χώρα διακατέχεται από έντονα συναισθήματα και από θέληση για σκληρή δουλειά και προσήλωση, στο να γίνει η Campari Hellas σημείο αναφοράς. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μας που διαχειρίζονταν τα brands του Ομίλου Campari ως τώρα, και συνέδραμαν ουσιαστικά στην επιτυχία τους στην χώρα και στη δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές και τους πελάτες. Αυτή τη σχέση είμαστε εδώ για να τιμήσουμε, αξιοποιώντας κάθε ευκαιρία.»

Μια ακόμα σημαντική πρωτοβουλία του Ομίλου Campari είναι και το Campari Academy, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της εταιρείας για τους επαγγελματίες bartenders. Το bartender community είναι πολύ ανεπτυγμένο στην Ελλάδα και συνεχώς εξελίσσεται, με τους επαγγελματίες του χώρου να καινοτομούν και να εντυπωσιάζουν με τη δημιουργικότητά τους.

Μέσω του Campari Academy, οι Έλληνες bartenders έχουν την ευκαιρία να είναι μέρος μιας κοινότητας εκμάθησης, ανταλλαγής εμπειριών, ιδεών και τεχνογνωσίας.

H Campari Hellas εγκαινιάζει την παρουσία της στην Ελλάδα με τα brands Aperol, Campari, Crodino, Bulldog gin, Wild Turkey, Skyy vodka και Grand Marnier, μεταξύ πολλών άλλων μαρκών του Ομίλου, ενώ λανσάρει και την Espolòn tequila. Από τον Ιανουάριο του 2024 αναλαμβάνει εξ ολοκλήρου την εμπορία και διανομή των βασικών εμπορικών σημάτων του Ομίλου Campari στην ελληνική αγορά, που μέχρι το τέλος του έτους συνεχίζεται κανονικά από τους σημερινούς διανομείς, Coca-Cola Τρία Έψιλον και Beverage World. Μοναδική εξαίρεση το Oύζο 12, που περνάει στη διαχείριση της Beverage World.

Η Campari Hellas αποτελεί τον  πυλώνα του μακροπρόθεσμου αποτυπώματος του Ομίλου Campari στην Ελλάδα και τη δέσμευσή του για μια σειρά στρατηγικών επενδύσεων.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!