THEPOWERGAME
Την είσοδό του στην αγορά της Πολωνίας ανακοίνωσε το GLAMI, η ευρωπαϊκή πλατφόρμα αναζήτησης μόδας που δραστηριοποιείται και στην Ελλάδα από το 2019. Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, μέσα από την παρουσία σε 13 ευρωπαϊκές χώρες, η πλατφόρμα του GLAMI προσελκύει συνολικά περισσότερους από 47 εκατομμύρια επισκέπτες μηνιαίως, προσφέροντας στους χρήστες τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε περισσότερα από 15 εκατομμύρια προϊόντα από 4.600 διαφορετικά e-shops και μια μεγάλη ποικιλία με περισσότερα από 38.000 brands σε όλες τις αγορές.
Με την είσοδο στην αγορά της Πολωνίας, το GLAMI εγκαινιάζει ένα νέο κεφάλαιο, ισχυροποιώντας τη σημαίνουσα θέση του στην Κεντρική Ευρώπη.
Για τους χρήστες, το GLAMI απλοποιεί τη διαδικασία της online αναζήτησης και αγοράς προϊόντων μόδας μέσα από τη διαρκή επένδυση στην Τεχνητή Νοημοσύνη και την αξιοποίησή της που οδηγεί στην «έξυπνη» κατηγοριοποίηση και επιλογή προϊόντων προσαρμοσμένα στις προτιμήσεις κάθε χρήστη. Ταυτόχρονα, τα συνεργαζόμενα καταστήματα του GLAMI επωφελούνται από μια διαρκή ροή επισκεψιμότητας και προσέλκυσης νέων πελατών.