THEPOWERGAME
Ο παγκόσμιος γίγαντας των παιδικών παιχνιδιών, LEGO, ενδιαφέρεται για την είσοδο στην κινεζική αγορά παιδικών παιχνιδιών, με την εταιρεία να συμμετέχει για πολλοστή φορά, στην επικείμενη κινεζική διεθνή έκθεση εισαγωγών και εξαγωγών China International Import Expo (CIIE).
Τι έδειξε η έρευνα της LEGO για τα παιδιά στην Κίνα
Μία πρόσφατη παγκόσμια έρευνα που πραγματοποίησε η LEGO με τη συμμετοχή 1.000 ερωτηθέντων από την ηπειρωτική Κίνα έδειξε ότι τα παιδιά στην ασιατική χώρα, διαθέτουν κατά μέσο όρο έξι ώρες την εβδομάδα για παιχνίδι, με τον χρόνο αυτό, να αντιστοιχεί σε ποσοστό λιγότερο από το 2% του συνολικού χρόνου μιας εβδομάδας.
Στο μεταξύ, ποσοστό μεγαλύτερο από το 90% των συμμετεχόντων γονέων αναγνώρισαν τον σοβαρό ρόλο που έχει το παιχνίδι στην ανάπτυξη των παιδικών δεξιοτήτων.
«Επιθετική» επέκταση της LEGO στην Κίνα
Να σημειωθεί ότι μέσα στο 2022 πάνω από το 60% των νέων καταστημάτων που άνοιξε η εταιρεία, ήταν στην Κίνα. Η εστίαση της στην Κίνα έχει οδηγήσει σε νέες ενδιαφέρουσες δημιουργίες που απευθύνονται στην τοπική αγορά. Μάλιστα, τελευταία χρόνια η Lego έχει κυκλοφορήσει μια σειρά από σετ που παραπέμπουν στον πολιτισμό της χώρας.
Βέβαια, η διατήρηση καλών σχέσεων με το κόμμα αποτελεί κοινή πρόκληση για όλες τις επιχειρήσεις στην Κίνα. Το ίδιο ισχύει και για την προστασία της πνευματικής ιδιοκτησίας. Η Lego έχει δεκάδες Κινέζους ανταγωνιστές. Έχει δώσει αρκετές επιτυχείς μάχες για τα πνευματικά δικαιώματα εναντίον μιμητών που πωλούν φθηνότερα σετ που μοιάζουν με τα δικά της.
Αξίζει να σημειωθεί ωστόσο, ότι οι κινεζικές εταιρείες κατασκευής παιχνιδιών διεξάγουν έναν ασύμμετρο πόλεμο. Η εταιρεία έχει εκατοντάδες καταστήματα στην Κίνα. Πέρυσι άνοιξε 95 νέα, συμπεριλαμβανομένου ενός μεγάλου υποκαταστήματος-ναυαρχίδας στη δυτική πόλη Chongqing. Για φέτος το σχέδιο είναι να ανοίξει άλλα 80, όπερ σημαίνει ότι κι αυτή βρίσκεται στην επίθεση.