Γ.Δ.
1452.5 -0,26%
ACAG
+0,52%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
-0,11%
9.11
CNLCAP
-2,68%
7.25
DIMAND
-2,25%
7.82
NOVAL
-0,65%
2.285
OPTIMA
-2,33%
12.56
TITC
-1,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,23%
1.494
ΑΒΕ
+0,22%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,87%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,47%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-1,66%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
-3,51%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
-1,35%
2.19
ΒΙΟ
-3,30%
5.27
ΒΙΟΚΑ
-0,27%
1.865
ΒΙΟΣΚ
-0,62%
1.6
ΒΙΟΤ
-3,01%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,60%
11.6
ΔΟΜΙΚ
-4,32%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
-1,96%
1.755
ΕΕΕ
-0,74%
32.18
ΕΚΤΕΡ
-1,02%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,83%
2.18
ΕΛΛ
+1,75%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.3
ΕΛΣΤΡ
+0,97%
2.08
ΕΛΤΟΝ
-1,07%
1.856
ΕΛΧΑ
-0,74%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
+0,80%
7.84
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,63%
2.25
ΕΧΑΕ
-1,54%
4.47
ΙΑΤΡ
-3,23%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-0,30%
0.334
ΙΛΥΔΑ
-0,25%
1.975
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.83
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+2,46%
0.998
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,50%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,35%
2.86
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-0,46%
0.429
ΚΟΥΑΛ
+1,72%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+0,17%
5.86
ΚΡΙ
+0,33%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
-0,27%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
-3,80%
1.52
ΛΟΥΛΗ
-0,69%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,86%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,21%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
20.56
ΜΟΝΤΑ
-1,11%
3.56
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,79%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,93%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-1,18%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,24%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-0,17%
30.05
ΟΛΥΜΠ
+1,30%
2.34
ΟΠΑΠ
-0,25%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,63%
0.798
ΟΤΕ
+0,61%
14.85
ΟΤΟΕΛ
-1,33%
10.36
ΠΑΙΡ
+3,33%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,04%
3.891
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.39
ΠΕΤΡΟ
-1,20%
8.24
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.92
ΠΛΑΚΡ
+2,08%
14.7
ΠΡΔ
+8,70%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+1,53%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,07%
6.55
ΠΡΟΦ
+0,77%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+0,19%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.575
ΣΠΕΙΣ
+1,71%
5.94
ΣΠΙ
+0,39%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
+0,96%
20.02
ΤΖΚΑ
-1,67%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-0,61%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+4,55%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,86%
3.7
ΧΑΙΔΕ
+1,69%
0.6

Σε δεινή θέση η Hellenic Train: Την Τρίτη η κρίσιμη συνάντηση με το προσωπικό

Η δεινή οικονομική θέση στην οποία έχει περιέλθει η Hellenic Train με το τραγικό πέρασμα της κακοκαιρίας Daniel από τη Θεσσαλία οδηγεί τη διοίκηση Capotorto σε σκέψεις για την αναστολή προσωπικού, την εκ περιτροπής εργασία, αλλά και στάση πληρωμών προς τους προμηθευτές. Προς τούτο έχει προγραμματιστεί για αύριο, Τρίτη, συνάντηση της διοίκησης της εταιρείας με τα συνδικαλιστικά σωματεία, προκειμένου να συζητηθούν οι λεπτομέρειες.

Η διοίκηση του Maurizio Capotorto δεν έχει καταβάλει τους μισθούς Σεπτεμβρίου. Βάσει ωστόσο της Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας (ΣΣΕ) που έχει υπογραφεί, σύμφωνα με συνδικαλιστικές πηγές, έχει δικαίωμα καταβολής των οφειλομένων μέχρι την ερχόμενη Πέμπτη 5 Οκτωβρίου. Οι ίδιες πηγές σημείωναν ότι η καταβολή θα ολοκληρωθεί, αλλά είναι άγνωστο το τι θα συμβεί με τα δεδουλευμένα Οκτωβρίου κ.ο.κ.

Καλά ενημερωμένες πηγές αναφέρουν ότι η Hellenic Train ήδη έχει λάβει κεφαλαιακή ένεση από τη μητρική εταιρεία, Trenitalia, ύψους 10 εκατ. ευρώ. Tα κεφάλαια αυτά, ωστόσο, ήδη έχουν εξανεμισθεί.

Η κακοκαιρία Daniel φέρεται να έδωσε το τελικό χτύπημα στην ελληνική εταιρεία σιδηροδρόμων. Η εταιρεία, που απασχολεί κοντά στα 1.100 άτομα, για περίπου έναν μήνα δεν έχει καθόλου έσοδα. Και φυσικά δεν πρόκειται να έχει ουσιαστικά έσοδα μέχρι το τέλος του έτους. Ούτως ή άλλως, οι επιβατικές μεταφορές, που αποφέρουν τα μεγάλα έσοδα της εταιρείας, δεν πρόκειται να αποκατασταθούν πριν περάσουν 2-3 μήνες.

Παράγοντες κοντά στην εταιρεία αναφέρουν ότι η τραγική κατάσταση στη οποία έχει περιέλθει οφείλεται σε άλλους δύο παράγοντες. Πρώτον, ότι δεν έχει καταβληθεί από το Ελληνικό Δημόσιο η ετήσια ενίσχυση για τις Υπηρεσίες Δημοσίου Υποχρέωσης (ΥΔΥ) για το 2022 και το 2023. Πρόκειται για ένα ετήσιο κονδύλι, ύψους 50 εκατ. ευρώ. Επίσης, η εταιρεία δεν έχει λάβει την αποζημίωση από την πανδημία, ύψους 4 εκατ. ευρώ, ενώ αναμένει και περίπου 16 εκατ. ευρώ ως ενίσχυση για το αυξημένο ενεργειακό κόστος.

Ο δεύτερος παράγοντας που έφερε σε δεινή θέση τη Hellenic Train είναι η υπέρμετρη αύξηση της μισθοδοσίας στην εταιρεία. Ειδικά το κόστος λειτουργίας της Τεχνικής Βάσης της εταιρείας έχει εκτοξευθεί σε επίπεδα πάνω από εκείνα που κατέβαλε η εταιρεία πριν την εξαγοράσει (ΕΕΣΣΤΥ) η ιταλική εταιρεία.

Το σκηνικό αναμένεται να ξεκαθαρίσει μετά τις επαφές που θα γίνουν μεταξύ της διοίκησης της Hellenic Train και συνδικαλιστικών σωματείων την ερχόμενη Τρίτη. Οι εργαζόμενοι πάντως στην επιχείρηση είναι ανάστατοι και αναμένoυν με αγωνία την καταβολή των δεδουλευμένων τους.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!