Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Σε δεινή θέση η Hellenic Train: Την Τρίτη η κρίσιμη συνάντηση με το προσωπικό

Η δεινή οικονομική θέση στην οποία έχει περιέλθει η Hellenic Train με το τραγικό πέρασμα της κακοκαιρίας Daniel από τη Θεσσαλία οδηγεί τη διοίκηση Capotorto σε σκέψεις για την αναστολή προσωπικού, την εκ περιτροπής εργασία, αλλά και στάση πληρωμών προς τους προμηθευτές. Προς τούτο έχει προγραμματιστεί για αύριο, Τρίτη, συνάντηση της διοίκησης της εταιρείας με τα συνδικαλιστικά σωματεία, προκειμένου να συζητηθούν οι λεπτομέρειες.

Η διοίκηση του Maurizio Capotorto δεν έχει καταβάλει τους μισθούς Σεπτεμβρίου. Βάσει ωστόσο της Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας (ΣΣΕ) που έχει υπογραφεί, σύμφωνα με συνδικαλιστικές πηγές, έχει δικαίωμα καταβολής των οφειλομένων μέχρι την ερχόμενη Πέμπτη 5 Οκτωβρίου. Οι ίδιες πηγές σημείωναν ότι η καταβολή θα ολοκληρωθεί, αλλά είναι άγνωστο το τι θα συμβεί με τα δεδουλευμένα Οκτωβρίου κ.ο.κ.

Καλά ενημερωμένες πηγές αναφέρουν ότι η Hellenic Train ήδη έχει λάβει κεφαλαιακή ένεση από τη μητρική εταιρεία, Trenitalia, ύψους 10 εκατ. ευρώ. Tα κεφάλαια αυτά, ωστόσο, ήδη έχουν εξανεμισθεί.

Η κακοκαιρία Daniel φέρεται να έδωσε το τελικό χτύπημα στην ελληνική εταιρεία σιδηροδρόμων. Η εταιρεία, που απασχολεί κοντά στα 1.100 άτομα, για περίπου έναν μήνα δεν έχει καθόλου έσοδα. Και φυσικά δεν πρόκειται να έχει ουσιαστικά έσοδα μέχρι το τέλος του έτους. Ούτως ή άλλως, οι επιβατικές μεταφορές, που αποφέρουν τα μεγάλα έσοδα της εταιρείας, δεν πρόκειται να αποκατασταθούν πριν περάσουν 2-3 μήνες.

Παράγοντες κοντά στην εταιρεία αναφέρουν ότι η τραγική κατάσταση στη οποία έχει περιέλθει οφείλεται σε άλλους δύο παράγοντες. Πρώτον, ότι δεν έχει καταβληθεί από το Ελληνικό Δημόσιο η ετήσια ενίσχυση για τις Υπηρεσίες Δημοσίου Υποχρέωσης (ΥΔΥ) για το 2022 και το 2023. Πρόκειται για ένα ετήσιο κονδύλι, ύψους 50 εκατ. ευρώ. Επίσης, η εταιρεία δεν έχει λάβει την αποζημίωση από την πανδημία, ύψους 4 εκατ. ευρώ, ενώ αναμένει και περίπου 16 εκατ. ευρώ ως ενίσχυση για το αυξημένο ενεργειακό κόστος.

Ο δεύτερος παράγοντας που έφερε σε δεινή θέση τη Hellenic Train είναι η υπέρμετρη αύξηση της μισθοδοσίας στην εταιρεία. Ειδικά το κόστος λειτουργίας της Τεχνικής Βάσης της εταιρείας έχει εκτοξευθεί σε επίπεδα πάνω από εκείνα που κατέβαλε η εταιρεία πριν την εξαγοράσει (ΕΕΣΣΤΥ) η ιταλική εταιρεία.

Το σκηνικό αναμένεται να ξεκαθαρίσει μετά τις επαφές που θα γίνουν μεταξύ της διοίκησης της Hellenic Train και συνδικαλιστικών σωματείων την ερχόμενη Τρίτη. Οι εργαζόμενοι πάντως στην επιχείρηση είναι ανάστατοι και αναμένoυν με αγωνία την καταβολή των δεδουλευμένων τους.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!