THEPOWERGAME
H Αττική Οδός είναι ο σταθερός, καθημερινός «συνοδηγός» χιλιάδων ανθρώπων. Βρίσκεται υπεύθυνα στο πλάι των οδηγών και δεν διαπραγματεύεται την ασφάλεια και την εξυπηρέτησή τους.
Στόχος είναι η κάθε μετακίνηση στον αυτοκινητόδρομο, να γίνεται εμπειρία!
Δίπλα στους συνδρομητές και χρήστες της Αττικής Οδού, με μετρήσιμα αποτελέσματα
Η «καρδιά» της Αττικής Οδού χτυπά καθημερινά και με συνέπεια, στο Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας. Το εξειδικευμένο προσωπικό του, βρίσκεται σε διαρκή εγρήγορση εξασφαλίζοντας 24/7 δυναμική παρακολούθηση, καθώς και ενημέρωση των οδηγών που κινούνται στην Αττική Οδό μέσω των Πινακίδων Μεταβλητών Μηνυμάτων.
Στη βελτιωμένη εμπειρία των χρηστών και των συνδρομητών του αυτοκινητόδρομου συμβάλλει και ο αναβαθμισμένος εταιρικός ιστότοπος, στον οποίο έχουν προστεθεί νέες λειτουργικότητες και εμπλουτισμένες δυνατότητες. Μεταξύ άλλων εξασφαλίζεται ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο για τις συνθήκες κυκλοφορίας στην Αττική Οδό, ιδίως κατά τις ώρες αιχμής, με ταυτόχρονη πληροφόρηση από τον λογαριασμό στο Twitter @aodostraffic.
Επίσης, πρέπει να σημειωθεί ότι το 2022, οι ομάδες περιπολίας της Αττικής Οδού αποκρίθηκαν σε κάθε συμβάν στον αυτοκινητόδρομο, σε λιγότερο από 6 λεπτά κατά μέσο όρο, ενώ κάθε χρόνο διανύουν σχεδόν 3.500.000 χιλιόμετρα έτσι ώστε να καλύπτουν άμεσα, κάθε ανάγκη που παρουσιάζεται.
Εκπληκτικά αποτελέσματα στον τομέα της εξυπηρέτησης – τα οποία φαίνονται στα ποσοστά αποδοχής στις ετήσιες έρευνες ικανοποίησης – παρουσιάζει και το τμήμα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Αττικής Οδού. Ενδεικτικά, το 2022 δέχθηκε πάνω από 375.000 κλήσεις που εξυπηρετήθηκαν κατά μέσο όρο σε λιγότερο από 2 λεπτά. Επιπλέον, με ένα ευρύ δίκτυο Σημείων Εξυπηρέτησης Συνδρομητών, η Αττική Οδός, είναι δίπλα στους χρήστες και τους συνδρομητές της για θέματα συνδρομών και για κάθε ζήτημα που αφορά τον αυτοκινητόδρομο.
Εξυπηρέτηση εντός και εκτός Αττικής Οδού
Απαντώντας στο αίτημα των χρηστών για πρόσβαση σε ένα σημείο που να βρίσκεται σε κεντρική τοποθεσία, χωρίς να απαιτείται η είσοδος στον αυτοκινητόδρομο και κατ’ επέκταση η πληρωμή διοδίων, δημιουργήθηκε ένα ακόμα Σημείο Εξυπηρέτησης Συνδρομητών, επί του κόμβου της Λ. Κηφισίας (Δαχτυλίδι). Το συγκεκριμένο σημείο, είναι και το πρώτο εκτός Αττικής Οδού και η πρόσβασή του είναι ακριβώς αυτό που ζητούσαν οι χρήστες του αυτοκινητόδρομου.
Υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και διαρκής εξέλιξη
Η «Αττική Οδός Α.Ε.» και η «Αττικές Διαδρομές Α.Ε.», οι εταιρείες που βρίσκονται πίσω από το έργο, έχουν καταγράψει «χιλιόμετρα» σε θέματα ασφάλειας και εξυπηρέτησης. Και δεν θα σταματήσουν εδώ. Θα συνεχίσουν να έχουν το βλέμμα στραμμένο στις τεχνολογικές εξελίξεις και στα νέα δεδομένα, ώστε ο αυτοκινητόδρομος να παραμένει πρωτοπόρος σε ζητήματα οδικής ασφάλειας και λειτουργίας, συμβαδίζοντας με έναν ψηφιακό κόσμο που αλλάζει συνεχώς. Αυτό είναι και μια υπόσχεση στους συνδρομητές και χρήστες που εμπιστεύονται την Αττική Οδό για να… προχωρήσουν στο αύριο.
Περισσότερες πληροφορίες στο www.aodos.gr