Γ.Δ.
1403.87 -0,96%
ACAG
+3,74%
5.55
BOCHGR
-2,41%
4.46
CENER
-2,75%
8.5
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
-1,98%
8.89
NOVAL
0,00%
2.4
OPTIMA
-1,23%
12.84
TITC
-0,43%
35.05
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-0,70%
1.42
ΑΒΕ
+5,09%
0.475
ΑΔΜΗΕ
-0,63%
2.385
ΑΚΡΙΤ
-0,73%
0.68
ΑΛΜΥ
+4,60%
3.75
ΑΛΦΑ
-1,71%
1.579
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.46
ΑΡΑΙΓ
-1,62%
9.69
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.58
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.94
ΑΤΕΚ
+8,67%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-29,87%
2.16
ΑΤΤΙΚΑ
+0,95%
2.12
ΒΙΟ
-0,75%
5.32
ΒΙΟΚΑ
+1,48%
1.71
ΒΙΟΣΚ
-1,97%
1.49
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.1
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,34%
17.5
ΔΑΑ
+0,03%
7.902
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
-2,43%
12.05
ΔΟΜΙΚ
+0,67%
3
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,00%
0.302
ΕΒΡΟΦ
+1,05%
1.45
ΕΕΕ
-1,49%
33.1
ΕΚΤΕΡ
-1,14%
1.562
ΕΛΒΕ
0,00%
4.8
ΕΛΙΝ
-0,50%
2.01
ΕΛΛ
-0,75%
13.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-3,18%
1.704
ΕΛΠΕ
-1,16%
6.8
ΕΛΣΤΡ
-2,91%
2
ΕΛΤΟΝ
+0,11%
1.906
ΕΛΧΑ
-2,68%
1.74
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,68%
1.17
ΕΤΕ
-1,44%
7.102
ΕΥΑΠΣ
-0,63%
3.15
ΕΥΔΑΠ
-1,72%
5.7
ΕΥΡΩΒ
-0,08%
1.97
ΕΧΑΕ
-0,57%
4.33
ΙΑΤΡ
+0,67%
1.495
ΙΚΤΙΝ
-3,88%
0.31
ΙΛΥΔΑ
+2,00%
1.785
ΙΝΚΑΤ
+0,42%
4.805
ΙΝΛΙΦ
+0,46%
4.39
ΙΝΛΟΤ
-0,43%
0.921
ΙΝΤΕΚ
-1,20%
5.75
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.36
ΙΝΤΕΤ
+1,45%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,37%
2.73
ΚΑΡΕΛ
-1,73%
340
ΚΕΚΡ
-3,15%
1.23
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+0,34%
1.465
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.418
ΚΟΥΑΛ
-2,34%
1.086
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.69
ΚΡΙ
-2,37%
14.4
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,21%
0.94
ΛΑΒΙ
0,00%
0.79
ΛΑΜΔΑ
+1,94%
7.34
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.845
ΛΕΒΚ
+2,42%
0.254
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.26
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.79
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
+0,79%
3.82
ΜΕΝΤΙ
-2,77%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
44
ΜΙΓ
-4,90%
3.2
ΜΙΝ
-0,92%
0.54
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,11%
19.58
ΜΟΝΤΑ
+4,74%
3.76
ΜΟΤΟ
-1,96%
2.5
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
-1,06%
24.24
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
+0,50%
2.03
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,60%
33
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.12
ΝΑΥΠ
+0,69%
0.874
ΞΥΛΚ
0,00%
0.263
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-0,48%
20.7
ΟΛΠ
-2,62%
29.7
ΟΛΥΜΠ
-0,84%
2.35
ΟΠΑΠ
+0,33%
15.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.798
ΟΤΕ
+0,81%
14.89
ΟΤΟΕΛ
-2,62%
10.42
ΠΑΙΡ
0,00%
0.998
ΠΑΠ
-1,25%
2.37
ΠΕΙΡ
-2,02%
3.684
ΠΕΡΦ
-1,93%
5.59
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8
ΠΛΑΘ
+0,89%
3.99
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.5
ΠΡΔ
+9,77%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
+0,67%
1.208
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,19%
5.23
ΡΕΒΟΙΛ
+0,61%
1.65
ΣΑΡ
-3,69%
10.44
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,30%
0.34
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.55
ΣΠΕΙΣ
-0,67%
5.92
ΣΠΙ
-1,08%
0.55
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
19.77
ΤΖΚΑ
-1,73%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,97%
1.63
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.25
ΦΡΛΚ
-0,80%
3.715
ΧΑΙΔΕ
-0,84%
0.59

Qantas: Το κόστος των καυσίμων θα φέρει ακριβότερα εισιτήρια

Η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Αυστραλίας, η Qantas Airways, δήλωσε τη Δευτέρα ότι θα δαπανήσει περισσότερα από ό,τι είχε προγραμματίσει προηγουμένως για να βελτιώσει τα παράπονα των πελατών, αλλά προειδοποίησε ότι η αύξηση του κόστους των καυσίμων μπορεί να την αναγκάσει να αυξήσει τα εισιτήρια από τα ήδη αυξημένα επίπεδα.

Η ενημέρωση έστειλε τις μετοχές της σε πτώση έως και 2,5% σε χαμηλό ενός έτους, καθώς οι επενδυτές αμφισβήτησαν την ικανότητα της αεροπορικής εταιρείας να αυξήσει τα κέρδη της, δεδομένου του επίμονα υψηλού κόστους.

Η εταιρεία, υπό νέο διευθύνοντα σύμβουλο, προσπαθεί να βαδίσει σε μια πορεία μεταξύ του να καθησυχάσει τους πελάτες ότι λαμβάνει σοβαρά υπόψη της τις καταγγελίες για εκτεταμένα προβλήματα εξυπηρέτησης, ενώ παράλληλα λέει στους επενδυτές ότι μπορεί να περιορίσει την αύξηση του κόστους που συνδέεται με τη στενότητα της προσφοράς πετρελαίου.

Η αεροπορική εταιρεία που πωλεί τρία στα πέντε εισιτήρια εσωτερικού στην Αυστραλία είδε τη φήμη της να καταρρέει στην εγχώρια αγορά της, καθώς ο χειρισμός της μετά την αναζωογόνηση των ταξιδιών ύστερα την πανδημία έφερε κύμα ακυρώσεων πτήσεων και αναφορές για χαμένες αποσκευές.

Στα δεινά της αεροπορικής, τον περασμένο μήνα η ρυθμιστική αρχή ανταγωνισμού μήνυσε την Qantas κατηγορώντας την για πώληση εισιτηρίων σε χιλιάδες ήδη ακυρωμένες πτήσεις το 2022. Η Qantas έχασε επίσης μια συνδικαλιστική αγωγή όταν το Ανώτατο Δικαστήριο έκρινε ότι η απόλυση χιλιάδων υπαλλήλων εδάφους το 2020 ήταν παράνομη.

Θα δώσει 52 εκατ. δολάρια για να βελτιώσει τις υπηρεσίες της

Το λεγόμενο «ιπτάμενο καγκουρό» δήλωσε ότι θα δαπανήσει τώρα 80 εκατομμύρια δολάρια Αυστραλίας (52 εκατομμύρια δολάρια) σε «βελτιώσεις για τους πελάτες», επιπλέον των 150 εκατομμυρίων δολαρίων Αυστραλίας που είχαν ήδη επισημανθεί.

«Αυτή η πρόσθετη επένδυση αποσκοπεί στην αντιμετώπιση μιας σειράς παραπόνων των πελατών μέσω βελτιώσεων όπως η καλύτερη στελέχωση του κέντρου επαφής και η εκπαίδευση… πιο γενναιόδωρη υποστήριξη ανάκαμψης όταν προκύπτουν λειτουργικά ζητήματα, η επανεξέταση των μακροχρόνιων πολιτικών για δικαιοσύνη και η βελτίωση της ποιότητας της τροφοδοσίας εν πτήσει», ανέφερε η Quantas.

Παράλληλα, δήλωσε ότι ο προβλεπόμενος λογαριασμός καυσίμων για το εξάμηνο θα εκτινασσόταν κατά 200 εκατ. δολάρια Αυστραλίας (129 εκατ. δολάρια) σε 2,8 δισ. δολάρια Αυστραλίας, εάν συνεχιζόταν η αύξηση των τιμών των καυσίμων κατά 30% που αντιμετώπισε από τον Μάιο.

«Ο όμιλος θα συνεχίσει να απορροφά αυτά τα υψηλότερα κόστη, αλλά θα παρακολουθεί τις τιμές των καυσίμων τις επόμενες εβδομάδες και, αν τα τρέχοντα επίπεδα διατηρηθούν, θα εξετάσει την προσαρμογή των ρυθμίσεών του», δήλωσε η Qantas.

«Οποιεσδήποτε αλλαγές θα επιδιώξουν να εξισορροπήσουν την ανάκτηση των υψηλότερων δαπανών με τη σημασία των προσιτών ταξιδιών σε ένα περιβάλλον όπου οι ναύλοι είναι ήδη αυξημένοι», σημείωσε.

Ο αναλυτής της RBC Capital Markets, Owen Birrell, δήλωσε ότι η εταιρεία πιθανότατα θα απορροφήσει το υψηλότερο κόστος καυσίμων «μέχρι τα περιθώρια-στόχοι της να βρεθούν υπό πίεση και στη συνέχεια θα επιδιώξει να ανακτήσει το κόστος αυτό μέσω περικοπών χωρητικότητας και υψηλότερων ναύλων.

«Δεν πιστεύουμε ότι είναι εφικτή μια ουσιαστική μετατόπιση των κερδών από εδώ και πέρα, δεδομένου του αυξανόμενου ανταγωνισμού, των αυξανόμενων πιέσεων στο κόστος των καταναλωτών/επιχειρήσεων και των εισερχόμενων επανεπενδύσεων στο προϊόν/την πλατφόρμα», ανέφερε σε σημείωμα πελάτη.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!