Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Qantas: Το κόστος των καυσίμων θα φέρει ακριβότερα εισιτήρια

Η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Αυστραλίας, η Qantas Airways, δήλωσε τη Δευτέρα ότι θα δαπανήσει περισσότερα από ό,τι είχε προγραμματίσει προηγουμένως για να βελτιώσει τα παράπονα των πελατών, αλλά προειδοποίησε ότι η αύξηση του κόστους των καυσίμων μπορεί να την αναγκάσει να αυξήσει τα εισιτήρια από τα ήδη αυξημένα επίπεδα.

Η ενημέρωση έστειλε τις μετοχές της σε πτώση έως και 2,5% σε χαμηλό ενός έτους, καθώς οι επενδυτές αμφισβήτησαν την ικανότητα της αεροπορικής εταιρείας να αυξήσει τα κέρδη της, δεδομένου του επίμονα υψηλού κόστους.

Η εταιρεία, υπό νέο διευθύνοντα σύμβουλο, προσπαθεί να βαδίσει σε μια πορεία μεταξύ του να καθησυχάσει τους πελάτες ότι λαμβάνει σοβαρά υπόψη της τις καταγγελίες για εκτεταμένα προβλήματα εξυπηρέτησης, ενώ παράλληλα λέει στους επενδυτές ότι μπορεί να περιορίσει την αύξηση του κόστους που συνδέεται με τη στενότητα της προσφοράς πετρελαίου.

Η αεροπορική εταιρεία που πωλεί τρία στα πέντε εισιτήρια εσωτερικού στην Αυστραλία είδε τη φήμη της να καταρρέει στην εγχώρια αγορά της, καθώς ο χειρισμός της μετά την αναζωογόνηση των ταξιδιών ύστερα την πανδημία έφερε κύμα ακυρώσεων πτήσεων και αναφορές για χαμένες αποσκευές.

Στα δεινά της αεροπορικής, τον περασμένο μήνα η ρυθμιστική αρχή ανταγωνισμού μήνυσε την Qantas κατηγορώντας την για πώληση εισιτηρίων σε χιλιάδες ήδη ακυρωμένες πτήσεις το 2022. Η Qantas έχασε επίσης μια συνδικαλιστική αγωγή όταν το Ανώτατο Δικαστήριο έκρινε ότι η απόλυση χιλιάδων υπαλλήλων εδάφους το 2020 ήταν παράνομη.

Θα δώσει 52 εκατ. δολάρια για να βελτιώσει τις υπηρεσίες της

Το λεγόμενο «ιπτάμενο καγκουρό» δήλωσε ότι θα δαπανήσει τώρα 80 εκατομμύρια δολάρια Αυστραλίας (52 εκατομμύρια δολάρια) σε «βελτιώσεις για τους πελάτες», επιπλέον των 150 εκατομμυρίων δολαρίων Αυστραλίας που είχαν ήδη επισημανθεί.

«Αυτή η πρόσθετη επένδυση αποσκοπεί στην αντιμετώπιση μιας σειράς παραπόνων των πελατών μέσω βελτιώσεων όπως η καλύτερη στελέχωση του κέντρου επαφής και η εκπαίδευση… πιο γενναιόδωρη υποστήριξη ανάκαμψης όταν προκύπτουν λειτουργικά ζητήματα, η επανεξέταση των μακροχρόνιων πολιτικών για δικαιοσύνη και η βελτίωση της ποιότητας της τροφοδοσίας εν πτήσει», ανέφερε η Quantas.

Παράλληλα, δήλωσε ότι ο προβλεπόμενος λογαριασμός καυσίμων για το εξάμηνο θα εκτινασσόταν κατά 200 εκατ. δολάρια Αυστραλίας (129 εκατ. δολάρια) σε 2,8 δισ. δολάρια Αυστραλίας, εάν συνεχιζόταν η αύξηση των τιμών των καυσίμων κατά 30% που αντιμετώπισε από τον Μάιο.

«Ο όμιλος θα συνεχίσει να απορροφά αυτά τα υψηλότερα κόστη, αλλά θα παρακολουθεί τις τιμές των καυσίμων τις επόμενες εβδομάδες και, αν τα τρέχοντα επίπεδα διατηρηθούν, θα εξετάσει την προσαρμογή των ρυθμίσεών του», δήλωσε η Qantas.

«Οποιεσδήποτε αλλαγές θα επιδιώξουν να εξισορροπήσουν την ανάκτηση των υψηλότερων δαπανών με τη σημασία των προσιτών ταξιδιών σε ένα περιβάλλον όπου οι ναύλοι είναι ήδη αυξημένοι», σημείωσε.

Ο αναλυτής της RBC Capital Markets, Owen Birrell, δήλωσε ότι η εταιρεία πιθανότατα θα απορροφήσει το υψηλότερο κόστος καυσίμων «μέχρι τα περιθώρια-στόχοι της να βρεθούν υπό πίεση και στη συνέχεια θα επιδιώξει να ανακτήσει το κόστος αυτό μέσω περικοπών χωρητικότητας και υψηλότερων ναύλων.

«Δεν πιστεύουμε ότι είναι εφικτή μια ουσιαστική μετατόπιση των κερδών από εδώ και πέρα, δεδομένου του αυξανόμενου ανταγωνισμού, των αυξανόμενων πιέσεων στο κόστος των καταναλωτών/επιχειρήσεων και των εισερχόμενων επανεπενδύσεων στο προϊόν/την πλατφόρμα», ανέφερε σε σημείωμα πελάτη.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!