Γ.Δ.
1603.96 -0,88%
ACAG
-1,79%
6.05
AEM
-0,78%
4.5095
AKTR
-2,75%
5.3
BOCHGR
+1,12%
5.4
CENER
-0,63%
9.44
CNLCAP
-1,38%
7.15
DIMAND
+0,36%
8.27
EVR
-1,72%
1.715
NOVAL
-0,79%
2.52
OPTIMA
+0,57%
14.12
TITC
-1,68%
40.95
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+0,22%
2.255
ΑΒΕ
-0,23%
0.428
ΑΔΜΗΕ
+0,36%
2.825
ΑΚΡΙΤ
+0,67%
0.755
ΑΛΜΥ
-0,58%
4.285
ΑΛΦΑ
-2,35%
1.8455
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.5
ΑΡΑΙΓ
-2,46%
11.12
ΑΣΚΟ
-0,93%
3.19
ΑΣΤΑΚ
+0,27%
7.3
ΑΤΕΚ
-9,27%
1.37
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,86%
0.692
ΑΤΤΙΚΑ
-2,08%
2.35
ΒΙΟ
-1,20%
5.76
ΒΙΟΚΑ
-4,16%
1.845
ΒΙΟΣΚ
-1,29%
1.53
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
-0,81%
2.46
ΓΕΒΚΑ
-1,27%
1.55
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,63%
18.78
ΔΑΑ
+8,04%
8.98
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-2,55%
12.99
ΔΟΜΙΚ
-1,24%
2.785
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,53%
0.378
ΕΒΡΟΦ
-2,05%
1.915
ΕΕΕ
+2,04%
40
ΕΚΤΕΡ
-2,18%
2.015
ΕΛΒΕ
-1,82%
5.4
ΕΛΙΝ
-0,46%
2.17
ΕΛΛ
-1,01%
14.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,22%
2.27
ΕΛΠΕ
-2,24%
7.86
ΕΛΣΤΡ
-1,24%
2.39
ΕΛΤΟΝ
-1,29%
1.834
ΕΛΧΑ
-1,62%
2.13
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,89%
1.115
ΕΤΕ
-2,98%
8.39
ΕΥΑΠΣ
-1,45%
3.4
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.08
ΕΥΡΩΒ
-0,40%
2.474
ΕΧΑΕ
0,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-2,44%
2
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
-1,13%
1.745
ΙΝΛΙΦ
-1,65%
4.77
ΙΝΛΟΤ
-0,19%
1.07
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
5.89
ΙΝΤΕΤ
-3,13%
1.085
ΙΝΤΚΑ
-2,79%
3.14
ΚΑΡΕΛ
-1,84%
320
ΚΕΚΡ
-0,39%
1.27
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
-1,09%
0.454
ΚΟΥΑΛ
-0,31%
1.306
ΚΟΥΕΣ
-1,27%
6.22
ΚΡΙ
-1,52%
16.25
ΚΤΗΛΑ
-1,52%
1.95
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.02
ΛΑΒΙ
-2,22%
0.794
ΛΑΜΔΑ
-2,72%
6.8
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
-3,64%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
0,00%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-2,06%
3.33
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
0,00%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-0,44%
2.24
ΜΕΡΚΟ
-1,01%
39.2
ΜΙΓ
-0,70%
2.845
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
-0,63%
22.26
ΜΟΝΤΑ
+1,59%
3.84
ΜΟΤΟ
-2,30%
2.76
ΜΟΥΖΚ
-1,59%
0.62
ΜΠΕΛΑ
-2,00%
27.38
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-1,24%
2.39
ΜΠΤΚ
0,00%
0.615
ΜΥΤΙΛ
-0,54%
36.76
ΝΑΚΑΣ
-1,27%
3.1
ΝΑΥΠ
-2,17%
0.81
ΞΥΛΚ
-0,38%
0.261
ΞΥΛΠ
-5,56%
0.374
ΟΛΘ
-0,35%
28.4
ΟΛΠ
0,00%
33.65
ΟΛΥΜΠ
-0,38%
2.59
ΟΠΑΠ
-1,58%
16.87
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.8
ΟΤΕ
-0,67%
14.9
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.02
ΠΑΙΡ
-3,88%
0.966
ΠΑΠ
-1,53%
2.57
ΠΕΙΡ
-1,62%
4.73
ΠΕΡΦ
-1,85%
5.3
ΠΕΤΡΟ
-2,00%
7.84
ΠΛΑΘ
-2,10%
3.965
ΠΛΑΚΡ
-0,66%
15.1
ΠΡΔ
0,00%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,31%
1.276
ΠΡΟΝΤΕΑ
+2,56%
6
ΠΡΟΦ
-1,90%
5.17
ΡΕΒΟΙΛ
-2,56%
1.71
ΣΑΡ
-1,75%
12.36
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,57%
0.352
ΣΙΔΜΑ
+1,60%
1.59
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.64
ΣΠΙ
-3,17%
0.61
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
+0,77%
1.31
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,84%
1.648
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+7,56%
0.256
ΦΡΛΚ
-2,10%
4.19
ΧΑΙΔΕ
-6,25%
0.75

Βουτιά στις εισπράξεις διοδίων το 2020 λόγω πανδημίας

Βαθύ αποτύπωμα άφησε η πανδημία στα έσοδα των εταιρειών που διαχειρίζονται τους μεγαλύτερους οδικούς άξονες της χώρας μέσω συμβάσεων παραχώρησης αφού ακόμα και η πλέον κερδοφόρα οδική αρτηρία, η Αττική Οδός, έκλεισε το 2020 με σημαντική υποχώρηση κύκλου εργασιών και κερδοφορίας εξαιτίας των μειωμένων εισπράξεων διοδίων.

Σύμφωνα με τον ετήσιο απολογισμό του ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ για την περυσινή χρονιά τα έσοδα της Αττική Οδός ΑΕ υποχώρησαν πέρυσι στα 151,56 εκατ. από 192,7 εκατ. ευρώ στη χρήση 2019.

Τα καθαρά κέρδη της εταιρείας που διαχειρίζεται την Αττική Οδό και τη Δυτική Περιφερειακή Υμηττού μειώθηκαν σημαντικά στα 48,3 εκατ. από 71,98 εκατ. ευρώ το 2019.

Ο δεύτερος οδικός άξονας στον οποίο ελέγχει πλειοψηφικό μερίδιο ο όμιλος ΕΛΛΑΚΤΩΡ, το τμήμα Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα (μαζί με το Λεύκτρο – Σπάρτη) παρουσίασε το 2020 έσοδα 26,9 εκατ. από 34,2 εκατ. ευρώ το 2019.

Οι ζημιές της εταιρείας Μωρέας ΑΕ, που διαχειρίζεται τον συγκεκριμένο οδικό άξονα, υποχώρησαν πάντως στα 19 εκατ. από 27,3 εκατ. το 2019.

Σημειώνεται πως η Μωρέας ΑΕ λαμβάνει επιδότηση από το δημόσιο για κάθε διέλευση από τον οδικό άξονα, σύμφωνα με τις προβλέψεις της σύμβασης παραχώρησης.

Μειωμένα ήταν και τα έσοδα σε δύο άλλες εταιρείες παραχώρησης στις οποίες η ΕΛΛΑΚΤΩΡ συμμετέχει με μικρότερα ποσοστά.

Η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου ΑΕ, που διαχειρίζεται το τμήμα Μαλιακός – Κλειδί παρουσίασε το 2020 πωλήσεις 69,98 εκατ. ευρώ από 83,46 εκατ. ευρώ στην προηγούμενη χρήση. Η εταιρεία είχε ζημιές 8,1 εκατ. από 9,55 εκατ. ευρώ.

Η ΓΕΦΥΡΑ ΑΕ, που διαχειρίζεται τη ζεύξη Ρίου – Αντιρρίου παρουσίασε το 2020 έσοδα 36,8 εκατ. ευρώ από 46,91 εκατ. το 2019 ενώ τα καθαρά κέρδη έφτασε τα 8,2 εκατ. από 10 εκατ. ευρώ.

Οι διελεύσεις στην Αττική Οδό υποχώρησαν το 2020 κατά 24% σε σύγκριση με το 2019 ενώ στον οδικό άξονα Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα η πτώση έφτασε το 23%.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!