Γ.Δ.
1387.76 -1,15%
ACAG
-1,08%
5.49
BOCHGR
+0,22%
4.47
CENER
-1,53%
8.37
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
-0,67%
8.83
NOVAL
-0,83%
2.38
OPTIMA
-0,78%
12.74
TITC
-0,71%
34.8
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-1,27%
1.402
ΑΒΕ
+1,68%
0.483
ΑΔΜΗΕ
-2,10%
2.335
ΑΚΡΙΤ
-4,41%
0.65
ΑΛΜΥ
-2,40%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,25%
1.5435
ΑΝΔΡΟ
+0,93%
6.52
ΑΡΑΙΓ
-1,81%
9.515
ΑΣΚΟ
+0,39%
2.59
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.94
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-29,86%
1.515
ΑΤΤΙΚΑ
-1,42%
2.09
ΒΙΟ
-1,88%
5.22
ΒΙΟΚΑ
-1,46%
1.685
ΒΙΟΣΚ
-2,01%
1.46
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.1
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,03%
17.32
ΔΑΑ
-0,53%
7.86
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
-1,99%
11.81
ΔΟΜΙΚ
-4,00%
2.88
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.302
ΕΒΡΟΦ
-4,83%
1.38
ΕΕΕ
+0,48%
33.26
ΕΚΤΕΡ
-2,30%
1.526
ΕΛΒΕ
-2,50%
4.68
ΕΛΙΝ
0,00%
2.01
ΕΛΛ
+0,38%
13.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,47%
1.712
ΕΛΠΕ
-1,10%
6.725
ΕΛΣΤΡ
-1,00%
1.98
ΕΛΤΟΝ
-1,78%
1.872
ΕΛΧΑ
-1,26%
1.718
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,28%
1.155
ΕΤΕ
-1,07%
7.026
ΕΥΑΠΣ
+1,59%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+0,53%
5.73
ΕΥΡΩΒ
-1,52%
1.94
ΕΧΑΕ
-1,15%
4.28
ΙΑΤΡ
+1,00%
1.51
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.31
ΙΛΥΔΑ
-3,92%
1.715
ΙΝΚΑΤ
-1,14%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-1,59%
4.32
ΙΝΛΟΤ
-2,71%
0.896
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.75
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.36
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-1,10%
2.7
ΚΑΡΕΛ
+1,76%
346
ΚΕΚΡ
-2,44%
1.2
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+1,02%
1.48
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.418
ΚΟΥΑΛ
+0,18%
1.088
ΚΟΥΕΣ
-0,88%
5.64
ΚΡΙ
0,00%
14.4
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.94
ΛΑΒΙ
-0,51%
0.786
ΛΑΜΔΑ
-1,23%
7.25
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.845
ΛΕΒΚ
0,00%
0.254
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.26
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.79
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.82
ΜΕΝΤΙ
+0,95%
2.13
ΜΕΡΚΟ
0,00%
44
ΜΙΓ
0,00%
3.2
ΜΙΝ
0,00%
0.54
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,31%
19.52
ΜΟΝΤΑ
-1,60%
3.7
ΜΟΤΟ
-0,60%
2.485
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
-1,57%
23.86
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.68
ΜΠΡΙΚ
-1,48%
2
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-1,64%
32.46
ΝΑΚΑΣ
+5,77%
3.3
ΝΑΥΠ
+3,89%
0.908
ΞΥΛΚ
0,00%
0.263
ΞΥΛΠ
+9,55%
0.436
ΟΛΘ
-1,45%
20.4
ΟΛΠ
0,00%
29.7
ΟΛΥΜΠ
-2,13%
2.3
ΟΠΑΠ
-1,19%
14.96
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,25%
0.8
ΟΤΕ
-1,54%
14.66
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.42
ΠΑΙΡ
0,00%
0.998
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-2,58%
3.589
ΠΕΡΦ
-1,25%
5.52
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8
ΠΛΑΘ
-0,75%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.5
ΠΡΔ
0,00%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.21
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-1,34%
5.16
ΡΕΒΟΙΛ
-2,12%
1.615
ΣΑΡ
-0,77%
10.36
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,29%
0.339
ΣΙΔΜΑ
+1,94%
1.58
ΣΠΕΙΣ
-1,35%
5.84
ΣΠΙ
0,00%
0.55
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
19.78
ΤΖΚΑ
0,00%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.63
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.25
ΦΡΛΚ
-0,94%
3.68
ΧΑΙΔΕ
-1,69%
0.58

CEO Ryanair: Απειλεί με περικοπές πτήσεων στην Ιταλία

«Παράνομο» χαρακτηρίζει το πλαφόν της Ιταλίας στα εισιτήρια ο διευθύνων σύμβουλος της Ryanair Μάικλ Ο’ Λίρι (Michael O’Leary) και απειλεί με περικοπές πτήσεων.

Όπως γράφει το Bloomberg, o Μάικλ Ο’ Λίρι, κατήγγειλε το νέο ανώτατο όριο των αεροπορικών ναύλων της Ιταλίας ως παράνομο και ακατανόητο, απειλώντας να μειώσει ορισμένες από τις πτήσεις του εκπτωτικού αερομεταφορέα σε δημοφιλή δρομολόγια εσωτερικού, εάν η κυβέρνηση επιμείνει στο μέτρο.

«Το διάταγμα για τις τιμές είναι παράνομο και εντελώς ανεφάρμοστο», δήλωσε ο  Μάικλ Ο’ Λίρι σε συνέντευξή του. Η κυβέρνηση απέτυχε «να εξηγήσει πώς λειτουργεί», είπε, μετά από συνάντηση με Ιταλούς αξιωματούχους.

Το υπουργικό συμβούλιο της πρωθυπουργού Τζόρτζια Μελόνι ενέκρινε τον περασμένο μήνα διάταγμα για τη μείωση των επιπτώσεων της αύξησης των αεροπορικών ναύλων μετά από ένα κύμα απότομων αυξήσεων των τιμών κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, ιδίως στα δρομολόγια προς τη Σαρδηνία και τη Σικελία.

Ο Μάικλ Ο’ Λίρι δήλωσε ότι η εταιρεία του θα εξετάσει το ενδεχόμενο να αραιώσει τις υπηρεσίες της προς τα νησιά, εάν η κυβέρνηση επιμείνει στο ανώτατο όριο τιμών, και αντ’ αυτού να προσφέρει περισσότερες διεθνείς πτήσεις προς τους δύο προορισμούς, αν και σημείωσε ότι η Ιταλία παραμένει βασικός κόμβος για τον αερομεταφορέα.

Η Ryanair έχει ήδη καταθέσει καταγγελία σχετικά με το διάταγμα στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Η πρωτοβουλία των αεροπορικών εταιρειών – μία από τις πολλές πρόσφατες κινήσεις της δεξιάς κυβέρνησης της Ιταλίας που σηματοδοτεί μια πιο πρακτική προσέγγιση στον εταιρικό τομέα – είχε ως στόχο να περιορίσει τη χρήση αλγορίθμων από τους αερομεταφορείς για τον καθορισμό των τιμών των εισιτηρίων.

Το διάταγμα έρχεται στον απόηχο της ταχείας ενοποίησης της ιταλικής αεροπορικής αγοράς μετά την κατάρρευση της κρατικής Alitalia και την υποχώρηση άλλων αερομεταφορέων κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Η Ryanair και η διάδοχος της Alitalia, ITA Airways, αποτελούν μαζί το 53% της αγοράς αεροπορικών εταιρειών στην Ιταλία φέτος, με βάση τα έσοδα από τις τακτικές πτήσεις που παρακολουθεί ο καταναλωτικός όμιλος Euromonitor, με την ιρλανδική εταιρεία discounter να κερδίζει γρήγορα μερίδιο.

Ο αερομεταφορέας με έδρα το Δουβλίνο και η ITA είναι οι κυρίαρχοι παίκτες στις υπηρεσίες μεταξύ των μεγαλύτερων αεροδρομίων της Σικελίας και της Σαρδηνίας και των δύο μεγαλύτερων πόλεων της Ιταλίας, της Ρώμης και του Μιλάνου, σύμφωνα με την OAG, η οποία παρακολουθεί τις τάσεις στις αερομεταφορές.

Στη συνέντευξη, ο O’Leary δήλωσε επίσης ότι δεν πιστεύει στις επαναγορές, προτιμώντας να ανταμείβει τους μετόχους με μερίσματα.

Η κυβέρνηση της κ. Μελόνι σχεδιάζει επίσημες συνομιλίες με τις αεροπορικές εταιρείες αυτόν τον μήνα, σύμφωνα με άτομα που γνωρίζουν το θέμα, καθώς η πρωθυπουργός προωθεί μια λαϊκιστική οικονομική ατζέντα που αγγίζει τα πάντα, από τους φόρους των τραπεζών έως τη μεταρρύθμιση του χρέους.

Η κλιμάκωση των ναύλων που παρατηρείται στην Ιταλία αντικατοπτρίζει τις αυξήσεις που έχουν κινητοποιήσει και άλλες ευρωπαϊκές κυβερνήσεις να αντιδράσουν στην αύξηση των τελών των αεροπορικών εταιρειών για αντικείμενα όπως οι χειραποσκευές και η επιλογή θέσης.

Το Υπουργείο Επιχειρήσεων και Εμπορίου του Ηνωμένου Βασιλείου ερευνά αυτό που αποκαλεί κρυφές χρεώσεις, αφού ο πρωθυπουργός Ρίσι Σουνάκ καταφέρθηκε εναντίον των χρεώσεων τον Ιούνιο, δήλωσε εκπρόσωπος της υπηρεσίας. Το Υπουργείο Καταναλωτισμού της Ισπανίας έχει αρχίσει να εξετάζει τα τέλη σε αερομεταφορείς χαμηλού κόστους, όπως η Ryanair, η Vueling Airlines, η EasyJet και η Volotea.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!