Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

CEO Ryanair: Απειλεί με περικοπές πτήσεων στην Ιταλία

«Παράνομο» χαρακτηρίζει το πλαφόν της Ιταλίας στα εισιτήρια ο διευθύνων σύμβουλος της Ryanair Μάικλ Ο’ Λίρι (Michael O’Leary) και απειλεί με περικοπές πτήσεων.

Όπως γράφει το Bloomberg, o Μάικλ Ο’ Λίρι, κατήγγειλε το νέο ανώτατο όριο των αεροπορικών ναύλων της Ιταλίας ως παράνομο και ακατανόητο, απειλώντας να μειώσει ορισμένες από τις πτήσεις του εκπτωτικού αερομεταφορέα σε δημοφιλή δρομολόγια εσωτερικού, εάν η κυβέρνηση επιμείνει στο μέτρο.

«Το διάταγμα για τις τιμές είναι παράνομο και εντελώς ανεφάρμοστο», δήλωσε ο  Μάικλ Ο’ Λίρι σε συνέντευξή του. Η κυβέρνηση απέτυχε «να εξηγήσει πώς λειτουργεί», είπε, μετά από συνάντηση με Ιταλούς αξιωματούχους.

Το υπουργικό συμβούλιο της πρωθυπουργού Τζόρτζια Μελόνι ενέκρινε τον περασμένο μήνα διάταγμα για τη μείωση των επιπτώσεων της αύξησης των αεροπορικών ναύλων μετά από ένα κύμα απότομων αυξήσεων των τιμών κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, ιδίως στα δρομολόγια προς τη Σαρδηνία και τη Σικελία.

Ο Μάικλ Ο’ Λίρι δήλωσε ότι η εταιρεία του θα εξετάσει το ενδεχόμενο να αραιώσει τις υπηρεσίες της προς τα νησιά, εάν η κυβέρνηση επιμείνει στο ανώτατο όριο τιμών, και αντ’ αυτού να προσφέρει περισσότερες διεθνείς πτήσεις προς τους δύο προορισμούς, αν και σημείωσε ότι η Ιταλία παραμένει βασικός κόμβος για τον αερομεταφορέα.

Η Ryanair έχει ήδη καταθέσει καταγγελία σχετικά με το διάταγμα στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Η πρωτοβουλία των αεροπορικών εταιρειών – μία από τις πολλές πρόσφατες κινήσεις της δεξιάς κυβέρνησης της Ιταλίας που σηματοδοτεί μια πιο πρακτική προσέγγιση στον εταιρικό τομέα – είχε ως στόχο να περιορίσει τη χρήση αλγορίθμων από τους αερομεταφορείς για τον καθορισμό των τιμών των εισιτηρίων.

Το διάταγμα έρχεται στον απόηχο της ταχείας ενοποίησης της ιταλικής αεροπορικής αγοράς μετά την κατάρρευση της κρατικής Alitalia και την υποχώρηση άλλων αερομεταφορέων κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Η Ryanair και η διάδοχος της Alitalia, ITA Airways, αποτελούν μαζί το 53% της αγοράς αεροπορικών εταιρειών στην Ιταλία φέτος, με βάση τα έσοδα από τις τακτικές πτήσεις που παρακολουθεί ο καταναλωτικός όμιλος Euromonitor, με την ιρλανδική εταιρεία discounter να κερδίζει γρήγορα μερίδιο.

Ο αερομεταφορέας με έδρα το Δουβλίνο και η ITA είναι οι κυρίαρχοι παίκτες στις υπηρεσίες μεταξύ των μεγαλύτερων αεροδρομίων της Σικελίας και της Σαρδηνίας και των δύο μεγαλύτερων πόλεων της Ιταλίας, της Ρώμης και του Μιλάνου, σύμφωνα με την OAG, η οποία παρακολουθεί τις τάσεις στις αερομεταφορές.

Στη συνέντευξη, ο O’Leary δήλωσε επίσης ότι δεν πιστεύει στις επαναγορές, προτιμώντας να ανταμείβει τους μετόχους με μερίσματα.

Η κυβέρνηση της κ. Μελόνι σχεδιάζει επίσημες συνομιλίες με τις αεροπορικές εταιρείες αυτόν τον μήνα, σύμφωνα με άτομα που γνωρίζουν το θέμα, καθώς η πρωθυπουργός προωθεί μια λαϊκιστική οικονομική ατζέντα που αγγίζει τα πάντα, από τους φόρους των τραπεζών έως τη μεταρρύθμιση του χρέους.

Η κλιμάκωση των ναύλων που παρατηρείται στην Ιταλία αντικατοπτρίζει τις αυξήσεις που έχουν κινητοποιήσει και άλλες ευρωπαϊκές κυβερνήσεις να αντιδράσουν στην αύξηση των τελών των αεροπορικών εταιρειών για αντικείμενα όπως οι χειραποσκευές και η επιλογή θέσης.

Το Υπουργείο Επιχειρήσεων και Εμπορίου του Ηνωμένου Βασιλείου ερευνά αυτό που αποκαλεί κρυφές χρεώσεις, αφού ο πρωθυπουργός Ρίσι Σουνάκ καταφέρθηκε εναντίον των χρεώσεων τον Ιούνιο, δήλωσε εκπρόσωπος της υπηρεσίας. Το Υπουργείο Καταναλωτισμού της Ισπανίας έχει αρχίσει να εξετάζει τα τέλη σε αερομεταφορείς χαμηλού κόστους, όπως η Ryanair, η Vueling Airlines, η EasyJet και η Volotea.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!