Γ.Δ.
1452.5 -0,26%
ACAG
+0,52%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
-0,11%
9.11
CNLCAP
-2,68%
7.25
DIMAND
-2,25%
7.82
NOVAL
-0,65%
2.285
OPTIMA
-2,33%
12.56
TITC
-1,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,23%
1.494
ΑΒΕ
+0,22%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,87%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,47%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-1,66%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
-3,51%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
-1,35%
2.19
ΒΙΟ
-3,30%
5.27
ΒΙΟΚΑ
-0,27%
1.865
ΒΙΟΣΚ
-0,62%
1.6
ΒΙΟΤ
-3,01%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,60%
11.6
ΔΟΜΙΚ
-4,32%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
-1,96%
1.755
ΕΕΕ
-0,74%
32.18
ΕΚΤΕΡ
-1,02%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,83%
2.18
ΕΛΛ
+1,75%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.3
ΕΛΣΤΡ
+0,97%
2.08
ΕΛΤΟΝ
-1,07%
1.856
ΕΛΧΑ
-0,74%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
+0,80%
7.84
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,63%
2.25
ΕΧΑΕ
-1,54%
4.47
ΙΑΤΡ
-3,23%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-0,30%
0.334
ΙΛΥΔΑ
-0,25%
1.975
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.83
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+2,46%
0.998
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,50%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,35%
2.86
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-0,46%
0.429
ΚΟΥΑΛ
+1,72%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+0,17%
5.86
ΚΡΙ
+0,33%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
-0,27%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
-3,80%
1.52
ΛΟΥΛΗ
-0,69%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,86%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,21%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
20.56
ΜΟΝΤΑ
-1,11%
3.56
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,79%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,93%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-1,18%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,24%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-0,17%
30.05
ΟΛΥΜΠ
+1,30%
2.34
ΟΠΑΠ
-0,25%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,63%
0.798
ΟΤΕ
+0,61%
14.85
ΟΤΟΕΛ
-1,33%
10.36
ΠΑΙΡ
+3,33%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,04%
3.891
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.39
ΠΕΤΡΟ
-1,20%
8.24
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.92
ΠΛΑΚΡ
+2,08%
14.7
ΠΡΔ
+8,70%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+1,53%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,07%
6.55
ΠΡΟΦ
+0,77%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+0,19%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.575
ΣΠΕΙΣ
+1,71%
5.94
ΣΠΙ
+0,39%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
+0,96%
20.02
ΤΖΚΑ
-1,67%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-0,61%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+4,55%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,86%
3.7
ΧΑΙΔΕ
+1,69%
0.6

Axia: Τα οφέλη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ από Αττική Οδό και τιμή – στόχο τα €21,20

«Με βάση μια πρώτη ανάλυση, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ πρέπει να είναι σε θέση να καλύψει τις ανάγκες χρηματοδότησης του έργου (σ.σ. της νέας σύμβασης παραχώρησης της Αττικής Οδού) χωρίς να προχωρήσει σε αύξηση κεφαλαίου, ενώ την ίδια στιγμή υπό συγκεκριμένα σενάρια σε σχέση με την κυκλοφορία και την τιμολόγηση διοδίων βλέπουμε διψήφιους αριθμούς στην απόδοση, με αποτέλεσμα να καθίσταται ένα εξαιρετικά κερδοφόρο περιουσιακό στοιχείο για την εταιρεία».

Αυτή είναι η διαπίστωση των αναλυτών της Axia Research οι οποίοι στην τελευταία έκθεσή τους προτείνουν αγορά μετοχών της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ με τιμή στόχο τα 21,20 ευρώ, χωρίς να περιλαμβάνεται η Αττική Οδός. Στην ίδια έκθεση αναφέρεται πως η νέα σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού προσθέτει αξία μεταξύ 2 και 7 ευρώ ανά μετοχή για την εισηγμένη, ανάλογα με τα σενάρια κυκλοφορίας και τιμής διοδίων.

Οι αναλυτές της Axia Research τονίζουν πως η Αττική Οδός είναι ένας ώριμος και εν λειτουργία οδικός άξονας, χωρίς κατασκευαστικό ρίσκο και μεγάλο όγκο κυκλοφορίας και θεωρείται ως μία από τις πλέον ελκυστικές παραχωρήσεις στην Ευρώπη. Προσθέτουν πως με την προσθήκη της Αττικής Οδού ο όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στην ουσία διπλασιάζει το μέγεθος των παραχωρήσεων αυτοκινητοδρόμων που διαχειρίζεται καθώς πλέον θα ξεπερνούν τα 1.600 χιλιόμετρα (με την προσθήκη και της Εγνατίας Οδού). Επισημαίνουν πως πλέον το χαρτοφυλάκιο παραχωρήσεων του ομίλου (περιλαμβάνει και τη διαχείριση του δεύτερου μεγαλύτερου αεροδρομίου στο Καστέλι Ηρακλείου που είναι υπό κατασκευή) αποκτά πλέον την κρίσιμη μάζα που επιτρέπει στη διοίκηση του ομίλου να αναζητήσει ευκαιρίες αποκόμισης αξίας, για παράδειγμα με ξεχωριστή είσοδο στο χρηματιστήριο. Ο όμιλος, κατά τους αναλυτές, είναι πλέον ένας από τους στρατηγικούς παίκτες στη διαχείριση αυτοκινητοδρόμων στην Ευρώπη έχοντας μάλιστα το πλεονέκτημα της μεγάλης διάρκειας συμβάσεων, αφού απομένουν πλέον των 20 ετών μέχρι τη λήξη τους.

Στην έκθεση εκτιμάται πως με βάση την προσφορά των 3,27 δισ. ευρώ για την Αττική Οδό, η ίδια συμμετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ θα προσεγγίσει τα 650 εκατ. ευρώ ενώ το υπόλοιπο θα καλυφθεί από δανεισμό ο οποίος θα συνδέεται με τα έσοδα διοδίων. Σημειώνεται ότι πρόσφατα η ΑΧΙΑ είχε υπολογίσει τη διαθέσιμη ρευστότητα για επενδύσεις για την περίοδο 2023-26 στα επίπεδα του 1,0 δισ. ευρώ (πέραν των αναγκών για Εγνατία και Καζίνο).

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!