THEPOWERGAME
Με αύξηση πωλήσεων 3% στην αλυσίδα Κωτσόβολος στο τετράμηνο, η Ελλάδα εξακολουθεί να υπεραποδίδει για τον όμιλο Currys, σύμφωνα με τα προσωρινά στοιχεία που ανακοίνωσε (για τις 17 εβδομάδες της οικονομικής χρήσης μέχρι 26 Αυγούστου).
Η διοίκηση του ομίλου σχολιάζει ότι οι συναλλαγές συνεχίζουν να είναι εύρωστες, παρά τις βραχυπρόθεσμες επιπτώσεις από τις πυρκαγιές στον αριθμό των πελατών κατά τον Αύγουστο, ενώ όσον αφορά το strategic review, την αναθεώρηση της στρατηγικής με διερεύνηση επενδυτή για την επιχειρηματική δραστηριότητα της Κωτσόβολος, σημειώνει ότι προχωρεί σύμφωνα με το σχέδιο και θα υπάρξει πληρέστερη ενημέρωση σε εύθετο χρόνο.
Σημειώνεται ότι τα έσοδα από το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία στις 17 εβδομάδες που εξετάζονται εμφανίζονται μειωμένα κατά 2%, ενώ στις σκανδιναβικές χώρες και στις διεθνείς δραστηριότητες παρατηρείται πτώση 8% και 6% αντίστοιχα, με αποτέλεσμα σε επίπεδο ομίλου να καταγράφεται πτώση πωλήσεων 4%.
Σύμφωνα με τον Alex Baldock, Group Chief Executive, οι προτεραιότητες του ομίλου είναι απλές και αφορούν τη διατήρηση της ενθαρρυντικής δυναμικής του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ιρλανδίας και την επαναφορά σε τροχιά βελτίωσης των σκανδιναβικών χωρών. Επισημαίνει την καλή πρόοδο που επιτυγχάνεται και στα δύο αυτά μέτωπα, παρά το οικονομικό περιβάλλον, που παραμένει δύσκολο. Ο κ. Baldock δηλώνει πεπεισμένος ότι ο όμιλος χτίζει μια ισχυρότερη βάση, ανθεκτική σήμερα και ικανή για μακροπρόθεσμη ευημερία.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε το group, διαπιστώνονται καλύτερες τάσεις για το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία στα έσοδα τον Ιούλιο και τον Αύγουστο συγκριτικά με τον Μάιο και τον Ιούνιο. Οι ισχυρές πωλήσεις σε οικιακές συσκευές και κινητά αντισταθμίζονται από την αδυναμία σε άλλες κατηγορίες, ειδικά στους υπολογιστές. Διατηρείται επίσης η βελτίωση του μεικτού περιθωρίου κέρδους και επιτυγχάνονται οι στόχοι εξοικονόμησης κόστους. Επιπλέον, σημειώνεται μια συνεχής θετική δυναμική στις υπηρεσίες με ισχυρή απόδοση στo iD Mobile.
Στις σκανδιναβικές χώρες οι τάσεις των εσόδων έχουν βελτιωθεί ελαφρώς καθ’ όλη την εξεταζόμενη περίοδο, αν και παραμένουν οι προκλήσεις στο περιβάλλον. Το μεικτό περιθώριο κέρδους έχει βελτιωθεί λόγω των ενεργειών που έχουν αναληφθεί, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης της ζήτησης υπηρεσιών από τους πελάτες. Στις ενέργειες για την επίτευξη των στόχων εξοικονόμησης κόστους περιλαμβάνεται η μείωση του βασικού αριθμού εργαζομένων, συνέργειες προμηθειών πληροφορικής, μειώσεις μισθωμάτων και λειτουργικού κόστους σε καταστήματα και εξορθολογισμός δαπανών μάρκετινγκ.