Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Xiaomi: Πιο κοντά στη μαζική παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων

Η Xiaomi Corp έλαβε την έγκριση του κρατικού σχεδιαστή της Κίνας για την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων (EVs), σημειώνει το Reuters, σηματοδοτώντας ένα σημαντικό βήμα προς τον στόχο της κατασκευάστριας εταιρείας smartphones να παράγει αυτοκίνητα από τις αρχές του επόμενου έτους. Η κινεζική εταιρεία χρειάζεται τώρα και την έγκριση από Υπουργείο Βιομηχανίας και Πληροφοριών της χώρας.

Η Εθνική Επιτροπή Ανάπτυξης και Μεταρρυθμίσεων (NDRC), η οποία ρυθμίζει τις νέες επενδύσεις και την παραγωγική ικανότητα στην αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας, έδωσε το νεύμα για την κατασκευή EV στην Xiaomi με έδρα το Πεκίνο νωρίτερα αυτό το μήνα, δήλωσαν δύο άτομα με γνώση του θέματος.Το εγχείρημα της Xiaomi είναι μόλις το τέταρτο από τα τέλη του 2017 που κερδίζει την έγκριση της NDRC.

Χρειάζεται και την έγκριση από Υπουργείο Βιομηχανίας και Πληροφοριών

Ενώ το νεύμα της NDRC φέρνει τη Xiaomi πιο κοντά στη μαζική παραγωγή EVs περισσότερα από δύο χρόνια μετά την πρώτη ανακοίνωση των σχεδίων της, η επιχείρηση χρειάζεται ακόμη έγκριση από το Υπουργείο Βιομηχανίας και Πληροφοριών (MIIT), το οποίο αξιολογεί τις νέες αυτοκινητοβιομηχανίες και τα μοντέλα για τις τεχνικές απαιτήσεις και τις απαιτήσεις ασφαλείας.

Και θα εισέλθει στον τομέα κατασκευής αυτοκινήτων της Κίνας σε μια εποχή που η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο παλεύει με μια σειρά από ζητήματα, συμπεριλαμβανομένης της υπερβάλλουσας παραγωγικής ικανότητας και της επιβράδυνσης της ζήτησης που έχουν πυροδοτήσει έναν σκληρό πόλεμο τιμών και έχουν πλήξει τα περιθώρια κέρδους των προμηθευτών.

Η Xiaomi είχε υποσχεθεί επενδύσεις ύψους 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε βάθος δεκαετίας στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας και είχε θέσει ως στόχο τη μαζική παραγωγή των πρώτων αυτοκινήτων της το πρώτο εξάμηνο του 2024. Υπήρχαν όμως αμφιβολίες για το αν το χρονοδιάγραμμα θα μπορούσε να τηρηθεί, καθώς η NDRC ήταν επιφυλακτική στην έγκριση νέων σχεδίων παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων από εταιρείες, λόγω των ανησυχιών σχετικά με την πλεονάζουσα παραγωγική ικανότητα και την επιβράδυνση της ζήτησης στον τομέα.

Το σχέδιο της Tesla Inc για την επέκταση του εργοστασίου της στη Σαγκάη δεν είχε ακόμη κερδίσει την έγκρισηγια να προχωρήσει, ανέφερε το Reuters τον Ιούνιο. Και πηγές του κλάδου έχουν δηλώσει στο παρελθόν στο Reuters ότι η αμερικανική εταιρεία κατασκευής πολυτελών EV Lucid Group επιθυμεί να κατασκευάσει αυτοκίνητα στην Κίνα, αλλά ενημερώθηκε ότι η πιθανότητα ήταν μικρή.

Ενώ περίμενε τις εγκρίσεις, η Xiaomi προχώρησε στην επιχείρηση, ολοκληρώνοντας την κατασκευή εργοστασιακών εγκαταστάσεων ικανών να παράγουν 200.000 EVs ετησίως στο Πεκίνο, σύμφωνα με δημοσίευμα της κρατικής εφημερίδας Beijing Daily τον Ιούλιο.

Η Xiaomi σχεδιάζει να παράγει περίπου 100.000 EVs το επόμενο έτος, δήλωσε μία από τις πηγές. Έχει επίσης επιταχύνει την πρόσληψη εργαζομένων για το εργοστάσιο EV από την περασμένη εβδομάδα, καθώς προετοιμάζει την αύξηση της παραγωγής τον Δεκέμβριο, δήλωσαν στο Reuters δύο εργαζόμενοι της Xiaomi, οι οποίοι δεν θέλησαν να κατονομαστούν λόγω της ευαισθησίας του θέματος.

Ο διευθύνων σύμβουλος Lei Jun, ο οποίος έχει δηλώσει ότι η επέλαση της Xiaomi στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα είναι το τελευταίο του μεγάλο επιχειρηματικό έργο, δημοσίευσε το Σάββατο φωτογραφίες ανθρώπων που κρατούσαν ένα πανό που έγραφε «Fighting for Xiaomi Auto» στον προσωπικό του λογαριασμό κοινωνικής δικτύωσης Weibo.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!