Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Xiaomi: Πιο κοντά στη μαζική παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων

Η Xiaomi Corp έλαβε την έγκριση του κρατικού σχεδιαστή της Κίνας για την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων (EVs), σημειώνει το Reuters, σηματοδοτώντας ένα σημαντικό βήμα προς τον στόχο της κατασκευάστριας εταιρείας smartphones να παράγει αυτοκίνητα από τις αρχές του επόμενου έτους. Η κινεζική εταιρεία χρειάζεται τώρα και την έγκριση από Υπουργείο Βιομηχανίας και Πληροφοριών της χώρας.

Η Εθνική Επιτροπή Ανάπτυξης και Μεταρρυθμίσεων (NDRC), η οποία ρυθμίζει τις νέες επενδύσεις και την παραγωγική ικανότητα στην αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας, έδωσε το νεύμα για την κατασκευή EV στην Xiaomi με έδρα το Πεκίνο νωρίτερα αυτό το μήνα, δήλωσαν δύο άτομα με γνώση του θέματος.Το εγχείρημα της Xiaomi είναι μόλις το τέταρτο από τα τέλη του 2017 που κερδίζει την έγκριση της NDRC.

Χρειάζεται και την έγκριση από Υπουργείο Βιομηχανίας και Πληροφοριών

Ενώ το νεύμα της NDRC φέρνει τη Xiaomi πιο κοντά στη μαζική παραγωγή EVs περισσότερα από δύο χρόνια μετά την πρώτη ανακοίνωση των σχεδίων της, η επιχείρηση χρειάζεται ακόμη έγκριση από το Υπουργείο Βιομηχανίας και Πληροφοριών (MIIT), το οποίο αξιολογεί τις νέες αυτοκινητοβιομηχανίες και τα μοντέλα για τις τεχνικές απαιτήσεις και τις απαιτήσεις ασφαλείας.

Και θα εισέλθει στον τομέα κατασκευής αυτοκινήτων της Κίνας σε μια εποχή που η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο παλεύει με μια σειρά από ζητήματα, συμπεριλαμβανομένης της υπερβάλλουσας παραγωγικής ικανότητας και της επιβράδυνσης της ζήτησης που έχουν πυροδοτήσει έναν σκληρό πόλεμο τιμών και έχουν πλήξει τα περιθώρια κέρδους των προμηθευτών.

Η Xiaomi είχε υποσχεθεί επενδύσεις ύψους 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε βάθος δεκαετίας στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας και είχε θέσει ως στόχο τη μαζική παραγωγή των πρώτων αυτοκινήτων της το πρώτο εξάμηνο του 2024. Υπήρχαν όμως αμφιβολίες για το αν το χρονοδιάγραμμα θα μπορούσε να τηρηθεί, καθώς η NDRC ήταν επιφυλακτική στην έγκριση νέων σχεδίων παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων από εταιρείες, λόγω των ανησυχιών σχετικά με την πλεονάζουσα παραγωγική ικανότητα και την επιβράδυνση της ζήτησης στον τομέα.

Το σχέδιο της Tesla Inc για την επέκταση του εργοστασίου της στη Σαγκάη δεν είχε ακόμη κερδίσει την έγκρισηγια να προχωρήσει, ανέφερε το Reuters τον Ιούνιο. Και πηγές του κλάδου έχουν δηλώσει στο παρελθόν στο Reuters ότι η αμερικανική εταιρεία κατασκευής πολυτελών EV Lucid Group επιθυμεί να κατασκευάσει αυτοκίνητα στην Κίνα, αλλά ενημερώθηκε ότι η πιθανότητα ήταν μικρή.

Ενώ περίμενε τις εγκρίσεις, η Xiaomi προχώρησε στην επιχείρηση, ολοκληρώνοντας την κατασκευή εργοστασιακών εγκαταστάσεων ικανών να παράγουν 200.000 EVs ετησίως στο Πεκίνο, σύμφωνα με δημοσίευμα της κρατικής εφημερίδας Beijing Daily τον Ιούλιο.

Η Xiaomi σχεδιάζει να παράγει περίπου 100.000 EVs το επόμενο έτος, δήλωσε μία από τις πηγές. Έχει επίσης επιταχύνει την πρόσληψη εργαζομένων για το εργοστάσιο EV από την περασμένη εβδομάδα, καθώς προετοιμάζει την αύξηση της παραγωγής τον Δεκέμβριο, δήλωσαν στο Reuters δύο εργαζόμενοι της Xiaomi, οι οποίοι δεν θέλησαν να κατονομαστούν λόγω της ευαισθησίας του θέματος.

Ο διευθύνων σύμβουλος Lei Jun, ο οποίος έχει δηλώσει ότι η επέλαση της Xiaomi στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα είναι το τελευταίο του μεγάλο επιχειρηματικό έργο, δημοσίευσε το Σάββατο φωτογραφίες ανθρώπων που κρατούσαν ένα πανό που έγραφε «Fighting for Xiaomi Auto» στον προσωπικό του λογαριασμό κοινωνικής δικτύωσης Weibo.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!