Γ.Δ.
1480.23 -0,15%
ACAG
+0,51%
5.89
CENER
-0,31%
9.67
CNLCAP
+0,71%
7.1
DIMAND
+0,90%
8.97
NOVAL
0,00%
2.77
OPTIMA
+0,83%
12.2
TITC
0,00%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
-1,09%
1.448
ΑΒΕ
+4,16%
0.476
ΑΔΜΗΕ
+0,67%
2.27
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+0,33%
3.08
ΑΛΦΑ
+0,12%
1.7245
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.62
ΑΡΑΙΓ
-1,60%
11.7
ΑΣΚΟ
+1,79%
2.84
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.64
ΑΤΤ
+1,76%
9.26
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,17%
5.97
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.37
ΒΙΟΣΚ
+2,53%
1.42
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
+0,85%
2.38
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,88%
17.94
ΔΑΑ
-0,98%
7.92
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
+1,74%
11.7
ΔΟΜΙΚ
+7,01%
3.895
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+3,87%
1.61
ΕΕΕ
-0,36%
33.1
ΕΚΤΕΡ
-0,46%
4.3
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
+1,78%
2.29
ΕΛΛ
-0,36%
13.9
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,24%
2.085
ΕΛΠΕ
-0,79%
7.56
ΕΛΣΤΡ
-0,44%
2.24
ΕΛΤΟΝ
+0,46%
1.76
ΕΛΧΑ
-0,53%
1.882
ΕΝΤΕΡ
+1,00%
8.08
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,16%
1.31
ΕΤΕ
+0,43%
8.45
ΕΥΑΠΣ
-0,30%
3.36
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.78
ΕΥΡΩΒ
-0,49%
2.229
ΕΧΑΕ
-0,83%
4.78
ΙΑΤΡ
-0,86%
1.725
ΙΚΤΙΝ
-1,19%
0.414
ΙΛΥΔΑ
+5,78%
1.83
ΙΝΚΑΤ
+0,20%
5
ΙΝΛΙΦ
+0,39%
5.16
ΙΝΛΟΤ
-0,79%
1.25
ΙΝΤΕΚ
+0,49%
6.1
ΙΝΤΕΡΚΟ
-1,61%
2.44
ΙΝΤΕΤ
-0,79%
1.25
ΙΝΤΚΑ
-0,59%
3.39
ΚΑΡΕΛ
-0,59%
336
ΚΕΚΡ
-3,32%
1.455
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-0,33%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-1,21%
0.491
ΚΟΥΑΛ
-0,17%
1.196
ΚΟΥΕΣ
+1,31%
5.4
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,32%
11.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+3,48%
1.19
ΛΑΒΙ
+0,67%
0.9
ΛΑΜΔΑ
+0,14%
7.42
ΛΑΜΨΑ
-1,64%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,73%
1.38
ΛΟΥΛΗ
+0,75%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
+1,87%
2.72
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-1,07%
3.69
ΜΙΝ
+2,54%
0.605
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,51%
23.7
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.7
ΜΟΤΟ
+0,71%
2.83
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-1,90%
24.72
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.975
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
-0,27%
36.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+0,22%
0.932
ΞΥΛΚ
+1,81%
0.281
ΞΥΛΠ
-3,76%
0.41
ΟΛΘ
-0,94%
21
ΟΛΠ
0,00%
27.55
ΟΛΥΜΠ
+0,39%
2.59
ΟΠΑΠ
+0,12%
16.03
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,22%
0.897
ΟΤΕ
-0,07%
14.54
ΟΤΟΕΛ
+0,85%
11.8
ΠΑΙΡ
-0,45%
1.095
ΠΑΠ
-0,84%
2.35
ΠΕΙΡ
-1,73%
3.92
ΠΕΤΡΟ
+0,23%
8.88
ΠΛΑΘ
+1,65%
4.315
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
+0,39%
5.2
ΡΕΒΟΙΛ
+5,91%
2.06
ΣΑΡ
-0,36%
11.14
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,16%
0.349
ΣΙΔΜΑ
+0,90%
1.69
ΣΠΕΙΣ
-0,87%
6.84
ΣΠΙ
+2,10%
0.68
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.22
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
+1,75%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,37%
1.628
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+0,63%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
-0,12%
4.07
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Πανευρωπαϊκά δρομολόγια σκοπεύει να ξεκινήσει η Trenitalia

Η ιταλική κρατική εταιρεία τρένων Ferrovie dello Stato Italiane (Trenitalia), μητρική της Hellenic Train, σκοπεύει να ξεκινήσει σιδηροδρομικές υπηρεσίες υψηλής ταχύτητας μεταξύ ορισμένων από τις μεγαλύτερες πόλεις της Ευρώπης, καθώς εκμεταλλεύεται την απελευθέρωση του δικτύου της περιοχής.

Σύμφωνα με ανακοίνωσή της, η FS θέλει μια σιδηροδρομική υπηρεσία υψηλής ταχύτητας που να συνδέει τις Βρυξέλλες, το Άμστερνταμ, το Παρίσι και τελικά το Βερολίνο εκμεταλλευόμενη τους κανόνες της ΕΕ που υποχρεώνουν τις χώρες να επιτρέψουν τον ανταγωνισμό στα δίκτυα υψηλών ταχυτήτων.

Μάλιστα, ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη λεπτομερή σχέδια για τη σύνδεση Παρισιού και Βαρκελώνης. Όπως δήλωσε στους Financial Times ο Carlo Palasciano Villamagna, Chief International Officer της FS, η εταιρεία ενδιαφέρεται να προσφέρει διασυνοριακές υπηρεσίες μετά την έναρξη ισχύος των νέων μέτρων απελευθέρωσης τον Ιούνιο του 2019.

Οι κανόνες έχουν ανοίξει τον δρόμο για τον ανταγωνισμό μεταξύ ιδιωτικών εταιρειών και κρατικών φορέων εκμετάλλευσης από γειτονικές χώρες, καθώς οι σιδηροδρομικοί όμιλοι επιτρέπεται να δρομολογούν τρένα σε υποδομές σε ολόκληρη την περιοχή.

Η κίνηση αυτή αποσκοπεί στη διεύρυνση της αγοράς, καθιστώντας τα τρένα μια πιο ανταγωνιστική επιλογή έναντι των αεροπορικών μεταφορών μικρών αποστάσεων, σε μια από τις σημαντικότερες αλλαγές στον ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό κλάδο εδώ και δεκαετίες. Έρχεται, μάλιστα, τη στιγμή που το Eurostar, το οποίο θα συνδέει το Ηνωμένο Βασίλειο με την ήπειρο, αντιμετωπίζει επίσης δυνητικό ανταγωνισμό για πρώτη φορά, αφού ο ιδιοκτήτης της National Express διεξήγαγε συνομιλίες με Ισπανούς βιομηχάνους για την έναρξη μιας νέας υπηρεσίας διέλευσης της Μάγχης.

Η Trenitalia, ο βραχίονας λειτουργίας τρένων της FS, έχει ήδη επεκταθεί σε ορισμένες σιδηροδρομικές υπηρεσίες υψηλών ταχυτήτων στη Γαλλία και την Ισπανία, συμπεριλαμβανομένης της σύνδεσης του Μιλάνου με το Παρίσι.

Ωστόσο, ο Palasciano δήλωσε ότι η εταιρεία ενδιαφέρεται να προσφέρει νέες υπηρεσίες σε άλλα μέρη της Ευρώπης, προσθέτοντας ότι ένα δρομολόγιο από τις Βρυξέλλες προς το Άμστερνταμ θα μπορούσες να αποτελέσει μια ελκυστική διαδρομή.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!