Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Πανευρωπαϊκά δρομολόγια σκοπεύει να ξεκινήσει η Trenitalia

Η ιταλική κρατική εταιρεία τρένων Ferrovie dello Stato Italiane (Trenitalia), μητρική της Hellenic Train, σκοπεύει να ξεκινήσει σιδηροδρομικές υπηρεσίες υψηλής ταχύτητας μεταξύ ορισμένων από τις μεγαλύτερες πόλεις της Ευρώπης, καθώς εκμεταλλεύεται την απελευθέρωση του δικτύου της περιοχής.

Σύμφωνα με ανακοίνωσή της, η FS θέλει μια σιδηροδρομική υπηρεσία υψηλής ταχύτητας που να συνδέει τις Βρυξέλλες, το Άμστερνταμ, το Παρίσι και τελικά το Βερολίνο εκμεταλλευόμενη τους κανόνες της ΕΕ που υποχρεώνουν τις χώρες να επιτρέψουν τον ανταγωνισμό στα δίκτυα υψηλών ταχυτήτων.

Μάλιστα, ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη λεπτομερή σχέδια για τη σύνδεση Παρισιού και Βαρκελώνης. Όπως δήλωσε στους Financial Times ο Carlo Palasciano Villamagna, Chief International Officer της FS, η εταιρεία ενδιαφέρεται να προσφέρει διασυνοριακές υπηρεσίες μετά την έναρξη ισχύος των νέων μέτρων απελευθέρωσης τον Ιούνιο του 2019.

Οι κανόνες έχουν ανοίξει τον δρόμο για τον ανταγωνισμό μεταξύ ιδιωτικών εταιρειών και κρατικών φορέων εκμετάλλευσης από γειτονικές χώρες, καθώς οι σιδηροδρομικοί όμιλοι επιτρέπεται να δρομολογούν τρένα σε υποδομές σε ολόκληρη την περιοχή.

Η κίνηση αυτή αποσκοπεί στη διεύρυνση της αγοράς, καθιστώντας τα τρένα μια πιο ανταγωνιστική επιλογή έναντι των αεροπορικών μεταφορών μικρών αποστάσεων, σε μια από τις σημαντικότερες αλλαγές στον ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό κλάδο εδώ και δεκαετίες. Έρχεται, μάλιστα, τη στιγμή που το Eurostar, το οποίο θα συνδέει το Ηνωμένο Βασίλειο με την ήπειρο, αντιμετωπίζει επίσης δυνητικό ανταγωνισμό για πρώτη φορά, αφού ο ιδιοκτήτης της National Express διεξήγαγε συνομιλίες με Ισπανούς βιομηχάνους για την έναρξη μιας νέας υπηρεσίας διέλευσης της Μάγχης.

Η Trenitalia, ο βραχίονας λειτουργίας τρένων της FS, έχει ήδη επεκταθεί σε ορισμένες σιδηροδρομικές υπηρεσίες υψηλών ταχυτήτων στη Γαλλία και την Ισπανία, συμπεριλαμβανομένης της σύνδεσης του Μιλάνου με το Παρίσι.

Ωστόσο, ο Palasciano δήλωσε ότι η εταιρεία ενδιαφέρεται να προσφέρει νέες υπηρεσίες σε άλλα μέρη της Ευρώπης, προσθέτοντας ότι ένα δρομολόγιο από τις Βρυξέλλες προς το Άμστερνταμ θα μπορούσες να αποτελέσει μια ελκυστική διαδρομή.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!