THEPOWERGAME
Η DHL κατά την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων του 2020 παρουσίασε τη δική της «Λευκή Βίβλο» Ηλεκτρονικού εμπορίου, σύμφωνα με την οποία αναμένεται αύξηση άνω του 70% στο ηλεκτρονικό εμπόριο μεταξύ επιχειρήσεων, μέχρι το 2027. Αυτό μεταφράζεται σε 20,9 τρισ. δολάρια, από 12.2 τρισ. δολάρια το 2019.
Στον «Απόλυτο Οδηγό Ηλεκτρονικού Εμπορίου Β2Β: Το ψηφιακό εμπόριο διαδέχεται το παραδοσιακό» όπως τον ονομάζει η DHL Express, προβλέπεται ανάπτυξη στο 80% έως το 2025, όλων των B2B συναλλαγών, μεταξύ προμηθευτών και επαγγελματιών αγοραστών θα πραγματοποιούνται μέσα από ψηφιακά κανάλια.
Ο αντίκτυπος της πανδημίας του Covid-19 επηρέασε σημαντικά το ρυθμό της ψηφιοποίησης και την αγοραστική συμπεριφορά των τεχνολογικά ειδημόνων millennials, οι οποίοι έχουν φτάσει πλέον σε ηλικία λήψης επαγγελματικών αποφάσεων B2B και είναι οι κύριοι μοχλοί αυτής της παγκόσμιας ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Αυτό που προβλέπεται για το μέλλον στον τομέα B2B, είναι ήδη ορατό στη σημαντική άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου B2C τα τελευταία χρόνια, όπου η DHL Express παρουσίασε υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης, ιδίως κατά τις περιόδους αιχμής (π.χ. Πάσχα, Χριστούγεννα, Black Friday, Cyber Monday).
Συνολικά, οι όγκοι του ηλεκτρονικού εμπορίου B2C στο δίκτυο της DHL Express αυξήθηκαν το 2020 κατά περίπου 40%, συγκριτικά με το 2019.
Αυτή η θετική ανάπτυξη της επιχείρησης αντικατοπτρίζεται επίσης στα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας για το 2020: Με συνολικά έσοδα 19,1 δισ. ευρώ (+ 11,9% σε ετήσια βάση) και κέρδος 2,7 δισ. ευρώ (+ 34,9%), το τμήμα Express του Ομίλου Deutsche Post DHL έκλεισε το 2020 με το καλύτερο αποτέλεσμα των 50 τελευταίων ετών.
Με το παγκόσμιο δίκτυο και το εύρος των βιομηχανιών που εξυπηρετούνται, η DHL Express μπόρεσε να αντιμετωπίσει τις ταχέως μεταβαλλόμενες εμπορικές ροές.
Επιπλέον, η παρουσία της σε περισσότερες από 220 χώρες, βοήθησε τους καταναλωτές και τις επιχειρήσεις να παραμείνουν συνδεδεμένοι επιτρέποντάς τους να επιχειρούν σε όλο τον κόσμο, ειδικά κατά τη διάρκεια της πανδημίας του Covid-19.
Που επενδύει η DHL Express
Το 2020 η DHL Express ολοκλήρωσε συνολικά 484 εκατ. αποστολές για τους πελάτες της (B2C και B2B) σε όλο τον κόσμο, περίπου 9% περισσότερες ανά ημέρα συγκριτικά με το 2019.
Για να προσαρμοστεί σε αυτήν τη σημαντική ανάπτυξη του δικτύου της, η DHL Express συνεχίζει να επενδύει ετησίως πάνω από 1 δισ. ευρώ σε νέες υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις σε όλο τον κόσμο για να πολλαπλασιάσει την ικανότητα διαχείρισης των αποστολών της (+ 65% από το 2013), να προσλαμβάνει νέους υπαλλήλους (+10.000 από έτος σε έτος) και να εξοπλίζει με νέα εμπορευματικά αεροσκάφη το στόλο της (+20 μονάδες από έτος σε έτος).
Σε αυτό το πλαίσιο, η DHL Express ανακοίνωσε πρόσφατα την αγορά οκτώ εμπορευματικών αεροσκαφών Boeing B777 και τη συνεργασία της με την Smartlynx Malta για την προσθήκη δύο Airbus A321 στο στόλο της. Με αυτά τα μέτρα, η DHL Express διασφαλίζει ότι οι πελάτες της ανά τον κόσμο μπορούν να επωφεληθούν από την παγκόσμια έκρηξη του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Η εταιρία logistics DHL στον κόσμο
Η DHL είναι η κορυφαία εταιρία υπηρεσιών logistics παγκοσμίως, έχοντας στο χαρτοφυλάκιο της υπηρεσίες logistics που περιλαμβάνουν εθνικές και διεθνείς παραδόσεις, αποστολές ηλεκτρονικού εμπορίου και λύσεις πλήρωσης, διεθνείς εξπρές αποστολές, οδικές, αεροπορικές και θαλάσσιες μεταφορές, αλλά και διαχείριση βιομηχανικών εφοδιαστικών αλυσίδων.
Ο Όμιλος σημείωσε έσοδα που ξεπέρασαν τα 66 δισ. ευρώ το 2020.
Με περίπου 400.000 εργαζόμενους σε πάνω από 220 χώρες και επικράτειες παγκοσμίως, η DHL συνδέει ανθρώπους και επιχειρήσεις με ασφάλεια και αξιοπιστία, εξυπηρετώντας τις διεθνείς εμπορικές ροές. Με εξειδικευμένες λύσεις για τις αναπτυσσόμενες αγορές και κλάδους, όπως η τεχνολογία, οι επιστήμες ζωής, η μηχανική, η κατασκευαστική, η ενέργεια, η αυτοκινητοβιομηχανία και το λιανικό εμπόριο, η DHL αποτελεί αναμφίβολα την «Παγκόσμια εταιρία logistics».
H DHL ανήκει στον Όμιλο Deutsche Post DHL, εφαρμόζοντας βιώσιμες επιχειρηματικές πρακτικές, με αφοσίωση στην κοινωνία και το περιβάλλον, ενώ, στοχεύει στην επίτευξη μηδενικών εκπομπών ρύπων έως το 2050.