Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Η Dassault θα παραδώσει 35 επιχειρηματικά Falcon το 2023

Η Dassault Aviation είναι βέβαιη ότι θα μπορέσει να επιτύχει τον στόχο της για παράδοση 35 επιχειρηματικών αεροσκαφών Falcon το 2023, αλλά το ανεκτέλεστο υπόλοιπο των παραγγελιών της δεν είναι πιθανό να επεκταθεί φέτος τόσο πολύ όσο το 2022, δήλωσε στέλεχος της σε συνέντευξή του.

Η ιδιωτική αεροπορική εταιρεία γνώρισε μεγάλη άνθηση κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19, καθώς οι πλούσιοι ταξιδιώτες επιδίωκαν να μειώσουν την έκθεση στον κορονοϊό, βοηθώντας τους κατασκευαστές επαγγελματικών τζετ να καταγράψουν ισχυρά στοιχεία.

Η Dassault πρόσθεσε 64 παραγγελίες Falcon στο ανεκτέλεστο υπόλοιπο του 2022, αυξημένες κατά 25,5% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Έκτοτε, είδε σημάδια ψύξης της αγοράς, αλλά τα πράγματα αρχίζουν να θερμαίνονται και πάλι.

«Παρατηρήσαμε μια μικρή επιβράδυνση στο τέλος του περασμένου έτους, η οποία εξακολουθεί να ισχύει και φέτος, καθώς το πρώτο εξάμηνο δεν ήταν τρελό από την πλευρά μας», δήλωσε στο Reuters ο αντιπρόεδρος της Dassault για τα πολιτικά αεροσκάφη, Carlos Brana, στην αεροπορική έκθεση LABACE του Σάο Πάολο αργά το απόγευμα της Τετάρτης.

«Αλλά τώρα βλέπουμε μικρές αναταράξεις – δηλαδή, μια βελτίωση – σε σχέση με αυτό που είδαμε τους πρώτους μήνες», είπε.

«Δεν λέω ότι θα έχουμε τα ίδια νούμερα με πέρυσι. Νομίζω ότι αυτό θα ήταν πολύ αισιόδοξο, αλλά βλέπουμε την αγορά να επανέρχεται και πάλι. Αργά, αλλά επανέρχεται».

Η Dassault είναι σημαντικός παίκτης στις κατηγορίες των υπερμεσαίων, μεγάλων και μεγάλων αποστάσεων business jets, με προϊόντα όπως τα Falcons 2000 και 8X που παρουσίασε στο Σάο Πάολο.

Οι νεότερες εξελίξεις της περιλαμβάνουν το Falcon 6X, το οποίο ελπίζει ότι θα πιστοποιηθεί εντός εβδομάδων, και το 10X, ένα «game changer» για το οποίο αναμένει πιστοποίηση το 2025.

Ο Brana τόνισε ένα κύμα νέων πελατών στην αγορά επαγγελματικών τζετ ως αποτέλεσμα της πανδημίας, λέγοντας ότι περίπου το 20% των αγοραστών Falcon πέρυσι ήταν αγοραστές ιδιωτικών αεροσκαφών για πρώτη φορά.

Η Dassault παρέδωσε 32 αεροσκάφη Falcon το 2022 και στοχεύει σε 35 φέτος, καθώς προσπαθεί να ξεπεράσει τα προβλήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας που επηρεάζουν τον κλάδο τα τελευταία χρόνια.

«Κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε με τους περιορισμούς της αλυσίδας εφοδιασμού», δήλωσε ο Brana. «Εξακολουθούμε να στοχεύουμε στα 35».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!