THEPOWERGAME
Αυξημένα ασφάλιστρα, στα 175,9 εκατ. ευρώ το 2022, έναντι 156,9 εκατ. ευρώ το 2021, σημείωσε η Groupama, σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα που δημοσίευσε.
Αναλυτικά, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση:
Το 2022 αποτέλεσε άλλη μία επιτυχημένη χρονιά για την Groupama Ασφαλιστική, παρά τις συνεχιζόμενες δυσκολίες του μακροοικονομικού περιβάλλοντος. Στο πλαίσιο του τριετούς επιχειρηματικού της σχεδιασμού, η εταιρεία συνεχίζει στη στρατηγική κατεύθυνση του πολυ-προϊοντικού και πολυ-καναλικού χαρακτήρα της.
Αναλυτικά, κατά το 2022 η δεδουλευμένη παραγωγή ασφαλίστρων ανήλθε σε 175,9 εκατ. ευρώ έναντι 156,9 εκατ. ευρώ το 2021, εμφανίζοντας αύξηση 12,1%. Τα αποτελέσματα προ λειτουργικών εξόδων & επενδύσεων παρουσίασαν σημαντική βελτίωση κατά 5,8 εκατ. ευρώ το 2022 σε σύγκριση με το 2021. Η βελτίωση αυτή προέρχεται κυρίως από τις επιδόσεις των κλάδων Ζωής & Υγείας (συμπεριλαμβανομένων των κλάδων των Unit Linked και DAF), ενώ επηρεάζεται θετικά από τη μεταβολή των προεξοφλητικών επιτοκίων που χρησιμοποιήθηκαν για τον σκοπό του ελέγχου επάρκειας των ασφαλιστικών αποθεμάτων (Liability Adequacy Test) κατά 3,6 εκατ. ευρώ. Επιπλέον:
- Το μερίδιο αγοράς της Groupama Ασφαλιστική αυξήθηκε σε 3,72% το 2022 από 3,45% το 2021.
- Στον Κλάδο Ζωής & Υγείας, συμπεριλαμβανομένων των κλάδων Unit Linked και DAF, το μερίδιο αγοράς παρουσίασε σημαντική αύξηση το 2022 και ανήλθε σε 3,36% από 2,78% το 2021.
Στο πλαίσιο του τριετούς επιχειρηματικού της σχεδίου, η Groupama Ασφαλιστική έχει θέσει ως στόχο την περαιτέρω εμπορική της ανάπτυξη με έμφαση στους κλάδους Αυτοκινήτου, Περιουσίας, Υγείας και Λοιπών Γενικών Κλάδων. Η εταιρεία συνεχίζει την ανταγωνιστική της παρουσία και στην online αγορά, καθώς το 2022 λάνσαρε το brand “MyZen”, με πρώτο προϊόν αυτό της online ασφάλισης αυτοκινήτου.
Οι άξονες επίτευξης των στόχων του επιχειρησιακού σχεδίου περιλαμβάνουν:
- Την ενίσχυση του πολυ-προϊοντικού και πολυ-καναλικού χαρακτήρα της εταιρείας, με περαιτέρω ανάπτυξη των προϊοντικών λύσεων και υπηρεσιών, αλλά και των καναλιών εξυπηρέτησης των πελατών.
- Τη συνεχή προσαρμογή του επιχειρηματικού μοντέλου και των υπηρεσιών, με δυναμικές επενδύσεις στην ψηφιακή τεχνολογία και σε ανθρώπινο δυναμικό εξειδικευμένο σε τεχνολογίες αιχμής.
- Τη συνετή διαχείριση κινδύνων, με στόχο τη διατήρηση των υψηλών επιπέδων κερδοφορίας και κεφαλαιακής επάρκειας.
- Τη διατήρηση ενός εργασιακού περιβάλλοντος που υποστηρίζει την ποικιλομορφία, τις ίσες ευκαιρίες για εξέλιξη και ανέλιξη και, φυσικά, τη συνεχή εκπαίδευση και κατάρτιση των εργαζομένων.
- Τη συνέχιση των σημαντικών δράσεων Εταιρικής Υπευθυνότητας, μέσα από τις οποίες μέρος της εμπιστοσύνης των ασφαλισμένων επιστρέφει στην κοινωνία.
Ο Χρήστος Κάτσιος, γενικός διευθυντής της Groupama Ασφαλιστικής, δήλωσε: «Σε ένα πολύπλοκο, ιδιαιτέρως ανταγωνιστικό και διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, όπως είναι η ελληνική ασφαλιστική αγορά, η Groupama Ασφαλιστική δεν σταματά να καινοτομεί και να προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα. Οι επενδύσεις των προηγούμενων ετών σε ψηφιακές υποδομές έχουν ήδη αρχίσει να αποδίδουν, βελτιώνοντας σημαντικά τις εσωτερικές μας διαδικασίες και, ταυτόχρονα, δίνοντας τη δυνατότητα να εξυπηρετήσουμε το στρατηγικό μας σχεδιασμό για μια πολυ-καναλική παρουσία στην ελληνική αγορά. Παρά τις προκλήσεις του 2022, με αναταράξεις στο γεωπολιτικό πεδίο και σε συνθήκες αυξανόμενων επιτοκίων, πετύχαμε ισχυρή άνοδο στην παραγωγή ασφαλίστρων και διατηρήσαμε σε υψηλά επίπεδα την κερδοφορία μας. Συνεχίζουμε το 2023 με την ίδια δυναμική, στοχεύοντας στην περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου μας, αλλά και έχοντας πάντα στο επίκεντρο τις ανάγκες των ασφαλισμένων μας και την άριστη εξυπηρέτησή τους».