THEPOWERGAME
Η LG Electronics (LG) ανακοίνωσε το όραμά της να μετατραπεί από κορυφαία εταιρεία οικιακών συσκευών σε μια εταιρεία λύσεων «smart life» που μπορεί να συνδέσει και να επεκτείνει τις διαφορετικές εμπειρίες των πελατών. Παράλληλα, στοχεύει σε ετήσια έσοδα 100 τρισεκατομμυρίων KRW έως το 2030.
Σε μια ομιλία ορόσημο στο LG Sciencepark στη Σεούλ της Νότιας Κορέας, ο CEO William Cho περιέγραψε το τολμηρό όραμα που βασίζεται σε τρεις άξονες ανάπτυξης: νέες υπηρεσίες μέσω πλατφόρμας που αναβαθμίζουν το business χαρτοφυλάκιο, επιτάχυνση του τομέα B2B και εξερεύνηση νεών τομέων όπως η φόρτιση ηλεκτρονικών οχημάτων και η ψηφιακή υγεία. Ο CEO προσδιόρισε την ηλεκτροκίνηση, την παροχή υπηρεσιών και την ψηφιοποίηση ως βασικά σημεία στα οποία θα επικεντρωθεί η LG για την επίτευξη ταχείας μεσοπρόθεσμης έως μακροπρόθεσμης ανάπτυξης.
«Η LG θα συνεχίσει να επιδιώκει το τολμηρό της όραμα να μεταμορφωθεί και να προχωρήσει ως μια εταιρεία smart life solutions που συνδέει και επεκτείνει τους διάφορους χώρους και τις εμπειρίες των πελατών, αντί να στηρίζεται στη σημερινή θέση της ως το καλύτερο brand ποιοτικών οικιακών συσκευών», είπε ο CEO Cho. «Θα δημιουργήσουμε μια ολοκαίνουργια LG εφευρίσκοντας εκ νέου τον τρόπο που εργαζόμαστε και επικοινωνούμε».
Ο CEO τόνισε επίσης τους οικονομικούς στόχους της εταιρείας. «Θα επιτύχουμε το Triple 7, το οποίο περιλαμβάνει μέσο ρυθμό ανάπτυξης και λειτουργικό κέρδος 7% ή περισσότερο, καθώς και αναλογία εταιρικής αξίας προς EBITDA 7 προς 1», είπε ο CEO. «Με στόχο να αυξήσουμε τις πωλήσεις από 65 τρισεκατομμύρια KRW πέρυσι σε 100 τρισεκατομμύρια KRW έως το 2030, θα καθιερωθούμε ως μια εταιρεία που λαμβάνει την πρέπουσα αναγνώριση από την αγορά και τους πελάτες».
Ο Cho είπε ότι η LG θα επικεντρωθεί στη μετάβαση platform-based επιχειρηματικού μοντέλου υπηρεσιών, στην ενδυνάμωση του B2B και στην προμήθεια νέων εργαλείων ανάπτυξης με βάση το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ως τρεις πυλώνες για να επικεντρωθεί στην εμπειρία των πελατών. Μέχρι το 2030, το ποσοστό αυτών των τριών πυλώνων στις πωλήσεις και στα λειτουργικά κέρδη αναμένεται να αυξηθεί σε περισσότερο από 50%.
Η εταιρεία σχεδιάζει να επενδύσει περισσότερα από 50 τρισεκατομμύρια KRW έως το 2030 για την ποιοτική ανάπτυξη της επιχείρησης, συμπεριλαμβανομένης της προώθησης του επιχειρηματικού χαρτοφυλακίου με επικεφαλής τους τρεις νέους πυλώνες ανάπτυξης. Αυτό περιλαμβάνει επένδυση R&D άνω των 25 τρισεκατομμυρίων KRW, επενδύσεις σε εγκαταστάσεις άνω των 17 τρισεκατομμυρίων KRW και στρατηγική επένδυση 7 τρισεκατομμυρίων KRW.
Η εταιρεία ενισχύει επίσης τη δραστηριότητα του B2B, εξήγησε ο Διευθύνων Σύμβουλος. Η κατανόηση των αναγκών των πελατών της LG, καθώς και η επικοινωνία και ενσυναίσθηση με τους πελάτες που έχει επιτευχθεί στον τομέα B2C τα τελευταία 65 χρόνια, θα επεκταθεί πλήρως.
Ο Cho τόνισε πώς η LG επιταχύνει τις αλλαγές σε ολόκληρη την εταιρεία, από την επικοινωνία της εταιρικής κουλτούρας μέχρι την επικοινωνία του brand σε κάθε σημείο επαφής με τους πελάτες, με απώτερο στόχο να γίνει ένα brand που κάνει τους πελάτες να χαμογελούν και να νιώσουν την αξία και τη φιλοσοφία του Life’s Good. Η εταιρεία επεκτείνει επίσης τις δραστηριότητες ESG για να εκπληρώσει το καθήκον της ως παγκόσμιο brand.