Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

LG: Στόχος να μεταμορφωθεί σε εταιρεία Smart Life Solutions

Η LG Electronics (LG) ανακοίνωσε το όραμά της να μετατραπεί από κορυφαία εταιρεία οικιακών συσκευών σε μια εταιρεία λύσεων «smart life» που μπορεί να συνδέσει και να επεκτείνει τις διαφορετικές εμπειρίες των πελατών. Παράλληλα, στοχεύει σε ετήσια έσοδα 100 τρισεκατομμυρίων KRW έως το 2030.

Σε μια ομιλία ορόσημο στο LG Sciencepark στη Σεούλ της Νότιας Κορέας, ο CEO William Cho περιέγραψε το τολμηρό όραμα που βασίζεται σε τρεις άξονες ανάπτυξης: νέες υπηρεσίες μέσω πλατφόρμας που αναβαθμίζουν το business χαρτοφυλάκιο, επιτάχυνση του τομέα B2B  και εξερεύνηση νεών τομέων όπως η φόρτιση ηλεκτρονικών οχημάτων και η ψηφιακή υγεία. Ο CEO προσδιόρισε την ηλεκτροκίνηση, την παροχή υπηρεσιών και την ψηφιοποίηση ως βασικά σημεία στα οποία θα επικεντρωθεί η LG για την επίτευξη ταχείας μεσοπρόθεσμης έως μακροπρόθεσμης ανάπτυξης.

«Η LG θα συνεχίσει να επιδιώκει το τολμηρό της όραμα να μεταμορφωθεί και να προχωρήσει ως μια εταιρεία smart life solutions που συνδέει και επεκτείνει τους διάφορους χώρους και τις εμπειρίες των πελατών, αντί να στηρίζεται στη σημερινή θέση της ως το καλύτερο brand ποιοτικών οικιακών συσκευών», είπε ο CEO Cho. «Θα δημιουργήσουμε μια ολοκαίνουργια LG εφευρίσκοντας εκ νέου τον τρόπο που εργαζόμαστε και επικοινωνούμε».

Ο CEO τόνισε επίσης τους οικονομικούς στόχους της εταιρείας. «Θα επιτύχουμε το Triple 7, το οποίο περιλαμβάνει μέσο ρυθμό ανάπτυξης και λειτουργικό κέρδος 7% ή περισσότερο, καθώς και αναλογία εταιρικής αξίας προς EBITDA 7 προς 1», είπε ο CEO. «Με στόχο να αυξήσουμε τις πωλήσεις από 65 τρισεκατομμύρια KRW πέρυσι σε 100 τρισεκατομμύρια KRW έως το 2030, θα καθιερωθούμε ως μια εταιρεία που λαμβάνει την πρέπουσα αναγνώριση  από την αγορά και τους πελάτες».

Ο Cho είπε ότι η LG θα επικεντρωθεί στη μετάβαση platform-based επιχειρηματικού μοντέλου υπηρεσιών, στην ενδυνάμωση του  B2B και στην προμήθεια νέων εργαλείων ανάπτυξης με βάση το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ως τρεις πυλώνες για να επικεντρωθεί στην εμπειρία των πελατών. Μέχρι το 2030, το ποσοστό αυτών των τριών πυλώνων στις πωλήσεις και στα λειτουργικά κέρδη αναμένεται να αυξηθεί σε περισσότερο από 50%.

Η εταιρεία σχεδιάζει να επενδύσει περισσότερα από 50 τρισεκατομμύρια KRW έως το 2030 για την ποιοτική ανάπτυξη της επιχείρησης, συμπεριλαμβανομένης της προώθησης του επιχειρηματικού χαρτοφυλακίου με επικεφαλής τους τρεις νέους πυλώνες ανάπτυξης. Αυτό περιλαμβάνει επένδυση R&D άνω των 25 τρισεκατομμυρίων KRW, επενδύσεις σε εγκαταστάσεις άνω των 17 τρισεκατομμυρίων KRW και στρατηγική επένδυση 7 τρισεκατομμυρίων KRW.

Η εταιρεία ενισχύει επίσης τη δραστηριότητα του  B2B, εξήγησε ο Διευθύνων Σύμβουλος. Η κατανόηση των αναγκών των πελατών της LG, καθώς και η επικοινωνία και ενσυναίσθηση με τους πελάτες που έχει επιτευχθεί στον τομέα B2C τα τελευταία 65 χρόνια, θα επεκταθεί πλήρως.

Ο Cho τόνισε πώς η LG επιταχύνει τις αλλαγές σε ολόκληρη την εταιρεία, από την επικοινωνία της εταιρικής κουλτούρας μέχρι την επικοινωνία του brand σε κάθε σημείο επαφής με τους πελάτες, με απώτερο στόχο να γίνει ένα brand που κάνει τους πελάτες να χαμογελούν και να νιώσουν την αξία και τη φιλοσοφία του Life’s Good. Η εταιρεία επεκτείνει επίσης τις δραστηριότητες ESG για να εκπληρώσει το καθήκον της ως παγκόσμιο brand.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!