THEPOWERGAME
Η GROHE εγκαινίασε την πρώτη ψηφιακή πλατφόρμα εμπειριών στον χώρο των ειδών υγιεινής, GROHE X.
Κατά την εβδομάδα της επίσημης παρουσίασής της, η GROHE X προσέλκυσε το ενδιαφέρον πάνω από 68.000 επισκεπτών από 140 χώρες σε όλον τον κόσμο.
Σε αυτό το διάστημα, οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ένα πρόγραμμα προσαρμοσμένο στις διαφορετικές τους ανάγκες και ενδιαφέροντα.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 8 εκδηλώσεις που περιελάμβαναν από ενημερώσεις για δημοσιογράφους μέχρι ομιλίες με insights καταναλωτών και σε βάθος αναλύσεις για τους συνεργάτες της GROHE.
Μέχρι σήμερα, τα videos και οι live συζητήσεις έχουν συγκεντρώσει πάνω από 70.000 προβολές, ενώ είναι πλέον διαθέσιμα στην πλατφόρμα για όλους τους ενδιαφερόμενους.
Όπως επισημαίνει η εταιρεία, σημαντική στιγμή και απόδειξη της πρωτοπορίας της GROHE στον τομέα της βιωσιμότητας και των ειδών υγιεινής, ήταν η αποκάλυψη των τεσσάρων best-selling προϊόντων με την απόκτηση της «Cradle to Cradle Certified®» Πιστοποίησης.
Σε αντίθεση με το γραμμικό μοντέλο συλλογής-χρήσης-απόρριψης, το μοντέλο «Cradle to Cradle» υποστηρίζει την κυκλική οικονομία δηλαδή, ένα προϊόν κατασκευάζεται με τέτοιον τρόπο έτσι ώστε, στο τέλος της ζωής του, τα εξαρτήματα αυτά να μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία νέων προϊόντων. Αυτή η πιστοποίηση αποτελεί ορόσημο στο ταξίδι βιωσιμότητας της GROHE.
Η GROHE X διαθέτει επίσης, μια μεγάλη συλλογή από εκπαιδευτικά videos, άρθρα και 360° ξεναγήσεις, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στους επισκέπτες της να έρθουν σε επαφή με τα νέα προϊόντα GROHE.