Γ.Δ.
1482.43 +1,23%
ACAG
+0,51%
5.86
CENER
+0,94%
9.7
CNLCAP
-3,42%
7.05
DIMAND
-2,09%
8.89
NOVAL
+0,36%
2.77
OPTIMA
+1,17%
12.1
TITC
-0,16%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
+3,10%
1.464
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
-0,88%
2.255
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+3,19%
3.07
ΑΛΦΑ
+2,65%
1.7225
ΑΝΔΡΟ
+0,30%
6.62
ΑΡΑΙΓ
+0,59%
11.89
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.79
ΑΣΤΑΚ
-4,68%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,47%
8.64
ΑΤΤ
-25,41%
9.1
ΑΤΤΙΚΑ
-1,17%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,87%
5.98
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.37
ΒΙΟΣΚ
+4,92%
1.385
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,44%
18.1
ΔΑΑ
+0,60%
7.998
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
-0,35%
11.5
ΔΟΜΙΚ
+7,37%
3.64
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,31%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+0,65%
1.55
ΕΕΕ
+1,65%
33.22
ΕΚΤΕΡ
+5,62%
4.32
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
+4,65%
2.25
ΕΛΛ
+0,36%
13.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,48%
2.09
ΕΛΠΕ
+1,33%
7.62
ΕΛΣΤΡ
-1,75%
2.25
ΕΛΤΟΝ
-1,02%
1.752
ΕΛΧΑ
+2,05%
1.892
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,97%
1.295
ΕΤΕ
+1,37%
8.414
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.37
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.78
ΕΥΡΩΒ
+2,33%
2.24
ΕΧΑΕ
+1,15%
4.82
ΙΑΤΡ
0,00%
1.74
ΙΚΤΙΝ
+1,95%
0.419
ΙΛΥΔΑ
+0,58%
1.73
ΙΝΚΑΤ
-0,10%
4.99
ΙΝΛΙΦ
+1,18%
5.14
ΙΝΛΟΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΕΚ
+1,68%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,48%
2.48
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.41
ΚΑΡΕΛ
-2,31%
338
ΚΕΚΡ
-5,35%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-0,33%
1.505
ΚΟΡΔΕ
+2,05%
0.497
ΚΟΥΑΛ
-2,12%
1.198
ΚΟΥΕΣ
+3,50%
5.33
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,44%
11.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-1,71%
1.15
ΛΑΒΙ
-0,67%
0.894
ΛΑΜΔΑ
-0,27%
7.41
ΛΑΜΨΑ
+1,11%
36.6
ΛΑΝΑΚ
-2,06%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
-1,11%
2.67
ΜΑΘΙΟ
-0,23%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
+1,14%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-1,06%
3.73
ΜΙΝ
-6,35%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,52%
23.58
ΜΟΝΤΑ
+5,71%
3.7
ΜΟΤΟ
+3,50%
2.81
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-0,55%
25.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,77%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,50%
36.5
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+1,31%
0.93
ΞΥΛΚ
-0,72%
0.276
ΞΥΛΠ
+3,40%
0.426
ΟΛΘ
-0,47%
21.2
ΟΛΠ
+1,29%
27.55
ΟΛΥΜΠ
+2,38%
2.58
ΟΠΑΠ
+1,27%
16.01
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,11%
0.899
ΟΤΕ
+2,83%
14.55
ΟΤΟΕΛ
+0,86%
11.7
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
-0,42%
2.37
ΠΕΙΡ
+2,28%
3.989
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.86
ΠΛΑΘ
+4,30%
4.245
ΠΛΑΚΡ
+1,35%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,69%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,38%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
+2,37%
1.945
ΣΑΡ
+0,90%
11.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,58%
0.345
ΣΙΔΜΑ
+0,90%
1.675
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.9
ΣΠΙ
-0,60%
0.666
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
-0,21%
19.22
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,25%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
-3,67%
0.21
ΦΡΛΚ
+3,16%
4.075
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Funky Buddha: Η έλευση του brand Marroon – Τα νέα σημεία πώλησης

Παρά τις προκλήσεις που επιφύλασσε στην αγορά ένδυσης η ανοιξιάτικη σεζόν -αλλά και η εκκίνηση του καλοκαιριού-, η Funky Buddha γράφει θετικό πρόσημο στις πωλήσεις, ενισχύει το δίκτυό της με νέα καταστήματα, ενώ, σύμφωνα με πληροφορίες του powergame.gr, ετοιμάζεται να λανσάρει και νέο εμπορικό σήμα.

Ειδικότερα, αν και κατά κοινή ομολογία στελεχών της αγοράς ο Μάιος ήταν ένας «κακός» μήνας και το καλοκαίρι δεν ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς, η αλυσίδα Funky Buddha, που αναπτύσσει η ALTEX, εταιρεία της επιχειρηματικής οικογένειας Αλεξίου, διατηρεί θετικό πρόσημο στις πωλήσεις του α’ εξαμήνου, έναντι της περσινής χρονιάς. Σημειώνεται ότι το 2022 ήταν έτος-ρεκόρ για την εταιρεία, με αύξηση πωλήσεων περίπου 30%, στα 34 εκατ. ευρώ, με ΕBITDA 4,7 εκατ. ευρώ και με δίκτυο 57 καταστημάτων, συμπεριλαμβανομένων 12 νέων σημείων πώλησης.

Το 2023 η επέκταση του δικτύου συνεχίζεται με κινήσεις στρατηγικής σημασίας, όπως η τοποθέτηση του σήματος στην αγορά της Θεσσαλονίκης με ανεξάρτητο κατάστημα. Μέχρι πρότινος διατηρούσε παρουσία στην τοπική αγορά μέσω ενός καταστήματος outlet και ενός corner στο πολυκατάστημα attica της Τσιμισκή και πλέον διαθέτει και monobrand κατάστημα στην οδό Αγίας Σοφίας.

Αξιοσημείωτη όμως είναι και η επέκταση σε τουριστικές περιοχές και νησιά. Άνοιξε δεύτερο κατάστημα στην Ιεράπετρα εν όψει της τουριστικής σεζόν, εστιασμένο σε προϊόντα με μεγαλύτερη ζήτηση αυτήν την εποχή (μαγιό, αξεσουάρ και t-shirts για την παραλία). H Funky Buddha διαθέτει δύο ακόμη καταστήματα στην Κρήτη, στην περιοχή του Ηρακλείου. Επίσης, άνοιξε φέτος τον Μάιο κατάστημα στη Μύκονο, απολαμβάνοντας υψηλές επιδόσεις. Οι νέες προσθήκες έρχονται να ενισχύσουν την παρουσία του brand στις τουριστικές περιοχές, καθώς αναπτύσσει ήδη δραστηριότητα σε νησιά όπως Κέρκυρα, Κως, Χίος και Σάμος, προσελκύοντας ξένους, αλλά και Έλληνες πελάτες.

Εν τω μεταξύ, σύμφωνα με τους στόχους της διοίκησης για το 2023, προβλέπεται το άνοιγμα τεσσάρων νέων καταστημάτων, εκ των οποίων τρία έχουν ήδη ανοίξει και αναμένεται η προσθήκη τουλάχιστον ενός ακόμη, πιθανότατα στο πλαίσιο συνεργασίας franchise. Επιπλέον, επιδιώκεται η επανατοποθέτηση καταστημάτων σε σημεία με περισσότερα τετραγωνικά. Για παράδειγμα, για τον Σεπτέμβριο προγραμματίζεται η μεταστέγαση του καταστήματος του Χαλανδρίου σε 4ώροφο ακίνητο, ενώ αντίστοιχη κίνηση μόλις ολοκληρώθηκε στο εμπορικό κέντρο Τhe Mall Athens, όπου το Funky Buddha ανεβαίνει όροφο, για να τοποθετηθεί σε κατάστημα με διπλάσιο χώρο.

Το νέο brand και τα σχέδια 

Η αλυσίδα αριθμεί σήμερα 61 καταστήματα, χωρίς να υπολογίζονται τα corners και το δίκτυο στην Κύπρο, όπου η παρουσία της Funky Buddha εκτείνεται σε δύο καταστήματα και πέντε corners. Οι καλές επιδόσεις της δραστηριότητας, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στην Κύπρο, πιστώνονται στο μοντέλο value for money, το οποίο, σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας, καθιστά το brand ανταγωνιστικό διεθνών σημάτων, όπως Jack & Jones, Pull & Bear, Pepe Jeans, Tommy Jeans κ.ά.

Πάντως, η επέκταση της εταιρείας έρχεται και μέσω ενός νέου brand, που θα φέρει το όνομα Marroon. Σχεδιάζεται να τοποθετηθεί σε καταστήματα μεγάλων πελατών χονδρικής, με στόχο τα 25 σημεία στον πρώτο κύκλο ανάπτυξης. Πληροφορίες μάλιστα θέλουν το νέο σήμα, που θα διαθέτει σε πρώτη φάση μόνο ανδρική συλλογή, να κάνει ντεμπούτο στα καταστήματα του δικτύου Funky Buddha τα Χριστούγεννα.

Τέλος, στους στόχους της διοίκησης παραμένει και η περαιτέρω επέκταση στο εξωτερικό, όταν ωριμάσουν οι συνθήκες, τόσο σε κοντινές αγορές, όπως η Ρουμανία, όσο και σε Ολλανδία και Γαλλία. Διερευνάται η ανάπτυξη σε λιανική και χονδρική, συμπεριλαμβανομένης της διείσδυσης σε ψηφιακά κανάλια, στο πλαίσιο μιας omnichannel στρατηγικής πωλήσεων.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!