Γ.Δ.
1366.72 -1,85%
ACAG
-2,36%
5.38
BOCHGR
-2,00%
4.4
CENER
-2,28%
8.15
CNLCAP
+2,10%
7.3
DIMAND
-2,19%
8.5
NOVAL
-2,99%
2.27
OPTIMA
-1,57%
12.56
TITC
-2,16%
34.05
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-4,29%
1.34
ΑΒΕ
-4,26%
0.449
ΑΔΜΗΕ
-0,64%
2.33
ΑΚΡΙΤ
+2,21%
0.695
ΑΛΜΥ
-3,49%
3.59
ΑΛΦΑ
-1,73%
1.537
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
-3,20%
9.225
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.54
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,68%
8.7
ΑΤΤ
-29,70%
1.065
ΑΤΤΙΚΑ
-3,77%
2.04
ΒΙΟ
-2,84%
4.955
ΒΙΟΚΑ
-1,73%
1.7
ΒΙΟΣΚ
-6,19%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
-2,86%
2.04
ΓΕΒΚΑ
-3,85%
1.25
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,50%
17.08
ΔΑΑ
-1,70%
7.726
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
-4,97%
11.47
ΔΟΜΙΚ
-7,53%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-4,33%
0.287
ΕΒΡΟΦ
-3,87%
1.365
ΕΕΕ
-0,73%
32.74
ΕΚΤΕΡ
-6,08%
1.39
ΕΛΒΕ
0,00%
4.7
ΕΛΙΝ
-2,96%
1.97
ΕΛΛ
-1,50%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,27%
1.638
ΕΛΠΕ
-2,14%
6.62
ΕΛΣΤΡ
-1,94%
2.02
ΕΛΤΟΝ
-0,53%
1.88
ΕΛΧΑ
-3,06%
1.648
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-4,35%
1.1
ΕΤΕ
-0,12%
6.88
ΕΥΑΠΣ
-1,90%
3.1
ΕΥΔΑΠ
-0,69%
5.74
ΕΥΡΩΒ
-1,45%
1.977
ΕΧΑΕ
-3,18%
4.115
ΙΑΤΡ
-3,49%
1.52
ΙΚΤΙΝ
+0,33%
0.302
ΙΛΥΔΑ
-4,31%
1.665
ΙΝΚΑΤ
-2,08%
4.7
ΙΝΛΙΦ
+0,23%
4.29
ΙΝΛΟΤ
-2,13%
0.874
ΙΝΤΕΚ
-3,41%
5.39
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.02
ΙΝΤΚΑ
-4,49%
2.55
ΚΑΡΕΛ
+0,59%
340
ΚΕΚΡ
-8,33%
1.1
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-1,69%
1.455
ΚΟΡΔΕ
-2,39%
0.408
ΚΟΥΑΛ
-5,84%
1
ΚΟΥΕΣ
-3,23%
5.4
ΚΡΙ
-4,98%
13.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-5,12%
0.89
ΛΑΒΙ
-6,49%
0.72
ΛΑΜΔΑ
-3,60%
6.96
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
+0,79%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
-2,38%
1.23
ΛΟΥΛΗ
-1,47%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
-3,14%
3.7
ΜΕΝΤΙ
-3,33%
2.03
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-4,88%
3.02
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,54%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-2,75%
3.53
ΜΟΤΟ
-2,78%
2.445
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
-2,03%
24.1
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
+0,50%
2.01
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-4,89%
30.74
ΝΑΚΑΣ
-1,92%
3.06
ΝΑΥΠ
-0,90%
0.878
ΞΥΛΚ
+0,40%
0.254
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-2,39%
20.4
ΟΛΠ
+2,59%
29.7
ΟΛΥΜΠ
-0,86%
2.31
ΟΠΑΠ
-0,87%
14.85
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,25%
0.796
ΟΤΕ
-2,60%
14.6
ΟΤΟΕΛ
-2,91%
10.02
ΠΑΙΡ
-7,02%
0.9
ΠΑΠ
+0,85%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,72%
3.535
ΠΕΡΦ
-8,59%
5
ΠΕΤΡΟ
-2,53%
7.72
ΠΛΑΘ
-1,38%
3.945
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.5
ΠΡΔ
-8,57%
0.256
ΠΡΕΜΙΑ
-0,99%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-3,50%
4.96
ΡΕΒΟΙΛ
-6,15%
1.525
ΣΑΡ
+1,76%
10.38
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-2,65%
0.33
ΣΙΔΜΑ
-2,85%
1.535
ΣΠΕΙΣ
-1,06%
5.62
ΣΠΙ
-3,40%
0.512
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.76
ΤΖΚΑ
-3,86%
1.37
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,23%
1.6
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-0,87%
0.228
ΦΡΛΚ
-3,63%
3.45
ΧΑΙΔΕ
-2,59%
0.565

Funky Buddha: Η έλευση του brand Marroon – Τα νέα σημεία πώλησης

Παρά τις προκλήσεις που επιφύλασσε στην αγορά ένδυσης η ανοιξιάτικη σεζόν -αλλά και η εκκίνηση του καλοκαιριού-, η Funky Buddha γράφει θετικό πρόσημο στις πωλήσεις, ενισχύει το δίκτυό της με νέα καταστήματα, ενώ, σύμφωνα με πληροφορίες του powergame.gr, ετοιμάζεται να λανσάρει και νέο εμπορικό σήμα.

Ειδικότερα, αν και κατά κοινή ομολογία στελεχών της αγοράς ο Μάιος ήταν ένας «κακός» μήνας και το καλοκαίρι δεν ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς, η αλυσίδα Funky Buddha, που αναπτύσσει η ALTEX, εταιρεία της επιχειρηματικής οικογένειας Αλεξίου, διατηρεί θετικό πρόσημο στις πωλήσεις του α’ εξαμήνου, έναντι της περσινής χρονιάς. Σημειώνεται ότι το 2022 ήταν έτος-ρεκόρ για την εταιρεία, με αύξηση πωλήσεων περίπου 30%, στα 34 εκατ. ευρώ, με ΕBITDA 4,7 εκατ. ευρώ και με δίκτυο 57 καταστημάτων, συμπεριλαμβανομένων 12 νέων σημείων πώλησης.

Το 2023 η επέκταση του δικτύου συνεχίζεται με κινήσεις στρατηγικής σημασίας, όπως η τοποθέτηση του σήματος στην αγορά της Θεσσαλονίκης με ανεξάρτητο κατάστημα. Μέχρι πρότινος διατηρούσε παρουσία στην τοπική αγορά μέσω ενός καταστήματος outlet και ενός corner στο πολυκατάστημα attica της Τσιμισκή και πλέον διαθέτει και monobrand κατάστημα στην οδό Αγίας Σοφίας.

Αξιοσημείωτη όμως είναι και η επέκταση σε τουριστικές περιοχές και νησιά. Άνοιξε δεύτερο κατάστημα στην Ιεράπετρα εν όψει της τουριστικής σεζόν, εστιασμένο σε προϊόντα με μεγαλύτερη ζήτηση αυτήν την εποχή (μαγιό, αξεσουάρ και t-shirts για την παραλία). H Funky Buddha διαθέτει δύο ακόμη καταστήματα στην Κρήτη, στην περιοχή του Ηρακλείου. Επίσης, άνοιξε φέτος τον Μάιο κατάστημα στη Μύκονο, απολαμβάνοντας υψηλές επιδόσεις. Οι νέες προσθήκες έρχονται να ενισχύσουν την παρουσία του brand στις τουριστικές περιοχές, καθώς αναπτύσσει ήδη δραστηριότητα σε νησιά όπως Κέρκυρα, Κως, Χίος και Σάμος, προσελκύοντας ξένους, αλλά και Έλληνες πελάτες.

Εν τω μεταξύ, σύμφωνα με τους στόχους της διοίκησης για το 2023, προβλέπεται το άνοιγμα τεσσάρων νέων καταστημάτων, εκ των οποίων τρία έχουν ήδη ανοίξει και αναμένεται η προσθήκη τουλάχιστον ενός ακόμη, πιθανότατα στο πλαίσιο συνεργασίας franchise. Επιπλέον, επιδιώκεται η επανατοποθέτηση καταστημάτων σε σημεία με περισσότερα τετραγωνικά. Για παράδειγμα, για τον Σεπτέμβριο προγραμματίζεται η μεταστέγαση του καταστήματος του Χαλανδρίου σε 4ώροφο ακίνητο, ενώ αντίστοιχη κίνηση μόλις ολοκληρώθηκε στο εμπορικό κέντρο Τhe Mall Athens, όπου το Funky Buddha ανεβαίνει όροφο, για να τοποθετηθεί σε κατάστημα με διπλάσιο χώρο.

Το νέο brand και τα σχέδια 

Η αλυσίδα αριθμεί σήμερα 61 καταστήματα, χωρίς να υπολογίζονται τα corners και το δίκτυο στην Κύπρο, όπου η παρουσία της Funky Buddha εκτείνεται σε δύο καταστήματα και πέντε corners. Οι καλές επιδόσεις της δραστηριότητας, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στην Κύπρο, πιστώνονται στο μοντέλο value for money, το οποίο, σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας, καθιστά το brand ανταγωνιστικό διεθνών σημάτων, όπως Jack & Jones, Pull & Bear, Pepe Jeans, Tommy Jeans κ.ά.

Πάντως, η επέκταση της εταιρείας έρχεται και μέσω ενός νέου brand, που θα φέρει το όνομα Marroon. Σχεδιάζεται να τοποθετηθεί σε καταστήματα μεγάλων πελατών χονδρικής, με στόχο τα 25 σημεία στον πρώτο κύκλο ανάπτυξης. Πληροφορίες μάλιστα θέλουν το νέο σήμα, που θα διαθέτει σε πρώτη φάση μόνο ανδρική συλλογή, να κάνει ντεμπούτο στα καταστήματα του δικτύου Funky Buddha τα Χριστούγεννα.

Τέλος, στους στόχους της διοίκησης παραμένει και η περαιτέρω επέκταση στο εξωτερικό, όταν ωριμάσουν οι συνθήκες, τόσο σε κοντινές αγορές, όπως η Ρουμανία, όσο και σε Ολλανδία και Γαλλία. Διερευνάται η ανάπτυξη σε λιανική και χονδρική, συμπεριλαμβανομένης της διείσδυσης σε ψηφιακά κανάλια, στο πλαίσιο μιας omnichannel στρατηγικής πωλήσεων.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!