Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Funky Buddha: Η έλευση του brand Marroon – Τα νέα σημεία πώλησης

Παρά τις προκλήσεις που επιφύλασσε στην αγορά ένδυσης η ανοιξιάτικη σεζόν -αλλά και η εκκίνηση του καλοκαιριού-, η Funky Buddha γράφει θετικό πρόσημο στις πωλήσεις, ενισχύει το δίκτυό της με νέα καταστήματα, ενώ, σύμφωνα με πληροφορίες του powergame.gr, ετοιμάζεται να λανσάρει και νέο εμπορικό σήμα.

Ειδικότερα, αν και κατά κοινή ομολογία στελεχών της αγοράς ο Μάιος ήταν ένας «κακός» μήνας και το καλοκαίρι δεν ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς, η αλυσίδα Funky Buddha, που αναπτύσσει η ALTEX, εταιρεία της επιχειρηματικής οικογένειας Αλεξίου, διατηρεί θετικό πρόσημο στις πωλήσεις του α’ εξαμήνου, έναντι της περσινής χρονιάς. Σημειώνεται ότι το 2022 ήταν έτος-ρεκόρ για την εταιρεία, με αύξηση πωλήσεων περίπου 30%, στα 34 εκατ. ευρώ, με ΕBITDA 4,7 εκατ. ευρώ και με δίκτυο 57 καταστημάτων, συμπεριλαμβανομένων 12 νέων σημείων πώλησης.

Το 2023 η επέκταση του δικτύου συνεχίζεται με κινήσεις στρατηγικής σημασίας, όπως η τοποθέτηση του σήματος στην αγορά της Θεσσαλονίκης με ανεξάρτητο κατάστημα. Μέχρι πρότινος διατηρούσε παρουσία στην τοπική αγορά μέσω ενός καταστήματος outlet και ενός corner στο πολυκατάστημα attica της Τσιμισκή και πλέον διαθέτει και monobrand κατάστημα στην οδό Αγίας Σοφίας.

Αξιοσημείωτη όμως είναι και η επέκταση σε τουριστικές περιοχές και νησιά. Άνοιξε δεύτερο κατάστημα στην Ιεράπετρα εν όψει της τουριστικής σεζόν, εστιασμένο σε προϊόντα με μεγαλύτερη ζήτηση αυτήν την εποχή (μαγιό, αξεσουάρ και t-shirts για την παραλία). H Funky Buddha διαθέτει δύο ακόμη καταστήματα στην Κρήτη, στην περιοχή του Ηρακλείου. Επίσης, άνοιξε φέτος τον Μάιο κατάστημα στη Μύκονο, απολαμβάνοντας υψηλές επιδόσεις. Οι νέες προσθήκες έρχονται να ενισχύσουν την παρουσία του brand στις τουριστικές περιοχές, καθώς αναπτύσσει ήδη δραστηριότητα σε νησιά όπως Κέρκυρα, Κως, Χίος και Σάμος, προσελκύοντας ξένους, αλλά και Έλληνες πελάτες.

Εν τω μεταξύ, σύμφωνα με τους στόχους της διοίκησης για το 2023, προβλέπεται το άνοιγμα τεσσάρων νέων καταστημάτων, εκ των οποίων τρία έχουν ήδη ανοίξει και αναμένεται η προσθήκη τουλάχιστον ενός ακόμη, πιθανότατα στο πλαίσιο συνεργασίας franchise. Επιπλέον, επιδιώκεται η επανατοποθέτηση καταστημάτων σε σημεία με περισσότερα τετραγωνικά. Για παράδειγμα, για τον Σεπτέμβριο προγραμματίζεται η μεταστέγαση του καταστήματος του Χαλανδρίου σε 4ώροφο ακίνητο, ενώ αντίστοιχη κίνηση μόλις ολοκληρώθηκε στο εμπορικό κέντρο Τhe Mall Athens, όπου το Funky Buddha ανεβαίνει όροφο, για να τοποθετηθεί σε κατάστημα με διπλάσιο χώρο.

Το νέο brand και τα σχέδια 

Η αλυσίδα αριθμεί σήμερα 61 καταστήματα, χωρίς να υπολογίζονται τα corners και το δίκτυο στην Κύπρο, όπου η παρουσία της Funky Buddha εκτείνεται σε δύο καταστήματα και πέντε corners. Οι καλές επιδόσεις της δραστηριότητας, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στην Κύπρο, πιστώνονται στο μοντέλο value for money, το οποίο, σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας, καθιστά το brand ανταγωνιστικό διεθνών σημάτων, όπως Jack & Jones, Pull & Bear, Pepe Jeans, Tommy Jeans κ.ά.

Πάντως, η επέκταση της εταιρείας έρχεται και μέσω ενός νέου brand, που θα φέρει το όνομα Marroon. Σχεδιάζεται να τοποθετηθεί σε καταστήματα μεγάλων πελατών χονδρικής, με στόχο τα 25 σημεία στον πρώτο κύκλο ανάπτυξης. Πληροφορίες μάλιστα θέλουν το νέο σήμα, που θα διαθέτει σε πρώτη φάση μόνο ανδρική συλλογή, να κάνει ντεμπούτο στα καταστήματα του δικτύου Funky Buddha τα Χριστούγεννα.

Τέλος, στους στόχους της διοίκησης παραμένει και η περαιτέρω επέκταση στο εξωτερικό, όταν ωριμάσουν οι συνθήκες, τόσο σε κοντινές αγορές, όπως η Ρουμανία, όσο και σε Ολλανδία και Γαλλία. Διερευνάται η ανάπτυξη σε λιανική και χονδρική, συμπεριλαμβανομένης της διείσδυσης σε ψηφιακά κανάλια, στο πλαίσιο μιας omnichannel στρατηγικής πωλήσεων.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!