Γ.Δ.
1598.4 -0,35%
ACAG
-0,83%
6
AEM
-0,43%
4.49
AKTR
+0,57%
5.33
BOCHGR
-0,37%
5.38
CENER
-2,12%
9.24
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
+0,12%
8.28
EVR
-0,29%
1.71
NOVAL
+1,19%
2.55
OPTIMA
+0,14%
14.14
TITC
+0,85%
41.3
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
-0,67%
2.24
ΑΒΕ
-1,17%
0.423
ΑΔΜΗΕ
-1,06%
2.795
ΑΚΡΙΤ
-1,99%
0.74
ΑΛΜΥ
-0,58%
4.26
ΑΛΦΑ
-0,03%
1.845
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.48
ΑΡΑΙΓ
-0,54%
11.06
ΑΣΚΟ
-0,94%
3.16
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.3
ΑΤΕΚ
0,00%
1.37
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.7
ΑΤΤ
+2,31%
0.708
ΑΤΤΙΚΑ
-1,28%
2.32
ΒΙΟ
-1,22%
5.69
ΒΙΟΚΑ
-0,54%
1.835
ΒΙΟΣΚ
-1,31%
1.51
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
-0,65%
1.54
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,96%
18.6
ΔΑΑ
0,00%
8.98
ΔΑΙΟΣ
+3,51%
3.54
ΔΕΗ
+0,08%
13
ΔΟΜΙΚ
-1,62%
2.74
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.378
ΕΒΡΟΦ
-0,78%
1.9
ΕΕΕ
+0,60%
40.24
ΕΚΤΕΡ
+0,99%
2.035
ΕΛΒΕ
0,00%
5.4
ΕΛΙΝ
0,00%
2.17
ΕΛΛ
+0,68%
14.75
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,44%
2.26
ΕΛΠΕ
-0,70%
7.805
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.39
ΕΛΤΟΝ
-0,33%
1.828
ΕΛΧΑ
-1,64%
2.095
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,45%
1.11
ΕΤΕ
-0,33%
8.362
ΕΥΑΠΣ
+0,88%
3.43
ΕΥΔΑΠ
-1,64%
5.98
ΕΥΡΩΒ
+0,12%
2.477
ΕΧΑΕ
-1,21%
4.89
ΙΑΤΡ
-1,50%
1.97
ΙΚΤΙΝ
+0,56%
0.362
ΙΛΥΔΑ
-2,29%
1.705
ΙΝΛΙΦ
-1,26%
4.71
ΙΝΛΟΤ
-1,50%
1.054
ΙΝΤΕΚ
-1,53%
5.8
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.085
ΙΝΤΚΑ
-1,11%
3.105
ΚΑΡΕΛ
-0,63%
318
ΚΕΚΡ
-1,57%
1.25
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.454
ΚΟΥΑΛ
-0,77%
1.296
ΚΟΥΕΣ
-0,96%
6.16
ΚΡΙ
+0,62%
16.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.95
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,76%
0.788
ΛΑΜΔΑ
-1,76%
6.68
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.06
ΛΕΒΚ
+3,48%
0.238
ΛΕΒΠ
0,00%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
+0,30%
3.34
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
0,00%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-0,89%
2.22
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39.2
ΜΙΓ
-0,18%
2.84
ΜΙΝ
+0,41%
0.494
ΜΟΗ
-0,54%
22.14
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.84
ΜΟΤΟ
+1,99%
2.815
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.62
ΜΠΕΛΑ
-0,58%
27.22
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,26%
3.82
ΜΠΡΙΚ
-0,42%
2.38
ΜΠΤΚ
-8,94%
0.56
ΜΥΤΙΛ
-0,49%
36.58
ΝΑΚΑΣ
-1,94%
3.04
ΝΑΥΠ
+1,98%
0.826
ΞΥΛΚ
-0,38%
0.26
ΞΥΛΠ
+9,63%
0.41
ΟΛΘ
0,00%
28.4
ΟΛΠ
-1,34%
33.2
ΟΛΥΜΠ
-1,93%
2.54
ΟΠΑΠ
+0,65%
16.98
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.799
ΟΤΕ
-0,60%
14.81
ΟΤΟΕΛ
-0,54%
10.96
ΠΑΙΡ
+4,04%
1.005
ΠΑΠ
+0,78%
2.59
ΠΕΙΡ
-3,19%
4.579
ΠΕΡΦ
-0,57%
5.27
ΠΕΤΡΟ
+0,51%
7.88
ΠΛΑΘ
+0,63%
3.99
ΠΛΑΚΡ
+0,66%
15.2
ΠΡΔ
0,00%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
+0,31%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6
ΠΡΟΦ
-1,55%
5.09
ΡΕΒΟΙΛ
+0,88%
1.725
ΣΑΡ
-0,65%
12.28
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,70%
0.346
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.58
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.68
ΣΠΙ
-3,61%
0.588
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
+1,01%
1.495
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.31
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.648
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+3,91%
0.266
ΦΡΛΚ
-0,72%
4.16
ΧΑΙΔΕ
-3,33%
0.725

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον φέρνει τα πάνω κάτω σε πωλήσεις και δίκτυα διανομής

Στην  αναβάθμιση της δομής πωλήσεων ολόκληρου του δικτύου της προχώρησε η Coca-Cola Τρία Έψιλον, προκειμένου να ανταποκριθεί στους πανδημικούς πλέον όρους της αγοράς. Μέσα από μία πελατοκεντρική προσέγγιση ολοκλήρωσε το νέο στρατηγικός της σχεδιασμό, όπου εξειδικευμένες ομάδες θα παρακολουθούν ξεχωριστά τα κανάλια Λιανεμπορίου, Χονδρεμπόριου, HoReCa και e-commerce.

Το νέο μοντέλο της εταιρείας, που διαθέτει τη μεγαλύτερη δύναμη πωλήσεων της αγοράς, είναι ήδη σε ισχύ και αποτελεί μια ουσιαστική αλλαγή καθώς η εταιρεία περνάει πλέον από την στρατηγική ανά γεωγραφική περιοχή σε εθνική στρατηγική ανά κανάλι.

Με αυτή την προσέγγιση, ενισχύει την εστίαση στην άριστη ενεργοποίηση και τις προτεραιότητές ανά κανάλι, ενώ παράλληλα αξιοποιεί σημαντικά insights και καινούριες ευκαιρίες ανάπτυξης σε ανερχόμενα κανάλια όπως το e-commerce.

Επιπλέον, επενδύοντας σταθερά στους ανθρώπους της, η εταιρεία ενισχύει τη μεγαλύτερη ομάδα πωλήσεων της χώρας με προσλήψεις, εξειδικευμένες εκπαιδεύσεις και σημαντικές ευκαιρίες εξέλιξης για τους εργαζομένους της.

Ο Λευτέρης Σκαράκης, Διευθυντής Πωλήσεων της Coca-Cola Τρία Έψιλον, δήλωσε σχετικά: «Στην Coca-Cola Τρία Έψιλον επιδιώκουμε πάντα να είμαστε ο καλύτερος συνεργάτης για τους πελάτες μας. Η αγορά αλλάζει, οι πελάτες και οι καταναλωτές έχουν πλέον νέες ανάγκες, η καινοτομία και η τεχνολογία αλλάζουν τη ζωή μας, και εμείς οφείλουμε να εξελιχθούμε και να είμαστε έτοιμοι για τη νέα εποχή. Με το νέο μας μοντέλο βελτιώνουμε περαιτέρω την εξυπηρέτηση των πελατών μας, καθώς η δομή αυτή ενισχύει την ενεργοποίησή μας στην αγορά, αξιοποιεί το διευρυμένο χαρτοφυλάκιό μας και εξελίσσει τις δεξιότητες των ανθρώπων μας, δημιουργώντας νέες κοινές ευκαιρίες ανάπτυξης μαζί με τους συνεργάτες μας».

Το νέο μοντέλο

Σύμφωνα με το νέο μοντέλο η εταιρεία περνάει πλέον από την στρατηγική ανά γεωγραφική περιοχή σε εθνική στρατηγική ανά κανάλι διαμορφώνοντας 4 μεγάλες ομάδες στη δομή πωλήσεων:

  • Την ομάδα του Modern Trade
  • Την ομάδα του HoReCa
  • Την ομάδα του Χονδρεμπορίου
  • Και τέλος την ομάδα του Field Sales

Νέα Εθνική Στρατηγική ανά κανάλι με σημαντικά οφέλη, με έμφαση σε νέες τάσεις και αναδυόμενα κανάλια

Επιπλέον, η εταιρεία προχωρά στη δημιουργίας μία εξειδικευμένης ομάδας e-commerce για όλα τα κανάλια, για να ανταποκριθεί στη ζήτηση της αγοράς και να υποστηρίξει ολιστικά τον κλάδο. Παράλληλα, απαντά στη νέα πραγματικότητα της αγοράς και την περίσταση του drinking-eating out με τη δημιουργία μίας ειδικής ομάδα HoReCa με συνολική ευθύνη για την ανάπτυξη του καναλιού.

Η αλλαγή αυτή εξασφαλίζει εστίαση στην άριστη ενεργοποίηση και τις προτεραιότητές ανά κανάλι, καλύτερη απόδοση και καινούριες ευκαιρίες ανάπτυξης στην αγορά, αξιοποιώντας νέα τάσεις.

Πιο συγκεκριμένα, το νέο μοντέλο επιτρέπει:

  • Πιο στενή συνεργασία και ενδυνάμωση των σχέσεων με τους πελάτες
  • Καλύτερη επισκεψιμότητα και παρακολούθηση των καταστημάτων και των αναγκών τους
  • Ταχύτερες αντιδράσεις με βάση τις μεταβαλλόμενες ανάγκες
  • Πιο στοχευμένη ενεργοποίηση και πλάνα αξιοποιώντας τεχνικές ανάλυσης δεδομένων (Big Data Analytics)

Ενδυνάμωση ομάδας πωλήσεων και περαιτέρω ανάπτυξη των δεξιοτήτων
Η εταιρεία ενισχύει τη μεγαλύτερη δύναμη πωλήσεων της αγοράς, πραγματοποιώντας περισσότερες από 25 προσλήψεις για κάλυψη μόνιμων θέσεων σε ολόκληρη την Ελλάδα.

Παράλληλα, προσηλωμένη στη συνεχή εξέλιξη των ανθρώπων της και την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη, προχωρά στη δημιουργία της νέας «Ακαδημίας Πωλήσεων». Πρόκειται για ένα νέο πρόγραμμα που προσφέρει μια πλήρως ολοκληρωμένη εμπειρία ανάπτυξης και καλύπτει επιχειρηματικές και εμπορικές γνώσεις, ηγετικές ικανότητες και προσωπικές δεξιότητες.

Στόχος της εταιρείας η δημιουργία μίας ασυναγώνιστης ομάδα πωλήσεων, που διασφαλίζει άριστη ενεργοποίηση ανά κανάλι και καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της, ενισχύοντας το όραμά της να είναι ο καλύτερος 24/7 συνεργάτης στην αγορά.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!