THEPOWERGAME
Στην Εναλλακτική Αγορά του Χρηματιστηρίου Αθηνών (ΕΝ.Α. PLUS) διαπραγματεύεται από χθες η μετοχή της MED Α.Β.Ε.Ε. Επόμενος στόχος, όπως υποστήριξε ο διευθύνων σύμβουλος, Λεωνίδας Ζησιάδης, είναι η εισαγωγή στην κύρια αγορά του Χρηματιστηρίου και η περαιτέρω επέκταση στο εξωτερικό.
Η Med που δραστηριοποιείται στον τομέα του λιανεμπορίου και του χονδρεμπορίου ενδυμάτων, εσωρούχων, μαγιό κι άλλων αξεσουάρ, διατηρεί σήμερα 22 καταστήματα στην Ελλάδα, μέρος των οποίων αναμένεται να κλείσει το προσεχές διάστημα. Σύμφωνα με τον κ. Ζησιάδη, η MED προχωράει σε αυτήν την κίνηση στα πλαίσια αναδιάρθρωσης του δικτύου λιανικής της, καθώς στοχεύει να ανοίξει καταστήματα σε άλλα σημεία πώλησης, τα οποία θα της προσδώσουν ακόμη μεγαλύτερη κερδοφορία. Η εταιρεία διατηρεί ακόμη και καταστήματα σε διάφορα νησιά, όπως σε Κρήτη και σε Μύκονο, όπου μάλιστα μόλις πρόσφατα στο νησί των «Ανέμων» έγινε ολική ανακαίνιση του καταστήματος της.
Ο ίδιος μάλιστα πρόσθεσε ότι σε βάθος διετίας, οι ναυαρχίδες της MED που αποτελούν τα καταστήματα στην Ερμού και στην Τσιμισκή θα ανακαινιστούν πλήρως. Ακόμη, στόχος της εταιρείας είναι ανοίξουν κάποια καταστήματα εντός μεγάλων εμπορικών κέντρων.
Στα πλαίσια μάλιστα της αναδιάρθρωσης που υλοποιεί η εταιρεία, σύμφωνα με τον κ. Ζησιάδη, στήνεται ένα καινούριο δίκτυο χονδρικής στο εξωτερικό με τη ΜED να έχει ένα συγκεκριμένο στρατηγικό πλάνο. Παράλληλα, στοχεύει να έχει ξανά παρουσία σε εκθέσεις που τα τελευταία χρόνια δεν υπήρχε, ενώ ένας ακόμη στόχος είναι και η επέκταση του δικτύου λιανικής και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες μέσω των θυγατρικών της.
Μεταξύ άλλων, βρίσκεται και σε συζητήσεις για την παραγωγή προϊόντων επώνυμων εταιρειών (φασόν), καθώς, όπως υποστήριξε ο κ. Ζησιάδης, αυτή τη στιγμή υπάρχει ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε σχέση με την Κίνα, η οποία έχει κλείσει τις πόρτες της σε αυτό το μοντέλο παραγωγής στους ευρωπαίους πελάτες. «Η Med έχοντας δύο εργοστάσια εντός Ευρωπαϊκής Ενώσης έχει ένα σημαντικό πλεονέκτημα, το οποίο πρέπει να αξιοποιήσει» τόνισε.
Ακόμη, κ. Ζησιάδης αποκάλυψε ότι η κολεξιόν του Φθινοπώρου θα έχει νέα γκάμα προϊόντων, ενώ το καλοκαίρι του 2024 η εταιρεία θα εκπλήξει ακόμα περισσότερο το αγοραστικό της κοινό. «Θέλουμε να κρατήσουμε το κοινό της Med, αλλά θέλουμε να μεγαλώσει το εύρος του κοινού που απευθυνόμαστε», όπως υπογράμμισε.
Για τον επενδυτικό όμιλο APEX Holdings που λειτουργεί ως επενδυτικός βραχίονας για μια σειρά επιχειρήσεων με κύρια εστίαση στο real estate, τον τουρισμό και τα boutique ξενοδοχεία ο κ. Ζησιάδης τόνισε ότι έχει έντονη δραστηριότητα .
Συγκεκριμένα, η οικογένεια Ζησιάδη θα κατασκευάσει ένα μεγάλο resort εκτός Βόρειας Ελλάδας, το οποίο πρόκειται για έκταση εκατοντάδων ενοποιημένων στρεμμάτων. Παράλληλα, η εταιρεία θα κατασκευάσει και συγκρότημα έξι πολυτελών κατοικιών 229 τ.μ. στη Θέρμη Θεσσαλονίκης, για τα οποία έχει ήδη εκδοθεί η οικοδομική άδεια και οι κατασκευαστικές εργασίες θα ξεκινήσουν από τον Σεπτέμβριο.