THEPOWERGAME
Ισχυρά κέρδη κατέγραψε η H&M για την περίοδο Μαρτίου – Μαΐου καθώς καταγράφηκε παράλληλα σημαντική αύξηση των πωλήσεων.
Τα λειτουργικά κέρδη του σουηδικού ομίλου για το δεύτερο οικονομικό τρίμηνο ήταν 4,74 δισεκατομμύρια σουηδικές κορώνες (438,55 εκατομμύρια δολάρια) από 4,98 δισεκατομμύρια ένα χρόνο νωρίτερα, την ώρα που οι αναλυτές προέβλεπαν 4,07 δισεκατομμύρια.
Η H&M, που είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος λιανοπωλητής μόδας στον κόσμο, επιδίωξε να αυξήσει την απήχησή της στη μόδα και να ενισχύσει την ακριβότερη επωνυμία της Cos, στοχεύοντας στους αγοραστές που είναι λιγότερο ευάλωτοι σε ένα αυξανόμενο κόστος ζωής, καθώς ο γίγαντας της ταχείας μόδας Shein παίρνει μερίδιο αγοράς με φθηνά ρούχα.
«Οι καλοκαιρινές συλλογές έτυχαν καλής υποδοχής και το τρίτο τρίμηνο ξεκίνησε καλά», δήλωσε η διευθύνουσα σύμβουλος Helena Helmersson σε δήλωσή της.
Οι πωλήσεις σε τοπικό νόμισμα για την 1-27 Ιουνίου, τον πρώτο μήνα του τρίτου οικονομικού τριμήνου της H&M, αυξήθηκαν κατά 10% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.