THEPOWERGAME
Με στρατηγικό συνεργάτη τον όμιλο Φουρλή η Pepco ξεδιπλώνει ένα επιθετικό σχέδιο ανάπτυξης στην Ελλάδα με στόχο δίκτυο άνω των 20 καταστημάτων με τη συμπλήρωση ενός έτους από την είσοδό της στην τοπική αγορά.
Ειδικότερα, πληροφορίες του powergame.gr αναφέρουν ότι μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου το δίκτυο Pepco θα αριθμεί 22 καταστήματα, από 15 σήμερα.
Η διοίκηση της πολωνικής αλυσίδας ειδών ένδυσης και διακόσμησης σπιτιού, που περιγράφει ως φαινόμενο «χιονοστιβάδας» την υποδοχή που της επιφυλάσσουν οι καταναλωτές στις χώρες που εγκαινιάζει δραστηριότητα, έχει σχέδια για περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου της στη χώρα.
Καθώς όμως οι προδιαγραφές των καταστημάτων της απαιτούν μεγάλη επιφάνεια πωλήσεων, πάνω από 500 τ.μ. κατά μέσο όρο, ο όμιλος Φουρλή προβάλλει ως πολύτιμος συνεργάτης εξασφαλίζοντας χώρους στα retail parks που αναπτύσσει μέσω της Trade Estates. Εξάλλου, χάρη στη συγκεκριμένη συνεργασία η Pepco απέκτησε το πρώτο της κατάστημα στην Ελλάδα τον Οκτώβριο του 2022, στο Piraeus Retail Park, το εμπορικό πάρκο της Trade Estates ΑΕΕΑΠ του ομίλου Fourlis στη οδό Πειραιώς.
Επίσης χθες η Trade Estates ΑΕΕΑΠ ανακοίνωσε διεύρυνση της συνεργασίας με την Pepco, με την ανάπτυξη δύο ακόμη νέων καταστημάτων στα εμπορικά πάρκα του ομίλου σε Θεσσαλονίκη και Ιωάννινα. Πιο συγκεκριμένα, κατάστημα συνολικής έκτασης 676 τ.μ. αναμένεται να εγκαινιάσει τη λειτουργία του φέτος τον Αύγουστο 2023, στο Εμπορικό Πάρκο Florida 1 στην Πυλαία Θεσσαλονίκης ενώ ένα ακόμα νέο κατάστημα Pepco 507 τ.μ. αναμένεται να λειτουργήσει ως το τέλος Ιουλίου στο Εμπορικό Πάρκο Top Parks Ιωαννίνων.
Με τις συγκεκριμένες προσθήκες το δίκτυο Pepco θα φτάσει στα 17 σημεία. Εντωμεταξύ, σύμφωνα με πληροφορίες έχουν κλείσει συμφωνίες για άλλα πέντε καταστήματα με τα οποία θα ενισχυθεί το αποτύπωμα της πολωνικής αλυσίδας στα 22 σημεία τους επόμενους μήνες.
Οι Πολωνοί επενδυτές επιδιώκουν να τοποθετήσουν το σήμα τους σε κέντρα πόλεων και σε εμπορικά κέντρα. Αξιοποιούν την καταναλωτική κίνηση καταστημάτων λιανικής πώλησης τροφίμων και συνήθως αναπτύσσουν καταστήματα πλησίον μεγάλων σούπερ μάρκετ. Ο πρώτος κύκλος ανάπτυξης του σήματος προβλέπει τοποθέτηση σε δημοφιλείς ελληνικές πόλεις ενώ αναμένεται να ακολουθήσουν άλλα σημεία στην επικράτεια. Το επιτελείο της αλυσίδας εκτιμά ότι η καλή ποιότητα των προϊόντων Pepco και η ανταγωνιστική τους τιμή, σε συνδυασμό με την μεγάλη ποικιλία αλλά και την ισχυρή εφοδιαστική αλυσίδα προσδίδουν στο brand ισχυρό πλεονέκτημα έναντι πολυεθνικών με εδραιωμένη παρουσία στην αγορά.
Σημειώνεται ότι η Pepco λειτουργεί καταστήματα σε 17 χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας. Με βάση τα οικονομικά στοιχεία του α’ εξαμήνου που έκλεισε 31 Μαρτίου πρόσθεσε στο δίκτυό της 221 σημεία και οι πωλήσεις της αναπτύχθηκαν με ρυθμό 15,8% σε ίδια καταστήματα. Οι πωλήσεις του ομίλου στο ίδιο διάστημα αυξήθηκαν κατά 22,8% στα 2,8 δισ. ευρώ και περιλαμβάνουν επιπλέον τη δραστηριότητα των αλυσίδων Poundland και Dealz με χαρτοφυλάκιο καταναλωτικών αγαθών. Στο τέλος του α’ εξαμήνου ο όμιλος αριθμούσε 4.127 καταστήματα, με αύξηση 12% σε ετήσια βάση λόγω κυρίως της ανάπτυξης της Pepco στη Δυτική Ευρώπη.