THEPOWERGAME
Ο διευθύνων σύμβουλος της Mircrosoft, Σάτια Ναντέλα (Satya Nadella) δήλωσε πέρυσι σε άλλα στελέχη και μέλη του διοικητικού συμβουλίου ότι η εταιρεία λογισμικού στοχεύει να φτάσει τα 500 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα μέχρι το οικονομικό έτος 2030, υπερδιπλασιάζοντας το σημερινό της μέγεθος.
Τα σχόλια αυτά, τα οποία υποδεικνύουν ετήσια αύξηση των εσόδων κατά τουλάχιστον 10%, εμφανίστηκαν σε ένα υπόμνημα που δημοσιοποιήθηκε τη Δευτέρα στο πλαίσιο της ακρόασης της Microsoft στο ομοσπονδιακό δικαστήριο για την εκκρεμούσα Activision Blizzard
εξαγοράς της.
Η Microsoft, όπως γράφει το CNBC, μία από τις πιο πολύτιμες εταιρείες στον κόσμο, δεν συνηθίζει να εκδίδει οικονομικές προβλέψεις που να αφορούν πολύ μακριά στο μέλλον. Στην τελευταία κλήση για τα κέρδη της, η εταιρεία παρείχε καθοδήγηση μόνο ως προς την τρέχουσα περίοδο, που είναι το τέταρτο οικονομικό τρίμηνο.
Στην τελευταία γνωστοποίηση, μέρος ενός 15σέλιδου υπομνήματος με συνοδευτικό έγγραφο 21 σελίδων, ο Nadella δήλωσε ότι η Microsoft στοχεύει να επιτύχει τον στόχο της για το 2030 «εφαρμόζοντας μια εξελισσόμενη στρατηγική που είναι προσανατολισμένη στην ανάπτυξη και συνάδει με τη διαρκή αποστολή και κουλτούρα μας».
Ο Nadella παρουσίασε επίσης μια πρόβλεψη για τις αποδόσεις στους μετόχους, οι οποίες έρχονται με τη μορφή μερισμάτων και επαναγορών.
«Πιστεύουμε ότι αυτή η φιλοδοξία και η προσέγγιση θα μας βοηθήσουν να επιτύχουμε ετήσιες αποδόσεις άνω του 10% στους μετόχους μας κατά τη διάρκεια αυτού του χρονικού διαστήματος», έγραψε ο Nadella στο έγγραφο με ημερομηνία 7 Ιουνίου 2022, εβδομάδες πριν από το τέλος του οικονομικού έτους.
Ο Nadella περιέγραψε έναν στόχο «20/20», που περιλαμβάνει 20% ετήσια αύξηση των εσόδων και 20% επέκταση των λειτουργικών εσόδων για το οικονομικό έτος 2022 και τα επόμενα έτη. Για το 2022, η Microsoft κατέληξε να επιτύχει αύξηση 18% στην κορυφή της γραμμής σε έσοδα 198,27 δισεκατομμυρίων δολαρίων και 19% αύξηση του λειτουργικού εισοδήματος.
Στο υπόμνημα, ο Nadella χρησιμοποίησε τη φράση Microsoft Plus για να περιγράψει τα προϊόντα που απευθύνονται στους καταναλωτές. Είπε όμως ότι ο κύριος μοχλός ανάπτυξης είναι το Microsoft Cloud, ένας όρος που αναφέρεται σε μια ευρεία σειρά προϊόντων που απευθύνονται σε εμπορικούς πελάτες, συμπεριλαμβανομένου του δημόσιου cloud Azure (το οποίο ανταγωνίζεται την Amazon Web Services και το GoogleCloud), τμήματα του λογισμικού παραγωγικότητας Microsoft 365 και τμήματα του LinkedIn.
«Προτεραιότητά μας είναι να διατηρήσουμε την ανάπτυξη πάνω από το ρυθμό της αγοράς για να επεκτείνουμε το προβάδισμά μας έναντι του GCP και να κλείσουμε το χάσμα με το AWS», έγραψε ο Nadella στο συνοδευτικό έγγραφο.
Η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου προσπαθεί να μπλοκάρει την εξαγορά του εκδοτικού οίκου παιχνιδιών Activision από τη Microsoft ύψους 68,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων.