THEPOWERGAME
Η Domino’s Pizza αναπτύσσει μια νέα τεχνολογία που επιτρέπει στους πελάτες της να παραλαμβάνουν την παραγγελία τους όπου και αν βρίσκονται, από πάρκα και γήπεδα μπέιζμπολ μέχρι και σε παραλίες. Η ανάπτυξη του Pinpoint Delivery θα καταστήσει τη λειτουργία διαθέσιμη για πρώτη φορά στις αγορές των ΗΠΑ.
Για τον πελάτη που επιθυμεί πίτσα ενώ κάνει ηλιοθεραπεία σε μια παραλία ή χαλαρώνει σε ένα πάρκο, η Domino’s Pizza θέλει να κάνει την παράδοση τόσο εύκολη όσο και στο σπίτι.
Η Domino’s ανακοίνωσε τη νέα υπηρεσία Pinpoint Delivery, η οποία επιτρέπει στους πελάτες σε όλη τη χώρα να παραγγέλνουν σε τοποθεσίες χωρίς διεύθυνση. Οι πελάτες μπορούν να παρακολουθούν τις παραγγελίες τους σε πραγματικό χρόνο χρησιμοποιώντας την υπηρεσία εντοπισμού της εταιρείας, να έχουν πρόσβαση στη θέση GPS του οδηγού και να λαμβάνουν ειδοποιήσεις μέσω κειμένου σχετικά με την πρόοδο της παράδοσης, ανέφερε ο γίγαντας της πίτσας σε δελτίο τύπου.
Πώς λειτουργεί η νέα υπηρεσία
«Χωρίς διεύθυνση; Κανένα πρόβλημα», δήλωσε ο Κρίστοφερ Τόμας-Μουρ, ανώτερος αντιπρόεδρος της Domino’s και επικεφαλής της ψηφιακής εταιρείας. «Η Domino’s είναι περήφανη που είναι η πρώτη μάρκα εστιατορίων γρήγορης εξυπηρέτησης στις ΗΠΑ που παραδίδει φαγητό στους πελάτες με την τοποθέτηση μιας καρφίτσας».
Η εταιρεία δήλωσε ότι η ήπια έναρξη του Pinpoint Delivery την περασμένη εβδομάδα σε όλα τα καταστήματα Domino’s σε όλη τη χώρα έλαβε θετικά σχόλια από τους πελάτες και τους οδηγούς παράδοσης.
«Ένα αναδυόμενο παράθυρο στην εφαρμογή ενημερώνει τους πελάτες ότι έχουν τέσσερα λεπτά για να συναντήσουν τον οδηγό τους και να παραλάβουν την παραγγελία τους στο καθορισμένο σημείο παραλαβής» κοντά στο σημείο όπου έκαναν την παραγγελία, δήλωσε στο CNBC η εκπρόσωπος της Domino’s, Danielle Bulger.
Η Domino’s λάνσαρε μια παρόμοια τεχνολογία pin-drop delivery με την ονομασία Domino’s Anywhere μέσω του κύριου δικαιοδόχου της στην Αυστραλία το 2017. Η ανάπτυξη του Pinpoint Delivery θα καταστήσει τη λειτουργία διαθέσιμη για πρώτη φορά στις αγορές των ΗΠΑ.
Οι μετοχές της Domino’s σημειώνουν σημαντική άνοδο τις τελευταίες πέντε ημέρες, μετά την ανακοίνωση της εταιρείας.
Ο αναλυτής της Stifel Chris O’Cull αναβάθμισε τη μετοχή της Domino’s σε buy από hold την περασμένη εβδομάδα, λέγοντας ότι η εταιρεία «θα σταθεροποιήσει τις πωλήσεις delivery και θα συνεχίσει να αυξάνει τις πωλήσεις carryout σε νέα επίπεδα ρεκόρ», ανέφερε το CNBC την περασμένη εβδομάδα.
Ο ψηφιακός τομέας αποτελεί περίπου το 80% των παραγγελιών της εταιρείας. Η Domino’s αντιμετώπισε προκλήσεις στην πρόσληψη και διατήρηση επαρκούς αριθμού οδηγών παράδοσης πέρυσι, γεγονός που έπληξε τις πωλήσεις.
Καθώς ο ανταγωνισμός στη βιομηχανία παράδοσης φαγητού αυξήθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας, η Domino’s επέκτεινε την τεχνολογία της για να αποκτήσει πλεονέκτημα. Ξεκίνησε να δοκιμάζει ρομποτικά αυτοκίνητα παράδοσης πίτσας το 2021 και ενσωμάτωσε τη φωνητική παραγγελία μέσω της Apple της τεχνολογίας CarPlay νωρίτερα φέτος.