Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

ΑΒΑΞ: Αύξηση εσόδων μέχρι 25% το 2023 και 40% το 2024

Αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 15%-25% το 2023 και επιπλέον 30%-40% το 2024 προέβλεψε ο πρόεδρος του ομίλου ΑΒΑΞ, Χρήστος Ιωάννου, κατά τη διάρκεια της χθεσινής τακτικής γενικής συνέλευσης. Παράλληλα, πρόσθεσε πως φέτος αναμένεται περαιτέρω μείωση του δανεισμού, αλλά ξεκαθάρισε πως δεν υπάρχει στον σχεδιασμό του ομίλου η πώληση πρόσθετων περιουσιακών στοιχείων. Για την εμπορική δραστηριότητα της Volterra, η οποία είναι προς πώληση, ο κ. Ιωάννου περιορίστηκε να δηλώσει πως θα γίνει το καλύτερο για τα συμφέροντα του ομίλου.

Η καλή πορεία της ΑΒΑΞ, όπως είπε χθες η διοίκηση, της επέτρεψε να δώσει φέτος μέρισμα (0,07 ευρώ ανά μετοχή) για πρώτη φορά μετά το 2010. Η χθεσινή συνέλευση ενέκρινε και πρόγραμμα αγοράς μέχρι 10 εκατ. ιδίων μετοχών, με κατώτερη τιμή τα 0,50 και ανώτερη τιμή τα 4 ευρώ μέσα στην επόμενη διετία.

Το ανεκτέλεστο υπόλοιπο των υπογεγραμμένων συμβάσεων πλέον ανέρχεται σε 2,9 δισ. ευρώ, εκ των οποίων τα 2,8 δισ. είναι υπογεγραμμένα. Αυτό αποτελεί ρεκόρ για τον ΑΒΑΞ, όπως είπε χθες η διοίκηση. Μέσα στο 2022 ο όμιλος υπέγραψε συμβάσεις 875 εκατομμυρίων ευρώ, ενώ το 2023 έχουν ήδη υπογράφει συμβάσεις αξίας 928 εκατ. ευρώ, οι κυριότερες εκ των οποίων είναι: ο σταθμός ενέργειας στη Ρουμανία, αξίας 674 εκατ. ευρώ, και το οδικό τμήμα Μπράλος-Άμφισσα, αξίας 207 εκατ. ευρώ. Τους επόμενους μήνες ο όμιλος αναμένει περαιτέρω αύξηση του ανεκτέλεστου υπολοίπου, όπως είπε ο κ. Ιωάννου.

Για την πρότυπη πρόταση που κατέθεσε η κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις – ΑΒΑΞ για τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού προς Λαύριο και Ραφήνα, καθώς και για τη σήραγγα Ηλιουπόλεως, που θα συνδέει τον Καρέα με τη Λεωφόρο Βουλιαγμένης, μίλησε ο διευθύνων σύμβουλος, Κων/νος Μιτζάλης. Όπως είπε, πρόκειται για σχέδιο παραχώρησης, χωρίς να αναφερθεί σε λεπτομέρειες. Ωστόσο, φαίνεται πως το σχέδιο που θα κατατεθεί θα προβλέπει την καταβολή διοδίων, πιθανώς με την εφαρμογή «σκιώδους διοδίου» (σ.σ.: το Δημόσιο θα καταβάλει ένα ποσό ανά διέλευση).

Στα έργα υπό διεκδίκηση περιλαμβάνεται και η νέα σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού, σε συνεργασία με τον όμιλο Ελλάκτωρ και τον γαλλικό επενδυτικό όμιλο Meridiam, όπως και η σύμβαση παραχώρησης του βασικού τμήματος του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ), σε κοινοπραξία με τους γαλλικούς ομίλους Egis Project και Meridiam. Ο όμιλος θα καταθέσει και δεσμευτική προσφορά στους διαγωνισμούς για τους οδικούς άξονες Δράμα – Αμφίπολη και Θεσσαλονίκη – Έδεσσα. Διεκδικεί επίσης την επέκταση της γραμμής 2 του μετρό προς Ίλιον, προϋπολογισμού 550 εκατομμυρίων ευρώ.

Στα ιδιωτικά έργα, η ΑΒΑΞ ανέλαβε τον ρόλο του συμβούλου (ECI) για το εμπορικό κέντρο Vouliagmenis Mall, το οποίο όταν ανατεθεί θα αποτελεί το μεγαλύτερο κατασκευαστικό έργο στο Ελληνικό, σε συνεργασία με τη Rizzani de Eccher. «Ευελπιστούμε πως αν πάει καλά αυτό, θα αναλάβουμε και την κατασκευή όταν έρθει η ώρα», σημείωσε ο κ. Ιωάννου.

Ο κ. Κωνσταντίνος Μιτζάλης τόνισε την ανησυχία που υπάρχει στον κλάδο των υποδομών σχετικά με το πού θα βρεθούν εργατικά χέρια, ώστε να κατασκευάσουν τα έργα. «Αυτό είναι ένα μεγάλο πρόβλημα, που ακουμπά κι άλλους κλάδους. Προσπαθούμε να φέρουμε ανθρώπους από το εξωτερικό, ώστε να υλοποιήσουμε τα έργα. Έχουν γίνει ρυθμίσεις από την πολιτεία και αναμένουμε τα νέα έργα». Παρά τις αντίξοες συνθήκες, ο κ. Μιτζάλης τόνισε πως τα έργα θα ολοκληρωθούν.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!