THEPOWERGAME
Με νέα brands υποδέχεται την καλοκαιρινή σεζόν η Notos, που ετοιμάζεται ήδη και για το φθινόπωρο, έχοντας κλείσει νέες συμφωνίες με διεθνείς οίκους μόδας και θέτοντας σε εφαρμογή πλάνο ανακαινίσεων στα πολυκαταστήματα Notos Galleries.
Σύμφωνα με πληροφορίες, συμφώνησε συνεργασία με τον οίκο Tommy Hilfiger, μέσω της Sarkk, που αντιπροσωπεύει τη μάρκα στην Ελλάδα, καθώς και με τον ιταλικό οίκο Armani για τη μάρκα Armani Exchange.
Τα νέα brands θα αναπτυχθούν πλήρως στα πολυκαταστήματα τέλη Αυγούστου με αρχές Σεπτεμβρίου, ενώ στο προσεχές διάστημα η εταιρεία εστιάζει και στην ανακαίνιση του πολυκαταστήματος Notos Galleries στην Αθήνα, με στόχο να ακολουθήσουν ανακαινίσεις και στα άλλα σημεία του δικτύου σε Πειραιά, Θεσσαλονίκη και Καλαμάτα.
Ειδικότερα, η Armani Exchange θα εγκαινιάσει την παρουσία της περί τα τέλη του καλοκαιριού με 4 corners, εκ των οποίων τρία στο πολυκατάστημα Notos Galleries της Αθήνας και ένα σε αυτό της Θεσσαλονίκης.
Η Tommy Hilfiger θα τοποθετηθεί σε πρώτη φάση στο κατάστημα της Ομόνοιας και στη συνέχεια στα υπόλοιπα πολυκαταστήματα του δικτύου. Έχει ήδη δημιουργηθεί ένα corner και θα προστεθεί ένα ακόμη τους επόμενους μήνες. Η εταιρεία εγκαινιάζει τη συνεργασία με τη γυναικεία και τη νεανική συλλογή της μάρκας και σχεδιάζει να επεκταθεί. Σημειώνεται ότι η Notos διατηρούσε συνεργασία με την Tommy Hilfiger στο παρελθόν, η οποία όμως διεκόπη λόγω κακής συγκυρίας στην κρίση της προηγούμενης δεκαετίας και πλέον αναβιώνει.
Τόσο η συνεργασία με τη Sarkk για την Tommy Hilfiger, όσο και με τους Ιταλούς προμηθευτές της Armani Exchange, συνέχεια μιας σειράς άλλων συνεργασιών που έκλεισαν τον τελευταίο χρόνο, όπως με τη L’Oreal για τη διανομή γνωστών αρωμάτων του χαρτοφυλακίου της, ανάγονται σε ένα είδος «ψήφου εμπιστοσύνης» στη διοίκηση της Notos, που επιχειρεί να αλλάξει σελίδα μετά την τακτοποίηση των εκκρεμοτήτων της εταιρείας στη συμφωνία με τις τράπεζες για την προώθηση σχεδίου εξυγίανσης.
Σημειώνεται ότι το 2022 η εταιρεία φέρεται να υπερκάλυψε τον στόχο της για αύξηση τζίρου περίπου 20%, στην περιοχή των 112-115 εκατ. ευρώ, βελτιώνοντας την κερδοφορία της (με βάση τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό του 2021, οι πωλήσεις ανήλθαν σε 94 εκατ. ευρώ και το EBITDA, χωρίς τον επηρεασμό από το IFRS 16, διαμορφώθηκε σε 5,6 εκατ. ευρώ, από -1,1 εκατ. ευρώ το 2020).
Με θετικό πρόσημο αναπτύσσονται οι πωλήσεις το 2023, ενώ τον Μάιο κινούνται σταθεροποιητικά, λίγο πάνω από τα περσινά επίπεδα. Η επίδοση κρίνεται ικανοποιητική από την εταιρεία, δεδομένου ότι δεν υπήρχε δεκαήμερο ενδιάμεσων εκπτώσεων. Εκτιμάται δε ότι τον Ιούνιο ο τζίρος θα κινηθεί ανοδικά, με καταλύτη την τουριστική κίνηση, που ήδη «πριμοδοτεί» τα έσοδα της αλυσίδας Notos Galleries.